Komunikaty PR

Rusza Centrum pomocy Zyxel Networking Ally wspierające pracę zdalną

2020-04-10  |  11:20
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

Zyxel oferuje bezpłatną pomoc techniczną, w ramach której eksperci firmy odpowiadają na pytania dotyczące sprzętowych i sieciowych problemów związanych z pracą zdalną.

Ze względu na pandemię koronawirusa i zalecenia dotyczące izolacji społecznej wiele osób pracuje z domu. Aż 67% działających w Polsce firm, które dotąd nie oferowały możliwości pracy zdalnej, zdecydowało się na taki krok po wybuchu pandemii COVID-19.  By efektywnie pracować zdalnie, potrzeba nie tylko odpowiednich narzędzi informatycznych, ale także umiejętności ich wykorzystania do realizacji zadań, które jeszcze niedawno wykonywane były w sposób tradycyjny. Nie wszyscy pracownicy posiadają jednak odpowiednie techniczne kompetencje. Z myślą o nich Zyxel uruchomił platformę do pomocy dla użytkowników, którzy mają sieciowe lub sprzętowe problemy z pracą zdalną.

Centrum pomocy Zyxel Networking Ally to część forum Zyxela oferującego wsparcie właścicielom sprzętu Zyxel. Jest obsługiwane przez zespół ekspertów technicznych i zaawansowanych użytkowników posiadających specjalistyczną wiedzę na temat różnych programów i rozwiązań sprzętowych, z którymi użytkownicy mogą mieć problemy podczas pracy z domu. Tematy obejmują m.in. sieci VPN, urządzenia zabezpieczające czy sieci w chmurze.

- Dzięki naszej wiedzy na temat sieci, doświadczonemu zespołowi i wspaniałej społeczności użytkowników jesteśmy gotowi pomóc ludziom przezwyciężyć obecne wyzwania związane z korzystaniem z urządzeń sieciowych. Niezależnie od tego, czy pytania będą dotyczyły produktu marki Zyxel, czy ogólnie technologii sieciowych, postaramy się na wszystkie odpowiedzieć - mówi Brian Tien, wiceprezes ds. globalnej sprzedaży i marketingu w Zyxel Networks.

Centrum pomocy to pierwszy z trzech etapów w programie pomocy sieciowej firmy Zyxel w odpowiedzi na wybuch pandemii COVID-19. Kolejne dwa etapy pomocy czyli – usługa doradztwa w zakresie rozwiązań sieciowych i praktyczna strona internetowa służąca do dzielenia się wskazówkami – zostaną wprowadzone w nadchodzących tygodniach.

Łączność jest obecnie kluczowa dla utrzymania działalności biznesowej, dlatego Zyxel zaprasza do wsparcia inicjatywy również wolontariuszy z certyfikatami partnerskimi i innych ekspertów ds. sieci.

Wolontariusze mogą rejestrować się na stronie https://www.zyxel.com/form/Networking_Ally_Form.shtml 

 

O Zyxel Networks

Zyxel od ponad 30 lat zapewnia użytkownikom domowym i biznesowym dostęp do Internetu, od samego początku polegając na innowacjach i usługach zorientowanych na potrzeby klientów. W 1989 roku oznaczało to modemy analogowe. Dziś to wykorzystanie sztucznej inteligencji i chmury, by zapewniać szybkie, niezawodne i bezpieczne rozwiązania sieciowe dla domu i firmy.

Zyxel jest znaczącą marką na globalnym rynku urządzeń sieciowych:

  • obecny na 150 rynkach na całym świecie
  • 1 mln firm pracuje lepiej, dzięki produktom marki Zyxel
  • 100 milionów urządzeń łączących na globalną skalę

Obecnie, Zyxel tworząc sieci przyszłości, uwalnia potencjał i spełnia wymagania nowoczesnych miejsc pracy – wspiera ludzi w biurze, codziennym życiu i w czasie wolnym.

ZYXEL – twój sieciowy sojusznik

Dołącz do nas na Facebooku i LinkedIn!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie F5 Networks wzmacnia zespół liderów Biuro prasowe
2024-04-27 | 10:30

F5 Networks wzmacnia zespół liderów

Firma F5, Inc. (NASDAQ: FFIV), globalny lider w dziedzinie bezpieczeństwa i dostarczania aplikacji wielochmurowych, powołuje dwóch nowych członków zespołu kierowniczego. Lyra
IT i technologie Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI
2024-04-26 | 15:00

Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI

Świat goni za AI, prywatne firmy prześcigają się w kolejnych osiągnięciach, a na polskich uczelniach w kwestii edukacji w zakresie sztucznej inteligencji wciąż pozostaje wiele do
IT i technologie Strategiczna współpraca AWS i Deloitte
2024-04-26 | 13:00

Strategiczna współpraca AWS i Deloitte

AWS (Amazon Web Services) i Deloitte, wiodący dostawca usług consultingowych, zawarły nową wieloletnią umowę o strategicznej współpracy, aby pomóc organizacjom na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.