Rusza Centrum pomocy Zyxel Networking Ally wspierające pracę zdalną
Zyxel oferuje bezpłatną pomoc techniczną, w ramach której eksperci firmy odpowiadają na pytania dotyczące sprzętowych i sieciowych problemów związanych z pracą zdalną.
Ze względu na pandemię koronawirusa i zalecenia dotyczące izolacji społecznej wiele osób pracuje z domu. Aż 67% działających w Polsce firm, które dotąd nie oferowały możliwości pracy zdalnej, zdecydowało się na taki krok po wybuchu pandemii COVID-19. By efektywnie pracować zdalnie, potrzeba nie tylko odpowiednich narzędzi informatycznych, ale także umiejętności ich wykorzystania do realizacji zadań, które jeszcze niedawno wykonywane były w sposób tradycyjny. Nie wszyscy pracownicy posiadają jednak odpowiednie techniczne kompetencje. Z myślą o nich Zyxel uruchomił platformę do pomocy dla użytkowników, którzy mają sieciowe lub sprzętowe problemy z pracą zdalną.
Centrum pomocy Zyxel Networking Ally to część forum Zyxela oferującego wsparcie właścicielom sprzętu Zyxel. Jest obsługiwane przez zespół ekspertów technicznych i zaawansowanych użytkowników posiadających specjalistyczną wiedzę na temat różnych programów i rozwiązań sprzętowych, z którymi użytkownicy mogą mieć problemy podczas pracy z domu. Tematy obejmują m.in. sieci VPN, urządzenia zabezpieczające czy sieci w chmurze.
- Dzięki naszej wiedzy na temat sieci, doświadczonemu zespołowi i wspaniałej społeczności użytkowników jesteśmy gotowi pomóc ludziom przezwyciężyć obecne wyzwania związane z korzystaniem z urządzeń sieciowych. Niezależnie od tego, czy pytania będą dotyczyły produktu marki Zyxel, czy ogólnie technologii sieciowych, postaramy się na wszystkie odpowiedzieć - mówi Brian Tien, wiceprezes ds. globalnej sprzedaży i marketingu w Zyxel Networks.
Centrum pomocy to pierwszy z trzech etapów w programie pomocy sieciowej firmy Zyxel w odpowiedzi na wybuch pandemii COVID-19. Kolejne dwa etapy pomocy czyli – usługa doradztwa w zakresie rozwiązań sieciowych i praktyczna strona internetowa służąca do dzielenia się wskazówkami – zostaną wprowadzone w nadchodzących tygodniach.
Łączność jest obecnie kluczowa dla utrzymania działalności biznesowej, dlatego Zyxel zaprasza do wsparcia inicjatywy również wolontariuszy z certyfikatami partnerskimi i innych ekspertów ds. sieci.
Wolontariusze mogą rejestrować się na stronie https://www.zyxel.com/form/Networking_Ally_Form.shtml
O Zyxel Networks
Zyxel od ponad 30 lat zapewnia użytkownikom domowym i biznesowym dostęp do Internetu, od samego początku polegając na innowacjach i usługach zorientowanych na potrzeby klientów. W 1989 roku oznaczało to modemy analogowe. Dziś to wykorzystanie sztucznej inteligencji i chmury, by zapewniać szybkie, niezawodne i bezpieczne rozwiązania sieciowe dla domu i firmy.
Zyxel jest znaczącą marką na globalnym rynku urządzeń sieciowych:
- obecny na 150 rynkach na całym świecie
- 1 mln firm pracuje lepiej, dzięki produktom marki Zyxel
- 100 milionów urządzeń łączących na globalną skalę
Obecnie, Zyxel tworząc sieci przyszłości, uwalnia potencjał i spełnia wymagania nowoczesnych miejsc pracy – wspiera ludzi w biurze, codziennym życiu i w czasie wolnym.
ZYXEL – twój sieciowy sojusznik
Dołącz do nas na Facebooku i LinkedIn!

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.