Rusza #GamesetKnows: Academy. Gameset podzieli się ekspercką wiedzą
Po serii webinarów poświęconych najlepszym praktykom kampanii marketingowych w różnych segmentach produktowych agencja rozszerza serię #GamesetKnows. Spotkania skierowane do przedstawicieli marek poprowadzą eksperci agencji – zarządzający firmą Piotr Bombol (Managing Partner) oraz odpowiedzialna za strategię Karolina Kisły (New Business Strategist). Dwugodzinne sesje #GamesetKnows: Academy odbywać się będą za pośrednictwem platformy Zoom. Spotkania podzielone będą na trzy moduły: wprowadzenie do świata gamingu; dobre praktyki gaming marketingu oraz część warsztatową, związaną z planowaniem kampanii. Na podstawie zainteresowań uczestników zgłoszonych w formularzu rejestracyjnym wybrane zostaną poszczególne case studies do omówienia oraz analizy w części warsztatowej.
Uczestnicy mogą wybrać jeden spośród pięciu terminów:
-
26 listopada (czwartek), 14:00 – 16:00
-
1 grudnia (wtorek), 12:00 – 14:00
-
3 grudnia (czwartek), 11:00 – 13:00
-
8 grudnia (wtorek), 14:00 - 16:00
-
10 grudnia (czwartek), 13:00 – 15:00
Chęć uczestnictwa należy zgłosić w formularzu: http://bit.ly/gk_academy. Szkolenia skierowane są do bezpośrednich przedstawicieli marek, a maksymalna liczba uczestników na jeden termin to 20 osób.
Gaming marketing w 2021 roku
Obecny rok w branży gier przyniósł rekordowe wzrosty. Wiodąca na rynku agencja badawcza Newzoo aż dwa razy skorygowała swoje prognozy dotyczące przychodów w 2020 roku, za każdym razem je podnosząc. Aktualnie analitycy spodziewają się, że wartość rynku do końca roku wyniesie $174.9 miliardów dolarów. To o ponad 15 mld USD więcej niż prognozowano przed kilkoma miesiącami. Główną przyczyną tego zjawiska jest oczywiście pandemia koronawirusa i obowiązujący niemal na całym świecie lockdown w pierwszej połowie roku. Wówczas padło wiele gamingowych rekordów zaangażowania graczy na całym świecie, a gry przyszły także w sukurs branżom, które zostały bezpośrednio dotknięte przez pandemiczne obostrzenia. Świetnym przykładem są np. koncerty odbywające się w grach czy wykorzystanie wirtualnej rywalizacji jako sposobu na zaangażowanie fanów piłki nożnej, czy wyścigów Formuły 1.
Gaming będący nierozerwalnie związany ze światem online skutecznie opiera się spadkom, które odnotowuje telewizja i inne media, a jego penetracja w atrakcyjnych marketingowo grupach docelowych jest już ogromna. W 2021 roku będący już kluczowym trendem w branży reklamy gaming marketing jeszcze bardziej zyska na znaczeniu, dlatego to optymalny czas dla marek, by w strategię na najbliższe miesiące wpisać działania komunikacyjne skierowane do graczy.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.