Rusza kampania crowdfundingowa Play of Battle SA

Play of Battle SA, która powstała z inicjatywy dr Georga Friedmana, dr Jacka Bartosiaka i Zbigniewa Pisarskiego, rozpoczęła kampanię crowdinvestingową na platformie Crowdway. Celem zbiórki jest pozyskanie kwoty 4,4 mln zł. Największa część środków zostanie przeznaczona na prace nad grą z gatunku grand strategy, pozostałe sfinansują działania marketingowe tytułu i proces wejścia spółki na NewConnect lub zagraniczną giełdę w 2022 roku. W ramach kampanii oferowanych jest 110 tys. akcji, cena każdej z nich wynosi 40 zł. Szacowany budżet projektu to 15 mln w zł.
- Koncepcja projektu Play of Battle SA powstała na bazie doświadczeń zespołu założycielskiego wywodzącego się z obszaru geostrategii i gier wojennych. Przeprowadziliśmy analizy rynku strategicznych gier wojennych, co pozwoliło nam zidentyfikować problemy, które utrudniają tworzenie produkcji tego typu. Opracowaliśmy rozwiązania, które pomogą nam stworzyć w pełni funkcjonalną i realną grę z gatunku grand strategy, dostępną dla indywidualnych graczy, jak również dla akademii wojskowych. W ramach kampanii crowdinvestingowej chcemy pozyskać 4,4 mln zł, które zostaną przeznaczone na sfinansowanie pierwszych 12-18 miesięcy produkcji. Pełny budżet projektu wyniesie około 15 milionów zł – mówi Zbigniew Pisarski, prezes zarządu Play of Battle i jeden z pomysłodawców projektu.
Gra, o której mowa, będzie pierwszym projektem gamingowym spółki Play of Battle. Twórcy tytułu kierują go do wymagających graczy i fanów gatunku, zainteresowanych zarówno militarnym, jak również geopolitycznym wymiarem konfliktu. Produkcją i wymiarem koncepcyjnym zajmie się studio Noobz from Poland, które nabyło 40 proc. akcji spółki. Wsparcia merytorycznego udzielą doświadczeni eksperci, wśród których znaleźli się dr George Friedman, prof. Norman Davies, dr Jacek Bartosiak i gen. broni Waldemar Skrzypczak. Fabuła gry zostanie osadzona w latach 2008-2030 i przedstawi najbardziej aktualne i realistyczne możliwości rozwoju relacji oraz bezpieczeństwa międzynarodowego.
- Szczególną uwagę przywiązujemy do ukazania charakteru współczesnego konfliktu, który jest wielowymiarowy, błyskawiczny, zawiera ogromny element wojny informacyjnej, technologicznej cyberwojny, a w ostateczności konwencjonalnych działań militarnych – mówi Zbigniew Pisarski.
Play of Battle w drugiej połowie 2022 roku planuje debiut na polskiej lub europejskiej giełdzie.
- Rynek komputerowych gier strategicznych rośnie dynamicznie z roku na rok. Powołaliśmy projekt Play of Battle, aby wyprodukować grę strategiczną przedstawiającą kompleksowość i wielowymiarowość współczesnych konfliktów. Naszym celem jest zbudowanie globalnej społeczności skupionej wokół strategicznych gier wojennych oraz stworzenie przestrzeni do dzielenia się doświadczeniami i wiedzą w tym zakresie – mówi Jarosław Kotowski, wiceprezes Play of Battle.
Docelowa cena gry jest szacowana na 40-60 USD.
Zapisy na akcje spółki prowadzone są za pośrednictwem strony internetowej: https://www.crowdway.pl/playofbattle/

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.