Rusza nowy, flagowy salon serwisowy Huawei w Warszawie
W najbliższą sobotę, 7 marca, o godzinie 10:00 przy ulicy Siennej 39 w Warszawie otwarty zostanie nowy, flagowy salon serwisowy Huawei. Pierwsze 200 osób, które tego dnia odwiedzi nowy salon i przyniesie ze sobą dowolne urządzenie Huawei, otrzyma w prezencie opaskę sportową Huawei Band 4. Dla osób, którym nie uda się zdobyć opaski, Huawei przygotował inne, atrakcyjne upominki i promocje.
Z okazji otwarcia salonu Huawei przygotował szereg atrakcji. Oprócz opaski sportowej Band 4 dla pierwszych 200 osób, każdy klient otrzyma tego dnia upominek-niespodziankę, voucher na darmową wymianę folii na ekranie smartfona oraz voucher upoważniający do naprawy pogwarancyjnej tańszej o 100 zł. Huawei przygotował również promocję, w ramach której przy zakupie dwóch produktów klient otrzyma 5% rabatu, przy zakupie trzech – 15%, a przy zakupie 4 produktów rabat wyniesie aż 30%.
Klienci będą mieli też okazję odwiedzić miejsce w serwisie, w którym odbywają się naprawy i podejrzeć, jak ta praca wygląda od kuchni. Na miejscu będą również eksperci, którzy odpowiedzą na wszelkie pytania związane z produktami, marką, a także ekosystemem Huawei Mobile Services i sklepem z aplikacjami Huawei AppGallery. Dla dzieci przygotowany został kącik zabaw z warsztatami produkcji lizaków i konkurs, w którym do wygrania jest koszulka z podpisem Roberta Lewandowskiego.
Nowy salon serwisowy mieści się przy ulicy Siennej 39 w Warszawie i będzie to największy autoryzowany punk serwisowy Huawei w Polsce z 14 stanowiskami dla techników i 6 stanowiskami recepcyjnymi. W nowym salonie serwisowym będzie można między innymi skorzystać z naprawy urządzenia – świadczonej na miejscu w ciągu godziny, otrzymać bezpłatny telefon zastępczy na czas naprawy czy zakupić produkty Huawei.
W serwisie będą organizowane również promocje serwisowe, na przykład na naprawy pogwarancyjne. Będzie tam można skorzystać z bezpłatnego przenoszenia danych ze starego telefonu na nowy za pomocą aplikacji Phone Clone oraz uzyskać wsparcie w instalacji aplikacji na nowym smartfonie Huawei.
InsERT ustanawia absolutny rekord – milion sprzedanych licencji systemów dla MŚP
MITTZON – nowa seria mebli biurowych od IKEA, która wspiera dobre samopoczucie
Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób
Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.
Transport
Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie
Ponad 85 mld euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.
Transport
Przed polskimi firmami transportowymi piętrzą się problemy. Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy działający na unijnym rynku
Jednym z najpoważniejszych problemów firm transportowych jest dziś udział ogromnej liczby pośredników na unijnym rynku. – W sprytny sposób podkupują zlecenia, przetrzymując je do ostatniej chwili, kiedy mogą je dobrze, za niską cenę sprzedać. W efekcie przewoźnik wykonuje fracht o wartości niepokrywającej kosztów takiego transportu – mówi Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce. Jak ocenia, polska branża transportowa jest w tej chwili w kryzysie, wywołanym przez cały szereg nakładających się na siebie czynników, w tym także m.in. spowolnienie w europejskiej gospodarce i wyzwania związane z redukcją emisji. Zakłócenia powodowane ostatnimi protestami i blokowaniem polsko-ukraińskiej granicy tylko te problemy potęgują.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.