Ruszył świąteczny konkurs Panasonic – wygraj aparat Lumix GX800
Uwieczniaj ważne chwile i baw się fotografią! Weź udział w konkursie Panasonic w terminie do 10 grudnia 2020 roku, by wygrać elegancki i stylowy aparat swoich marzeń LUMIX GX800 wraz z torbą DMW-PS10 w zestawie.
Kompaktowy bezlusterkowiec LUMIX GX800, oferujący najwyższą wydajność może być Twój, a wraz z nim - torba DMW-PS10 w zestawie, by bezpiecznie i wygodnie zabrać aparat ze sobą!
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wejść na stronę: http://www.campaigns.panasonic.eu/pl-konkurs-lumix, na której jest również dostępny regulamin akcji i odpowiedzieć na pytanie: „Fotografia to sposób na opowiadanie historii - jaką chciał/abyś opowiedzieć, jeśli LUMIX GX800 trafi właśnie do Ciebie?”. Spośród wszystkich zgłoszeń jury wybierze najciekawszą i najbardziej wyróżniającą się odpowiedź. Zgłoszenia można przesyłać do 10 grudnia 2020 roku. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone 17 grudnia 2020 roku.
LUMIX GX800 to cyfrowy aparat zapewniający świetną jakość obrazu, który pomoże uchwycić piękne scenerie i wyjątkowe momenty. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania technologiczne aparat ma obracany tylny wyświetlacz i całą gamę opcji, takich jak nowo zintegrowane funkcje rejestracji zdjęć i obrazów wideo w rozdzielczości 4K. A to wszystko w eleganckiej, stylowej i kompaktowej obudowie.
Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B
tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack
Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.