Komunikaty PR

Ruszyła najnowsza kampania fundraisingowa Fundacji Sue Ryder!

2020-11-09  |  13:45
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl

Najważniejsza kampania fundraisingowa Fundacji Sue Ryder promuje Centrum Aktywizacji Międzypokoleniowej Trzynastka w Warszawie. Jest to największa kampania w historii Fundacji, która w bardzo skomplikowanych i trudnych czasach ma mobilizować, integrować, edukować i dawać poczucie wspólnoty. Kampania potrwa kilkanaście tygodni, a podstawowymi materiałami promującymi zbiórkę będzie seria 13 filmów, w których udział wzięło wiele znanych i cenionych osób. Akcja została zainaugurowana 3 listopada pod adresem zrzutka.pl/13.

Kampania będzie trwała kilkanaście tygodni, a podstawowymi materiałami promującymi zbiórkę na Trzynastkę będzie seria 13 spotów wideo (po kilkadziesiąt sekund) o 13 zagadnieniach, jak np. dom, miłość, strach, czy przyjaźń. Spoty opierają się na idei serialu i będą ukazywać się w równych odstępach. Za ideę wiodącą kampanii odpowiada Karolina Kowalska z agencji keyPR, pomysł rozwinęła Kinga Dobrzyńska - reżyser, a całość koordynują Marcin Milczarski - Dyrektor Marketingu i Fundraisingu Fundacji Sue Ryder oraz Filip Suprowicz - Dyrektor Wykonawczy Fundacji Sue Ryder. Reżyserii spotów podjęła się Kinga Dobrzyńska, a montażu Agata Modzelewska. W spotach występują przedstawiciele filmu, estrady, sportowcy i literaci - m.in. Maciej Orłoś, Beata Tadla, Tomasz Organek i uczestnicy Powstania Warszawskiego, ale też zwykli ludzie.

Poza spotem powstał również szereg materiałów graficznych - przeformatowań key visuala w postaci materiałów POS, plakatów i ulotek. Promocja akcji odbywać się będzie przez media społecznościowe w kanałach własnych Fundacji oraz za sprawą opiniotwórczych osób zaangażowanych w projekt. Całość dopełnią ogólnopolskie działania PR. Zbiórka jest prowadzona w jednym z największych serwisów crowdfundingowych w Polsce, pod adresem zrzutka.pl/13.

Kampania fundraisingowa ma na celu zebranie niezbędnych funduszy na przebudowę, remont i wyposażenie miejsca z którego będzie mógł skorzystać każdy, kto tam trafi. Ze względu na zakres niezbędnych prac przewidywana kwota do zebrania to 780 tys. zł.

Centrum Aktywizacji Międzypokoleniowej Trzynastka

Centrum Aktywizacji Międzypokoleniowej Trzynastka przy ul. Bagatela 13 w Warszawie (stąd nazwa) dla drugim domem dla wielu osób, dostępnym oczywiście bezpłatnie. Przede wszystkim znajdzie się tam baza usług opiekuńczych Fundacji Sue Ryder, ośrodek integracji Powstańców Warszawskich, centrum wolontariatu oraz bezpłatny hub dla innych organizacji pozarządowych. Gdy powstanie oczywiście będzie centrum wydarzeń towarzyskich i kulturalnych dla całej Warszawy. Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://fundacjasueryder.pl/trzynastka/.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.