Ruszyła najnowsza kampania fundraisingowa Fundacji Sue Ryder!
Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR
ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Najważniejsza kampania fundraisingowa Fundacji Sue Ryder promuje Centrum Aktywizacji Międzypokoleniowej Trzynastka w Warszawie. Jest to największa kampania w historii Fundacji, która w bardzo skomplikowanych i trudnych czasach ma mobilizować, integrować, edukować i dawać poczucie wspólnoty. Kampania potrwa kilkanaście tygodni, a podstawowymi materiałami promującymi zbiórkę będzie seria 13 filmów, w których udział wzięło wiele znanych i cenionych osób. Akcja została zainaugurowana 3 listopada pod adresem zrzutka.pl/13.
Kampania będzie trwała kilkanaście tygodni, a podstawowymi materiałami promującymi zbiórkę na Trzynastkę będzie seria 13 spotów wideo (po kilkadziesiąt sekund) o 13 zagadnieniach, jak np. dom, miłość, strach, czy przyjaźń. Spoty opierają się na idei serialu i będą ukazywać się w równych odstępach. Za ideę wiodącą kampanii odpowiada Karolina Kowalska z agencji keyPR, pomysł rozwinęła Kinga Dobrzyńska - reżyser, a całość koordynują Marcin Milczarski - Dyrektor Marketingu i Fundraisingu Fundacji Sue Ryder oraz Filip Suprowicz - Dyrektor Wykonawczy Fundacji Sue Ryder. Reżyserii spotów podjęła się Kinga Dobrzyńska, a montażu Agata Modzelewska. W spotach występują przedstawiciele filmu, estrady, sportowcy i literaci - m.in. Maciej Orłoś, Beata Tadla, Tomasz Organek i uczestnicy Powstania Warszawskiego, ale też zwykli ludzie.
Poza spotem powstał również szereg materiałów graficznych - przeformatowań key visuala w postaci materiałów POS, plakatów i ulotek. Promocja akcji odbywać się będzie przez media społecznościowe w kanałach własnych Fundacji oraz za sprawą opiniotwórczych osób zaangażowanych w projekt. Całość dopełnią ogólnopolskie działania PR. Zbiórka jest prowadzona w jednym z największych serwisów crowdfundingowych w Polsce, pod adresem zrzutka.pl/13.
Kampania fundraisingowa ma na celu zebranie niezbędnych funduszy na przebudowę, remont i wyposażenie miejsca z którego będzie mógł skorzystać każdy, kto tam trafi. Ze względu na zakres niezbędnych prac przewidywana kwota do zebrania to 780 tys. zł.
Centrum Aktywizacji Międzypokoleniowej Trzynastka
Centrum Aktywizacji Międzypokoleniowej Trzynastka przy ul. Bagatela 13 w Warszawie (stąd nazwa) dla drugim domem dla wielu osób, dostępnym oczywiście bezpłatnie. Przede wszystkim znajdzie się tam baza usług opiekuńczych Fundacji Sue Ryder, ośrodek integracji Powstańców Warszawskich, centrum wolontariatu oraz bezpłatny hub dla innych organizacji pozarządowych. Gdy powstanie oczywiście będzie centrum wydarzeń towarzyskich i kulturalnych dla całej Warszawy. Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://fundacjasueryder.pl/trzynastka/.
Znaczenie stref brandowych podczas eventów
FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.