Komunikaty PR

Ruszyły zapisy na Kongres Accountability

2024-06-11  |  14:00
Biuro prasowe

Już można rejestrować się na 5-tą, jubileuszową edycję konferencji Accountability Culture Congress, która odbędzie się 26 września 2024 r.

Partnerem wydarzenia jest: NEWSERIA

Zapisy dostępne są już pod linkiem: https://kongres.4results.pl/

Kultura Odpowiedzialności (Accountability Culture) to taka kultura organizacyjna, w której decyzje podejmowane są tam, gdzie jest informacja, a nie hierarchicznie. Kultura accountability oparta jest o rozwój kompetencji przyszłości: samoświadomości, samozarządzania, przedsiębiorczości, odpowiedzialności. Kultura Odpowiedzialności jest już obecna w wielu firmach w Polsce i na świecie.

Accountability Culture Congress (ACC) to największe w Europie wydarzenie, które daje możliwość spotkania wybitnych mówczyń i mówców, ekspertek i ekspertów oraz liderek i liderów zarządzania, aby porozmawiać o metodach budowania, technikach wdrażania i korzyściach płynących z kultury odpowiedzialności.

W edycji 2024 skupimy się mocno na roli samoświadomości i wszechstronności liderów w budowaniu zdrowej, pełnej zaangażowania i bezpieczeństwa psychologicznego atmosfery w firmie. Pokażemy przykłady menedżerów, którzy poprzez budowanie własnych oraz zespołowych kompetencji miękkich wpłynęli na losy organizacji, tworząc przyjazne miejsce pracy.

Kto wystąpił do tej pory?

Prelegentami ACC byli m.in. Magdalena Dziewguć, Country Director Google; Jacek Santorski, Psycholog biznesu; Paweł Motyl, Mówca, ekspert przywództwa; Gen. Stanley A. Mchrystal, Founder McChrystal Group; Kpt. David Marquet, CEO IBL International; Małgorzata Bieniaszewska, CEO Pneumatyka; Jacek Siewiera, Szef Biura Bezpieczeństwa Narodowego; Jowita Michalska, CEO Digital Univeristy; Krzysztof Ignaczak, Mówca, Mistrz Świata w siatkówce; Ewa Górska, Head of Human Capital Group One Media i wielu, wielu innych.

W tym roku na scenie wystąpią między innymi liderki i liderzy: Małgorzata Bieniaszewska, Agnieszka Servaas, Jacek Santorski, Radek Matuszewski, Sławek Błaszczak i Maciej Trybulec.

Zgodnie z przyjętym zwyczajem, nazwiska kolejnych prelegentów będziemy ujawniać stopniowo, w odstępach 3-4 tygodniowych.

Zapisy na wydarzenie (pakiety onsite i online) dostępne są pod linkiem: https://kongres.4results.pl/

Kontakt dla mediów:

 

Elżbieta Kowalewska

E-mail: elzbieta.kowalewska@4results.pl

tel. kom. +48 607 509 102

 

Relacja na YT z Kongresu 2023:

https://youtu.be/dKzv7yOFUFc?si=jFyJMA_TI5LvLJjE

Link do zdjęć z Kongresu 2023:

https://www.dropbox.com/scl/fo/h1u73d0nqsfeqiqs7fsn5/h?rlkey=ezh1bzauqd5edn1k64vi6l2zq&dl=0

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dołącz do prawie 40 tys. biegaczy Poland Business Run 2024! Biuro prasowe
2024-06-13 | 05:30

Dołącz do prawie 40 tys. biegaczy Poland Business Run 2024!

Dołącz do prawie 40 tys. biegaczy Poland Business Run 2024 i pomóż osobom z niepełnosprawnościami! Już wiadomo, że w 13. edycji największej charytatywnej sztafety
BRAK ZDJĘCIA
2024-06-11 | 14:00

Ruszyły zapisy na Kongres Accountability

Już można rejestrować się na 5-tą, jubileuszową edycję konferencji Accountability Culture Congress, która odbędzie się 26 września 2024 r. Partnerem wydarzenia jest: NEWSERIA Zapisy dostępne są już pod linkiem:
BRAK ZDJĘCIA
2024-06-11 | 14:00

Ruszyły zapisy na Kongres Accountability

Już można rejestrować się na 5-tą, jubileuszową edycję konferencji Accountability Culture Congress, która odbędzie się 26 września 2024 r. Partnerem wydarzenia jest: NEWSERIA Zapisy dostępne są już pod linkiem:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża tytoniowa alarmuje o drastycznych podwyżkach akcyzy. Są kilkukrotnie wyższe od zaplanowanych do 2027 roku

Ministerstwo Finansów chce wprowadzić drastyczne podwyżki akcyzy na wyroby tytoniowe. Ich skala ma być kilkukrotnie większa, niż zakładała obowiązująca od 2022 roku mapa akcyzowa, czyli porozumienie wypracowane po długich konsultacjach z rynkiem. Już w przyszłym roku akcyza na wyroby tytoniowe, zamiast o pierwotnie zakładane 10 proc. na wszystkie kategorie wyrobów, ma wzrosnąć: o 25 proc. na papierosy, o 38 proc. na tytoń do palenia oraz o 50 proc. na wkłady do podgrzewaczy tytoniu. Nowością jest objęcie podwyżkami również płynów do e-papierosów, na które w 2025 roku akcyza wzrośnie o 75 proc.

Bankowość

Większość małych i średnich firm przez całą swoją działalność nie zmienia banku. Wysoko oceniają dostępność do usług bankowych

Mikro-, małe i średnie firmy są surowymi recenzentami usług bankowych, ale mimo to ich ocena pozostaje dość wysoka – mówi Wojciech Terlikowski z CBM Indicator. Kredyt bankowy jest drugim – po środkach własnych – najpopularniejszym źródłem finansowania działalności MŚP, ale firmy chętnie korzystają również z kredytów inwestycyjnych czy kart kredytowych. Są zainteresowane także dodatkowymi usługami ze strony banków, np. doradztwem przy pozyskiwaniu środków UE. Ekspert wskazuje, że to przekłada się na lojalność klientów – przedsiębiorcy przywiązują się do banków i rzadko je zmieniają.

Przemysł

W Polsce rośnie tempo robotyzacji. Pod względem zaangażowania robotów w przemyśle przegrywa wyścig z innymi krajami regionu

Z niemal 18 tys. robotów zainstalowanych w sektorze przetwórstwa przemysłowego Polska znajduje się na szóstym miejscu w UE. Jednak na 10 tys. pracowników zatrudnionych w tej branży przypada 54,6 robota, znacznie mniej niż nie tylko na Zachodzie, ale i w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Jednocześnie 76 proc. przedsiębiorców badanych przez Polski Instytut Ekonomiczny zgadza się, że robotyzacja i automatyzacja będzie coraz bardziej stanowiła o przewadze konkurencyjnej firm na rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.