Komunikaty PR

Rynek biur w Gdańsku trzyma się mocno

2020-11-02  |  11:53
Biuro prasowe

Zdjęcia do pobrania: https://we.tl/t-bx3Eo2Q9zm

 

Pomimo pandemii, Olivia Business Centre wykorzystała rok 2020 na dynamiczny rozwój i pozyskanie nowych, znaczących Rezydentów, o bardzo zróżnicowanym profilu działalności. Są w tym gronie firmy IT, media, ubezpieczenia i firmy oferujące usługi dla biznesu. W tym roku w Olivii swoje biura otworzyli: RMF FM, PZU, Abax oraz Weco Travel.

Z pewnością najbardziej znaną z tych marek jest PZU, które w Olivii Tower otworzyło biuro zajmujące się projektem innowacyjnej platformy internetowej Cash, za pośrednictwem której pracownicy będą mieli szybki dostęp do tanich i bezpiecznych pożyczek.

- Jest to przepięknie położone biuro, z lipową aleją tuż za otwieranymi oknami, przez które w lecie słychać śpiew ptaków. To jest prawdziwy well-being na co dzień, jedno z najprzyjemniejszych naszych biur. Jesteśmy dumni, że największy polski ubezpieczyciel wybrał właśnie Olivię na miejsce rozwoju swojego nowego projektu - mówi Aleksandra Majdańczuk, Deputy Director w Olivia Business Centre, odpowiedzialna za negocjacje z PZU.

 

W lipcu w Olivii Star na 21 piętrze swe podwoje otworzyło regionalne biuro Grupy RMF. Tu znajdują się studia radiowe, z których nadawane są codzienne audycje stacji RMF FM, RMF Classic i RMF MAXX. Z biura na co dzień korzystają również pracownicy pomorskiego biura handlowego Grupy RMF.

– Biuro ma bardzo atrakcyjny widok na morze i cały Gdańsk, co w pierwszych dniach wywoływało zachwyty redaktorów, słyszalne nawet na antenie. Ciekawostką tego biura są pomieszczenia zwane „dziuplami”, tak nazywa się w tej branży małe studia nagrań. Na ścianach „dziupli” znajdują się miękkie, kolorowe obicia o specjalnych parametrach akustycznych. Całe wnętrze jest bardzo wysmakowane, a autorami projektu jest nasza pracownia architektury wnętrz Design Anatomy – mówi Ewelina Kumełan, Senior Account Manager w Olivia Business Centre, odpowiedzialna za transakcję z Grupą RMF.

 

W Olivii Six we wrześniu pojawił się nowy najemca świadczący usługi dla firm – Weco Travel. Firma z duńskimi korzeniami, w Polsce jest obecna od 1992 roku, a zajmuje się kompleksowym zarządzaniem podróżami służbowymi, organizacją konferencji i wyjazdów na targi. Jej biuro ulokowane jest na najwyższym, 14 piętrze Olivii Six i charakteryzuje się zachwycającym widokiem na morze. Będzie służyć zespołom, które wcześniej pracowały w różnych lokalizacjach w Trójmieście.

 

Wśród biur wynajętych w tym roku, znajduje się najwyżej położone biuro w Polsce (poza Warszawą), które oferuje zachwycający widok, prawdopodobnie najpiękniejszy widok w Polsce. W tym przypadku z 31 piętra Olivii Star i wysokości 120 metrów roztacza się panoramiczny widok na całe Trójmiasto i Zatokę Gdańską, od nasady Półwyspu Helskiego, przez klify Gdyni, aż po ujście Wisły i plaże na Mierzei Wiślanej. We wrześniu wprowadził się tam Abax – firma norweska, z centralą w Larvik, która zajmuje się telemetrią i systemami
śledzenia GPS oraz zarządzania flotami pojazdów. 

 

 

- Abax szukał wyjątkowego biura, które pomoże podkreślić wyjątkowy charakter firmy, pomoże pozyskiwać najlepsze talenty, wyjątkowych klientów, a jednocześnie zapewni doskonałe warunki pracy zespołowi. Olivia Star ma nie tylko najwyższej klasy instalacje, trójszybową, całoszklaną, trójszybową fasadę, ale też otwierane elementy elewacji na wszystkich piętrach biurowych. W praktyce są to otwierane okna, co jest rozwiązaniem unikalnym w budynkach tej wysokości – mówi Szymon Renk, Key Account Manager w Olivia Business Centre, odpowiedzialny za transakcję z Abax.

 

Ostatnie miesiące wykorzystaliśmy na bardzo intensywną pracę, która procentuje dobrymi wynikami w tym wymagającym czasie. – mówi Maciej Kotarski, dyrektor Działu Komercjalizacji Olivii Business Centre. Jesteśmy dumni, że tak znane firmy wybrały Olivię jako miejsce dla swoich zespołów, zwłaszcza w tym trudnym roku. To nas motywuje i jasno pokazuje, że biurowce takiej klasy, jak Olivia, mają przyszłość, mimo istotnego trendu pracy zdalnej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony” Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:13

Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”

Zarówno aktywność regulatorów, jak i rosnąca świadomość społeczeństwa napędzają zmiany w zakresie zrównoważonego budownictwa. Dotyka to także deweloperów
Nieruchomości Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024-04-29 | 11:15

Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach

Develia rozpoczyna sprzedaż nowej inwestycji we Wrocławiu. Osiedle Augustowska Vita, które powstanie na zielonych Maślicach, to projekt dostosowany zwłaszcza do potrzeb młodych
Nieruchomości Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.