Rynek SAP w Polsce: branżowy lider zmienia nazwę

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut
ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl
Wiodący dostawca usług SAP w Polsce, firma SNP Poland zmieniła z dniem 1 grudnia 2021 r. nazwę na All for One Poland. Zmiana nazwy spółki to następstwo przejęcia jej udziałów przez All for One Group – największego partnera SAP w obszarze niemieckojęzycznym.
Na początku października br. firma All for One Group SE zakupiła 51% udziałów w SNP Poland od dotychczasowego udziałowca – SNP SE. Tym samym grupa All for One stała się czołowym partnerem SAP w całej Europie Środkowej.
Przyjęliśmy nową nazwę, ale nasze obszary działania pozostają niezmienne: wdrożenia i rozwój SAP, usługi zarządzane SAP, a także bezpieczeństwo IT i rozwój oprogramowania. Jako część Grupy All for One zamierzamy wzmocnić pozycję lidera na polskim rynku usług SAP i zdobywać kolejne kontrakty międzynarodowe. Planujemy też wzrost skali zespołu, m.in. w ramach wsparcia migracji systemów SAP do środowiska S/4HANA i do chmury. Przy czym nadal będziemy wykorzystywać unikalne rozwiązania SNP do transformacji SAP, w tym platformę CrystalBridge – podkreśla Bartłomiej Buszczak, Prezes Zarządu All for One Poland.
Ten sam zespół. Nowa nazwa.
Zmiana nazwy (w tym także adresu serwisu internetowego na: www.all-for-one.pl) i udziałowca nie powoduje żadnych formalnych zmian dla obecnych klientów i partnerów spółki. Realizowane projekty i kontrakty serwisowe nadal obsługuje ten sam zespół. Liczy on już niemal 450 osób – konsultantów SAP, kierowników projektów, administratorów, programistów.
Numer 1 na rynku SAP
All for One Poland to od dziś nowa nazwa wiodącego dostawcy usług SAP w Polsce. Pod zmienioną nazwą kryje się ta sama organizacja, z siedzibą w podpoznańskich Złotnikach – firma, która jest obecna na rodzimym rynku od ponad 25 lat (do 2017 r. jako BCC), a jej ekspercki zespół usprawnia pracę już w ponad 500 firmach w Polsce i za granicą.
W ofercie spółki znajdują się nie tylko wdrożenia systemów SAP, lecz także ponad 50 autorskich rozwiązań rozszerzających standardowy zakres SAP (m.in. w zakresie JPK i KSeF). Jej przychody w 2020 r. przekroczyły 131 mln zł i – choć był to rok naznaczony pandemią COVID-19 – wzrosły o 18% w porównaniu z rokiem 2019. Ponad 50% przychodów wygenerowały usługi zarządzane dla SAP, w tym Managed Cloud, administracja SAP i serwis aplikacyjny SAP (wsparcie użytkowników SAP).
Natomiast All for One Group to największy partner SAP w obszarze niemieckojęzycznym. Grupa z centralą w niemieckim Filderstadt zatrudnia około 2500 osób w 7 krajach. Jej specjalizacja to wdrożenia SAP głównie w branży motoryzacyjnej, maszynowej, a także produkcji dóbr konsumpcyjnych. Podobnie jak w przypadku jej nowej spółki w Polsce, około połowy z 355 mln EUR przychodów (dane za rok podatkowy 2019/2020) generują SAP Managed Services. All for One jest także partnerem SNP SE, wykorzystując rozwiązania SNP do transformacji systemów SAP swoich klientów.
***
Krótko o firmie: All for One Poland sp. z o.o. wiodący dostawca usług SAP w Polsce. Spółka obecna na polskim rynku od ponad 25 lat. Od grudnia 2021 r. część All for One Group. Oferuje kompleksowe wdrożenia systemów SAP, bezpieczeństwo IT i rozwój oprogramowania. Centrala spółki mieści się w Złotnikach k. Poznania. Więcej informacji na: www.all-for-one.pl

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.