Komunikaty PR

SaldeoSMART częścią Europejskiego Miesiąca Cyberbezpieczeństwa

2020-10-08  |  14:40
Biuro prasowe
Kontakt
Materiał prasowy
Symetria PR

Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr

Od początku października trwa unijna kampania Europejski Miesiąc Cyberbezpieczeństwa, która poświęcona jest promowaniu bezpiecznego zachowania w Internecie. SaldeoSMART postanowiło się w nią aktywnie włączyć, informując i edukując o zagrożeniach czyhających na wszystkich w sieci. Z tej okazji na blogu firmy ukazywać się będą regularnie artykuły na temat m.in. bezpiecznego “home office”, socjotechnik czy przestępstw finansowych.

Potrzebę organizacji takich wydarzeń jak European Cybersecurity Month (ECSM) potwierdzają dane. Według raportu „Hidden Statistics” przeprowadzonego przez Norweską Radę Bezpieczeństwa Biznesu i Przemysłu, aż 59% firm, które padły ofiarą ataków w 2019 roku, zorientowało się o tym przez przypadek, a nie w wyniku specjalnych polityk czy procedur. Celem kampanii ECSM jest wzrost świadomości i popularyzacja bezpiecznego korzystania z Internetu. Organizatorzy zapewniają do tego odpowiednie narzędzia oraz niezbędną wiedzę – w całej Europie w październiku odbywają się tematyczne konferencje, warsztaty, szkolenia i webinary promujące higienę cybernetyczną.

– Zarówno my, jak i nasi klienci przywiązujemy ogromną uwagę do procedur i zabezpieczeń, pracując wciąż na istotnych danych. Z tego powodu bardzo utożsamiamy się z założeniami kampanii ECSM. Naszą wiedzą i doświadczeniem chcemy pomóc w budowaniu silnej kultury bezpieczeństwa internetowego nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie – wyjaśnia Krzysztof Wojtas, prezes zarządu BrainSHARE IT, producenta SaldeoSMART.

ECSM działa od 2012 roku pod hasłem „Cyberbezpieczeństwo to nasza wspólna odpowiedzialność”. Kampania koordynowana jest przez Agencję Unii Europejskiej ds. Cyberbezpieczeństwa i Komisję Europejską oraz wspierana przez organizacje, uniwersytety czy firmy z całej Europy. 

Mottem tegorocznej edycji stało się “Think Before U Click” (Pomyśl, zanim klikniesz), a jej program opiera się na dwóch istotnych tematach: umiejętnościach cyfrowych oraz cyberoszustwach. Pierwszy dotyczy ochrony danych osobowych, nękania i prześladowania w sieci. W drugim nacisk położony jest na aktualne zagrożenia, z którymi każdy może zetknąć się na co dzień. Chodzi m.in. o phishing, włamania do poczty e-mail czy oszustwa podczas internetowych zakupów. 

Wpisy związane tematycznie z cyberbezpieczeństwem na firmowym blogu SaldeoSMART będą publikowane raz na tydzień w czwartek, a także przesyłane do pracowników, partnerów oraz klientów firmy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Symetria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.