Komunikaty PR

SaldeoSMART częścią Europejskiego Miesiąca Cyberbezpieczeństwa

2020-10-08  |  14:40
Biuro prasowe
Kontakt
Materiał prasowy
Symetria PR

Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr

Od początku października trwa unijna kampania Europejski Miesiąc Cyberbezpieczeństwa, która poświęcona jest promowaniu bezpiecznego zachowania w Internecie. SaldeoSMART postanowiło się w nią aktywnie włączyć, informując i edukując o zagrożeniach czyhających na wszystkich w sieci. Z tej okazji na blogu firmy ukazywać się będą regularnie artykuły na temat m.in. bezpiecznego “home office”, socjotechnik czy przestępstw finansowych.

Potrzebę organizacji takich wydarzeń jak European Cybersecurity Month (ECSM) potwierdzają dane. Według raportu „Hidden Statistics” przeprowadzonego przez Norweską Radę Bezpieczeństwa Biznesu i Przemysłu, aż 59% firm, które padły ofiarą ataków w 2019 roku, zorientowało się o tym przez przypadek, a nie w wyniku specjalnych polityk czy procedur. Celem kampanii ECSM jest wzrost świadomości i popularyzacja bezpiecznego korzystania z Internetu. Organizatorzy zapewniają do tego odpowiednie narzędzia oraz niezbędną wiedzę – w całej Europie w październiku odbywają się tematyczne konferencje, warsztaty, szkolenia i webinary promujące higienę cybernetyczną.

– Zarówno my, jak i nasi klienci przywiązujemy ogromną uwagę do procedur i zabezpieczeń, pracując wciąż na istotnych danych. Z tego powodu bardzo utożsamiamy się z założeniami kampanii ECSM. Naszą wiedzą i doświadczeniem chcemy pomóc w budowaniu silnej kultury bezpieczeństwa internetowego nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie – wyjaśnia Krzysztof Wojtas, prezes zarządu BrainSHARE IT, producenta SaldeoSMART.

ECSM działa od 2012 roku pod hasłem „Cyberbezpieczeństwo to nasza wspólna odpowiedzialność”. Kampania koordynowana jest przez Agencję Unii Europejskiej ds. Cyberbezpieczeństwa i Komisję Europejską oraz wspierana przez organizacje, uniwersytety czy firmy z całej Europy. 

Mottem tegorocznej edycji stało się “Think Before U Click” (Pomyśl, zanim klikniesz), a jej program opiera się na dwóch istotnych tematach: umiejętnościach cyfrowych oraz cyberoszustwach. Pierwszy dotyczy ochrony danych osobowych, nękania i prześladowania w sieci. W drugim nacisk położony jest na aktualne zagrożenia, z którymi każdy może zetknąć się na co dzień. Chodzi m.in. o phishing, włamania do poczty e-mail czy oszustwa podczas internetowych zakupów. 

Wpisy związane tematycznie z cyberbezpieczeństwem na firmowym blogu SaldeoSMART będą publikowane raz na tydzień w czwartek, a także przesyłane do pracowników, partnerów oraz klientów firmy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Symetria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.

Firma

Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.