Komunikaty PR

SaldeoSMART częścią Europejskiego Miesiąca Cyberbezpieczeństwa

2020-10-08  |  14:40
Biuro prasowe
Kontakt
Materiał prasowy
Symetria PR

Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr

Od początku października trwa unijna kampania Europejski Miesiąc Cyberbezpieczeństwa, która poświęcona jest promowaniu bezpiecznego zachowania w Internecie. SaldeoSMART postanowiło się w nią aktywnie włączyć, informując i edukując o zagrożeniach czyhających na wszystkich w sieci. Z tej okazji na blogu firmy ukazywać się będą regularnie artykuły na temat m.in. bezpiecznego “home office”, socjotechnik czy przestępstw finansowych.

Potrzebę organizacji takich wydarzeń jak European Cybersecurity Month (ECSM) potwierdzają dane. Według raportu „Hidden Statistics” przeprowadzonego przez Norweską Radę Bezpieczeństwa Biznesu i Przemysłu, aż 59% firm, które padły ofiarą ataków w 2019 roku, zorientowało się o tym przez przypadek, a nie w wyniku specjalnych polityk czy procedur. Celem kampanii ECSM jest wzrost świadomości i popularyzacja bezpiecznego korzystania z Internetu. Organizatorzy zapewniają do tego odpowiednie narzędzia oraz niezbędną wiedzę – w całej Europie w październiku odbywają się tematyczne konferencje, warsztaty, szkolenia i webinary promujące higienę cybernetyczną.

– Zarówno my, jak i nasi klienci przywiązujemy ogromną uwagę do procedur i zabezpieczeń, pracując wciąż na istotnych danych. Z tego powodu bardzo utożsamiamy się z założeniami kampanii ECSM. Naszą wiedzą i doświadczeniem chcemy pomóc w budowaniu silnej kultury bezpieczeństwa internetowego nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie – wyjaśnia Krzysztof Wojtas, prezes zarządu BrainSHARE IT, producenta SaldeoSMART.

ECSM działa od 2012 roku pod hasłem „Cyberbezpieczeństwo to nasza wspólna odpowiedzialność”. Kampania koordynowana jest przez Agencję Unii Europejskiej ds. Cyberbezpieczeństwa i Komisję Europejską oraz wspierana przez organizacje, uniwersytety czy firmy z całej Europy. 

Mottem tegorocznej edycji stało się “Think Before U Click” (Pomyśl, zanim klikniesz), a jej program opiera się na dwóch istotnych tematach: umiejętnościach cyfrowych oraz cyberoszustwach. Pierwszy dotyczy ochrony danych osobowych, nękania i prześladowania w sieci. W drugim nacisk położony jest na aktualne zagrożenia, z którymi każdy może zetknąć się na co dzień. Chodzi m.in. o phishing, włamania do poczty e-mail czy oszustwa podczas internetowych zakupów. 

Wpisy związane tematycznie z cyberbezpieczeństwem na firmowym blogu SaldeoSMART będą publikowane raz na tydzień w czwartek, a także przesyłane do pracowników, partnerów oraz klientów firmy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Symetria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.