Salesforce finalizuje przejęcie Slack’a
Salesforce, globalny lider w dziedzinie CRM, ogłosił dziś, że zakończył proces przejęcia Slack Technologies, Inc.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że Slack jest obecnie częścią rodziny Salesforce. Za sprawą tej integracji udało nam się stworzyć unikalne połączenie funkcji najlepszego na świecie systemu CRM wraz z przełomową platformą cyfrową, dostarczając niezawodne rozwiązania dla świata biznesu, pracującego z dowolnego miejsca na świecie” - powiedział Marc Benioff, prezes i dyrektor generalny Salesforce. "Razem zdefiniujemy przyszłość oprogramowania dla przedsiębiorstw, tworząc cyfrową wysoką jakość, która umożliwia każdej organizacji osiągnięcie sukcesu przez klientów i pracowników z dowolnego miejsca".
"W ciągu ostatniego roku przekonaliśmy się, że forma pracy nie wróci do dawnego stanu" - powiedział Bret Taylor, prezes i dyrektor operacyjny Salesforce. "Slack i Salesforce Customer 360 dostarczą każdej firmie na świecie jedno, zintegrowane źródło informacji o jej działalności oraz uniwersalną platformę łączącą ze sobą pracowników, klientów i partnerów oraz z aplikacjami, z których korzystają oni na co dzień."
"Jest to okazja, która zdarza się raz na pokolenie, aby móc całkowicie przekształcić to jak i skąd pracujemy” - powiedział Stewart Butterfield, dyrektor generalny i współzałożyciel Slack. "Salesforce i Slack mają wyjątkową pozycję, aby poprowadzić tę historyczną transformację w kierunku cyfrowego świata. Czekamy z niecierpliwością na zmiany, które nadchodzą".
"Priorytetem dla nas jest ciągłe rozwijanie się, aby stale oferować naszym klientom najlepsze doświadczenia i wartości w każdej interakcji” - powiedział Arvind Krishna, prezes i dyrektor generalny IBM. "Połączenie Salesforce i Slack pomoże nam osiągnąć większy stopień zjednoczenia, produktywności i innowacyjności, dzięki czemu będziemy mogli lepiej służyć naszym klientom”.
Przejęcie w celu stworzenia cyfrowych usług wysokiej jakości, umożliwiających osiągnięcie sukcesu z dowolnego miejsca
W ciągu ostatniego roku firmy z całego świata nauczyły się przede wszystkim jednej rzeczy - jeśli nie posiadają cyfrowego sposobu na nawiązanie relacji ze swoimi pracownikami, klientami i partnerami, nie mają również szans na przetrwanie. Siedziby firm nie znajdują się już w biurach, ich miejsce jest w chmurze. Każda firma, w każdej branży musi zoptymalizować doświadczenia z klientami, pracownikami i partnerami pod kątem digital-first. Połączenie Salesforce i Slack to stworzenie innowacyjnego systemu operacyjnego dla nowego cyfrowego świata. Jest to okazja do zredefiniowania i przekształcenia swojego biznesu, aby w pełni odpowiadać na wymagania cyfrowej rzeczywistości.
Dzięki najlepszemu na świecie systemowi CRM firmy mogą sprzedawać, obsługiwać klientów, realizować kampanie marketingowe i zarządzać wieloma innymi funkcjami za pomocą jednej platformy, z dowolnego miejsca na świecie. Slack odmienił sposób w jaki obecnie pracujemy, dzięki pionierskiej platformie cyfrowej do komunikacji biznesowej, z której korzystają miliony ludzi na całym świecie, a która umożliwia całym organizacjom o wiele bardziej wydajną i bezproblemową pracę.
Salesforce i Slack wspólnie opracowali rozwiązanie Slack-first Customer 360, które zapewni firmom jedno źródło informacji o ich działalności oraz ujednoliconą platformę łączącą pracowników, klientów i partnerów. Platforma dostarcza również dostęp do aplikacji, z których użytkownicy korzystają na co dzień, a wszystko to w ramach ich dotychczasowego przepływu pracy.
Fuzja Slack i Salesforce to także połączenie dwóch najbardziej rozwijających się społeczności z branży oprogramowania, tworząc otwarty i rozległy ekosystem, który generuje następną generację aplikacji digital-first i przepływów pracy dla biznesu.
"Salesforce stworzy nowoczesną przestrzeń, która umożliwi współpracę, społeczności, komunikację, CRM, obsługę klienta i sztuczną inteligencję w ekosystemie, a także inne nowe integracje, rozszerzające funkcjonalności przedsiębiorstwa” - powiedział Wayne Kurtzman, dyrektor ds. badań w dziale Social, Communities i Collaboration w IDC.
Salesforce i Slack już teraz wprowadzają ogromne zmiany w biznesie. 380 000 pracowników IBM współpracuje za pośrednictwem Slacka, a liczne przepływy pracy w chmurach Salesforce Sales Cloud i Service Cloud zapewniają sukces klientów w różnych lokalizacjach i strefach czasowych.
Jako część Salesforce, Slack będzie w stanie przyspieszyć i rozszerzyć swoją misję, tak aby podnieść poziom pracy i polepszyć komunikację. Slack będzie nadal działał pod marką Slack, koncentrując się na swojej misji, klientach i społeczności. Nie zmieni się również CEO Slacka, którym niezmiennie pozostaje jego współzałożyciel - Stewart Butterfield.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.