Komunikaty PR

Salon Apart po remodelingu w Avenidzie Poznań

2021-07-13  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Zybała
PR Inspiration

Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/

Piękne i luksusowe przedmioty wymagają odpowiedniej oprawy. Z takiego założenia wychodzi marka Apart, która przeprowadziła całkowitą metamorfozę swojego salonu w poznańskiej Avenidzie. Remodeling w trzech słowach? Elegancja, nowoczesność i blask.

Sieć Apart przeprowadza obecnie proces sukcesywnej rewitalizacji, zmieniając aranżację wnętrz kolejnych salonów zlokalizowanych w  starannie wybranych punktach w centrach handlowych. Jednym z punktów poddanych remodelingowi stał się salon Apart w Avenidzie Poznań – jednym z największych centrów handlowych w Wielkopolsce. Nowy Salon Apart jest naprawdę przepiękny. Cieszymy się, że marka zdecydowała się przeprowadzić metamorfozę swojego salonu właśnie u nas - mówi Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań.

Sala ekspozycyjno – sprzedażowa salonu Apart w Avenidzie, mieszcząca się na ponad 73 m2 uległa kompletnej estetycznej przemianie. Klientów zaskoczy przede wszystkim zmiana kolorystyczna na ultranowoczesną biel. Zmodernizowano również design witryn ekspozycyjnych, w których prezentowana jest biżuteria i zegarki. Prezentują się teraz bardziej lekko. Przemianie uległa też wyspa, zaprojektowana tak,  aby być strefą wygodną i ergonomiczną zarówno dla kupujących, jak i dla sprzedawców. Marka zadbała także o ulepszenia w trosce o środowisko – zastosowano m.in. nowe oświetlenie - energooszczędne, o niskiej emisji ciepła i wypełniające wnętrze przyjemnym światłem. Klienci oprócz wrażeń estetycznych i bogatego asortymentu, jak zawsze mogą liczyć na wykwalifikowanych, uprzejmych konsultantów, gotowych do pomocy oraz profesjonalnego doradztwa w wyborze odpowiednich produktów.

Avenida Poznań to centrum handlowe, które na 3 kondygnacjach o łącznej powierzchni niemal 60 tysięcy m2 mieści blisko 200 lokali handlowych i użytkowych oraz 30 restauracji i kawiarni. Pod szyldem Avenidy zgromadziły się najpopularniejsze marki modowe, obuwnicze, biżuteryjne, czy kosmetyczne, a także szereg usług. Centrum nieustannie stawia na rozwój oferty – tylko w ostatnim czasie gruntowną metamorfozę przeszły salony z grupy LPP - Cropp, Sinsay i Mohito. Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów jest 1500 miejsc parkingowych (3 godziny darmowego parkowania) oraz specjalny parking dla rowerzystów. Centrum położone jest bezpośrednio przy poznańskich dworcach - kolejowym i autobusowym.

Salon Apart znajduje się w Avenidzie Poznań na poziomie +1.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego

Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska​ proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.

Handel

Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.

Nauka

Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej​ odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.