Komunikaty PR

Salon Apart po remodelingu w Avenidzie Poznań

2021-07-13  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Zybała
PR Inspiration

Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/

Piękne i luksusowe przedmioty wymagają odpowiedniej oprawy. Z takiego założenia wychodzi marka Apart, która przeprowadziła całkowitą metamorfozę swojego salonu w poznańskiej Avenidzie. Remodeling w trzech słowach? Elegancja, nowoczesność i blask.

Sieć Apart przeprowadza obecnie proces sukcesywnej rewitalizacji, zmieniając aranżację wnętrz kolejnych salonów zlokalizowanych w  starannie wybranych punktach w centrach handlowych. Jednym z punktów poddanych remodelingowi stał się salon Apart w Avenidzie Poznań – jednym z największych centrów handlowych w Wielkopolsce. Nowy Salon Apart jest naprawdę przepiękny. Cieszymy się, że marka zdecydowała się przeprowadzić metamorfozę swojego salonu właśnie u nas - mówi Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań.

Sala ekspozycyjno – sprzedażowa salonu Apart w Avenidzie, mieszcząca się na ponad 73 m2 uległa kompletnej estetycznej przemianie. Klientów zaskoczy przede wszystkim zmiana kolorystyczna na ultranowoczesną biel. Zmodernizowano również design witryn ekspozycyjnych, w których prezentowana jest biżuteria i zegarki. Prezentują się teraz bardziej lekko. Przemianie uległa też wyspa, zaprojektowana tak,  aby być strefą wygodną i ergonomiczną zarówno dla kupujących, jak i dla sprzedawców. Marka zadbała także o ulepszenia w trosce o środowisko – zastosowano m.in. nowe oświetlenie - energooszczędne, o niskiej emisji ciepła i wypełniające wnętrze przyjemnym światłem. Klienci oprócz wrażeń estetycznych i bogatego asortymentu, jak zawsze mogą liczyć na wykwalifikowanych, uprzejmych konsultantów, gotowych do pomocy oraz profesjonalnego doradztwa w wyborze odpowiednich produktów.

Avenida Poznań to centrum handlowe, które na 3 kondygnacjach o łącznej powierzchni niemal 60 tysięcy m2 mieści blisko 200 lokali handlowych i użytkowych oraz 30 restauracji i kawiarni. Pod szyldem Avenidy zgromadziły się najpopularniejsze marki modowe, obuwnicze, biżuteryjne, czy kosmetyczne, a także szereg usług. Centrum nieustannie stawia na rozwój oferty – tylko w ostatnim czasie gruntowną metamorfozę przeszły salony z grupy LPP - Cropp, Sinsay i Mohito. Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów jest 1500 miejsc parkingowych (3 godziny darmowego parkowania) oraz specjalny parking dla rowerzystów. Centrum położone jest bezpośrednio przy poznańskich dworcach - kolejowym i autobusowym.

Salon Apart znajduje się w Avenidzie Poznań na poziomie +1.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.