Komunikaty PR

Salon Apart po remodelingu w Avenidzie Poznań

2021-07-13  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Zybała
PR Inspiration

Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/

Piękne i luksusowe przedmioty wymagają odpowiedniej oprawy. Z takiego założenia wychodzi marka Apart, która przeprowadziła całkowitą metamorfozę swojego salonu w poznańskiej Avenidzie. Remodeling w trzech słowach? Elegancja, nowoczesność i blask.

Sieć Apart przeprowadza obecnie proces sukcesywnej rewitalizacji, zmieniając aranżację wnętrz kolejnych salonów zlokalizowanych w  starannie wybranych punktach w centrach handlowych. Jednym z punktów poddanych remodelingowi stał się salon Apart w Avenidzie Poznań – jednym z największych centrów handlowych w Wielkopolsce. Nowy Salon Apart jest naprawdę przepiękny. Cieszymy się, że marka zdecydowała się przeprowadzić metamorfozę swojego salonu właśnie u nas - mówi Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań.

Sala ekspozycyjno – sprzedażowa salonu Apart w Avenidzie, mieszcząca się na ponad 73 m2 uległa kompletnej estetycznej przemianie. Klientów zaskoczy przede wszystkim zmiana kolorystyczna na ultranowoczesną biel. Zmodernizowano również design witryn ekspozycyjnych, w których prezentowana jest biżuteria i zegarki. Prezentują się teraz bardziej lekko. Przemianie uległa też wyspa, zaprojektowana tak,  aby być strefą wygodną i ergonomiczną zarówno dla kupujących, jak i dla sprzedawców. Marka zadbała także o ulepszenia w trosce o środowisko – zastosowano m.in. nowe oświetlenie - energooszczędne, o niskiej emisji ciepła i wypełniające wnętrze przyjemnym światłem. Klienci oprócz wrażeń estetycznych i bogatego asortymentu, jak zawsze mogą liczyć na wykwalifikowanych, uprzejmych konsultantów, gotowych do pomocy oraz profesjonalnego doradztwa w wyborze odpowiednich produktów.

Avenida Poznań to centrum handlowe, które na 3 kondygnacjach o łącznej powierzchni niemal 60 tysięcy m2 mieści blisko 200 lokali handlowych i użytkowych oraz 30 restauracji i kawiarni. Pod szyldem Avenidy zgromadziły się najpopularniejsze marki modowe, obuwnicze, biżuteryjne, czy kosmetyczne, a także szereg usług. Centrum nieustannie stawia na rozwój oferty – tylko w ostatnim czasie gruntowną metamorfozę przeszły salony z grupy LPP - Cropp, Sinsay i Mohito. Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów jest 1500 miejsc parkingowych (3 godziny darmowego parkowania) oraz specjalny parking dla rowerzystów. Centrum położone jest bezpośrednio przy poznańskich dworcach - kolejowym i autobusowym.

Salon Apart znajduje się w Avenidzie Poznań na poziomie +1.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów Biuro prasowe
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku

Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.