Salony Agata ponownie otwarte. Marka prezentuje nowy spot reklamowy
Od wtorku, 4 maja sklepy stacjonarne marki Agata zostały ponownie otwarte. W tym samym czasie rozpoczęła się akcja promocyjna, której towarzyszy premiera nowego spotu z udziałem Ambasadorek marki – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk. W trosce o bezpieczeństwo, we wszystkich punktach sprzedaży sieci obowiązuje najwyższy reżim sanitarny.
Wraz ze wznowieniem działalności sklepów stacjonarnych w całej Polsce, sieć salonów meblowych Agata zaprezentowała nowy spot reklamowy w ramach kampanii „Dla synowych i dla teściowych. Dla każdego.” z udziałem aktorek – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk, wcielających się w role Gośkii Teściowej. Obok Ambasadorek, bohaterką nowej historii jest także… rozkładana sofa, czyli mebel idealny na gościnne wizyty Teściowej. Jak sama przekonuje, gdyby miała taki mebel u siebie, to nie wychodziłaby z domu – tę deklarację stara się sprawnie wykorzystać jej Synowa.
- Ten zabawny dialog nie tylko wpisuje się w dotychczasowe perypetie naszych bohaterek, ale też pokazuje, że urządzanie przytulnych czerech kątów jest szczególnie ważne obecnie, kiedy więcej czasu spędzamy w domu. Jako marka pokazujemy, że wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych Klientów – w końcu z pomocą mebli, dodatków i akcesoriów od Salonów Agata można umilić sobie domową przestrzeń. Historia ze spotu może być więc doskonałą inspiracją dla osób, które odwiedzą salony po ponownym otwarciu – komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Za kreację odpowiada agencja PZL, a za zakup kampanii w telewizji – Spark Foundry. Spotom emitowanym we wszystkich największych stacjach telewizyjnych towarzyszą również reklamy radiowe i kampania w internecie.
https://www.youtube.com/watch?v=U9ofgScyl-k
Bezpieczne zakupy i atrakcyjne promocje
Ponownemu otwarciu Salonów Agata towarzyszy akcja promocyjna obejmująca wszystkie produkty z oferty marki: 20 rat 0% bez dodatkowych kosztów albo rabaty do 20%, która potrwa do 29 maja. Zakupów na atrakcyjnych warunkach można dokonywać też jak zawsze w sklepie internetowym www.agatameble.pl. Przedstawiciele sieci potwierdzają, że wznowiona działalność punktów sprzedaży odbywa się przy zachowaniu najwyższego reżimu sanitarnego.
- Nasze salony dostosowały swoją działalność do aktualnych wytycznych rządu, tak aby zapewnić bezpieczeństwo naszym Klientom oraz pracownikom salonów, którzy zostali przeszkoleni z zasad dotyczących pracy w czasie pandemii. Klienci podczas zakupów zobowiązani są do regularnej dezynfekcji rąk, a także noszenia maseczek. W dalszym ciągu w obiekcie może znajdować się ograniczona ilość osób. Zachęcamy również do dokonywania płatności kartą, aby ograniczyć wymianę gotówki i korzystanie z banknotów – informuje sieć.
Klienci podczas zakupów informowani są o obowiązujących procedurach za pomocą komunikatów głosowych oraz plakatów. Więcej informacji znajduje się również na stronie www.agatameble.pl.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.