Komunikaty PR

SAMITO rozpoczyna współpracę z PayNow

2021-05-06  |  01:00
Biuro prasowe

SAMITO, twórca technologicznych rozwiązań dla e-commerce w modelu SaaS, łączy siły z PayNow – integratorem płatności z Grupy mBank. Spółki przygotowują nową usługę efektywnego ratowania porzuconych koszyków dla e-sklepów. Docelowo wspólnie chcą opracować i wdrożyć szereg rozwiązań, które ułatwią proces płatności w sklepach online i zwiększą konwersję. Pierwsze efekty współpracy będą widoczne już w najbliższych tygodniach.

Współpraca  z PayNow ma dla nas wymiar strategiczny. Połączenie naszych kompetencji umocni pozycję  SAMITO na rynku i pozwoli stworzyć nowe, efektywne narzędzia dla branży e-commerce - tłumaczy Rafał Gawłowski, prezes SAMITO. W pierwszej kolejności klienci otrzymają nową usługę ratowania porzuconych koszyków, która wkrótce będzie dostępna również na popularnych platformach e-commerce w formie wtyczki.

Porzucanie  transakcji w sklepie online to duży problem dla branży e-commerce. Szacuje się że w blisko 70% przypadków klient rezygnuje z zakupów już po dodaniu produktów do koszyka. W wyniku współpracy SAMITO i PayNow sprzedawcy otrzymają nową usługę, dzięki której odzyskają nawet 1/3  takich transakcji.

- Dzięki współpracy z PayNow możemy zaproponować e-sklepom bardziej efektywne narzędzie. Użytkownik otrzyma podobny komunikat do standardowych rozwiązań obecnych już na rynku, jednak w rozwiązaniu SAMITO i PayNow od razu będzie miał możliwość dokonania płatności. Standardowo użytkownik musi od nowa przejść całą ścieżkę zamknięcia transakcji – m.in. wpisać dane dostawy, wybrać formę płatności. Takie uproszczenie procesu (dosłownie kilka „klików” mniej) sprawia, że jest on aż o 25% bardziej skuteczny – dodaje  Rafał Gawłowski.  

Wspólna usługa SAMITO i PayNow już za kilka tygodni będzie dostępna dla klientów SAMITO. W ciągu kolejnych miesięcy znajdzie się także w czołowych platformach dla e-commerce w Polsce – w formie wtyczki.

Usługa ta nie będzie dodatkowo płatna - sklep tak jak dotychczas będzie płacił standardową prowizję od transakcji.

Jeszcze w tym roku pakiet wspólnych usług SAMITO i PayNow poszerzy się o kolejne rozwiązania zwiększające wartość koszyka, narzędzie rekomendujące dodatkowe produkty dopasowane do gustu użytkownika oraz zachęcające go do powrotu do sklepu.

- Połączenie naszych kompetencji w tak kluczowych dla branży obszarach jak proces płatności i zwiększania konwersji pozwala nam na zaoferowanie efektywnych i prostych we wdrożeniu usług zwiększających sprzedaż w sklepach online. W kolejnych krokach planujemy wspólnie wprowadzić cały pakiet rozwiązań zwiększających wartość końcowego koszyka i zachęcających użytkownika w najlepszym momencie do dokonania zakupu. Wierzymy, że wspólna oferta stanowić będzie istotne wsparcie dla naszych klientów w ich drodze do sukcesu na dynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce – mówi Jarosław Stefański, CEO mElements S.A. z Grupy mBank.

 

SAMITO zamierza zadebiutować na NewConenct na przełomie 2021 i 2022 r. Już w połowie maja spółka planuje przeprowadzić emisję akcji, z której chce pozyskać do 4 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na rozwój oraz marketing narzędzi SAMITO. Kampania crowdinvestingu zostanie zaprezentowana na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI Biuro prasowe
2024-04-26 | 15:00

Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI

Świat goni za AI, prywatne firmy prześcigają się w kolejnych osiągnięciach, a na polskich uczelniach w kwestii edukacji w zakresie sztucznej inteligencji wciąż pozostaje wiele do
IT i technologie Strategiczna współpraca AWS i Deloitte
2024-04-26 | 13:00

Strategiczna współpraca AWS i Deloitte

AWS (Amazon Web Services) i Deloitte, wiodący dostawca usług consultingowych, zawarły nową wieloletnią umowę o strategicznej współpracy, aby pomóc organizacjom na
IT i technologie Zalman Alpha2 36 — efektowne chłodzenie typu AiO
2024-04-26 | 10:10

Zalman Alpha2 36 — efektowne chłodzenie typu AiO

Firma Zalman zaprezentowała nowe systemy chłodzenia z linii Alpha2. Topowym modelem z tej serii jest Alpha2 36 z niemal 40-centymetrowym radiatorem i trzema wentylatorami. Zalman Alpha2 36 to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.