Komunikaty PR

Samsung partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu

2020-10-09  |  15:00
Biuro prasowe

Samsung dołączył do grona partnerów Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W ramach współpracy firma pragnie podzielić się swoimi dobrymi praktykami, a także dotrzeć do szerszego grona odbiorców, starając się zainteresować ich działaniami na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Forum Odpowiedzialnego Biznesu to organizacja ekspercka, która jest inicjatorem i partnerem kluczowych przedsięwzięć dla polskiego CSR. Do zadań organizacji należy m.in. prowadzenie badań, prezentacja najlepszych praktyk różnych firm czy analiza bieżących wydarzeń z zakresu CSR w kraju i za granicą.

W ramach współpracy pomiędzy Samsung a FOB zostaną zorganizowane m.in. warsztaty dotyczące Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ dla pracowników Samsung oraz startupów  z Samsung Inkubatora #dlaPlanety. Partnerstwo to doskonała szansa, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców i zainteresować ich inicjatywami CSR prowadzonymi przez Samsung, a także inspirować się przykładami odpowiedzialnych działań prowadzonymi w innych firmach czy współpracować z nimi dla wspólnego wybranego celu.

- Firmy technologiczne są motorem innowacji we współczesnym świecie. Ważne, by  zmiany, które umożliwiają nam zaawansowane narzędzia technologiczne, następowały zgodnie ze standardami  odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju.  Cieszymy się, że możemy rozwijać współpracę z  firmą Samsung Electronics Polska jako Partnerem Strategicznym FOB, gdyż widzimy zaangażowanie organizacji w upowszechnianie ważnych dla nas wartości - mówi Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.    

Samsung od lat konsekwentnie angażuje się w działania związane z edukacją, rozwojem przedsiębiorczości czy troską o środowisko. W zeszłym roku firma – jako pierwsza na rynku – uruchomiła program edukacyjny CyfrOFFy kONtakt, którego celem jest wspieranie dorosłych w świadomym wprowadzaniu dzieci w świat nowych technologii, a dzieci – w kształtowaniu zdrowych nawyków cyfrowych. Poza tym Samsung pragnie pomóc także młodym przedsiębiorcom, którzy mają nieszablonowe pomysły na biznes w oparciu o nowe technologie. Z myślą o nich w trzech polskich miastach: Rzeszowie, Lublinie i Białymstoku zostały otwarte Inkubatory dla startupów.

Ostatnie niepewne miesiące pokazały, że nowe technologie w codziennym funkcjonowaniu są ważne i przydatne jak nigdy wcześniej. Jednak korzystanie z urządzenia powinno iść w parze z edukacją, jak robić to bezpiecznie i mądrze. Dlatego z jednej strony wyrównujemy szanse, zapewniając dostęp do technologii. Z drugiej – wspieramy kompetencje cyfrowe młodzieży  oraz wprowadzających ich w świat technologii rodziców i nauczycieli. Jako lider innowacji wiemy, jak ważny jest zrównoważony rozwój, dobro planety i zdrowie pokoleń. Partnerstwo  i zaufanie FOB wspierają realizację tych wyzwań, dają możliwość dialogu z innymi firmami, dzielenia się dobrymi praktykami i inspiracji dla wspólnego celu: prowadzenia odpowiedzialnego biznesu – powiedziała Magdalena Olborska, CSV and Partnership Manager Samsung Electronics Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.