SANPLAST SA: Jakość przede wszystkim
Ponad 30 lat- tyle czasu minęło od czasu wyprodukowania i wprowadzenia na rynek, pierwszych kabin prysznicowych sygnowanych logo SANPLAST SA. Wiele lat wytężonej pracy, pozwoliło osiągnąć SANPLAST SA rolę lidera wśród firm branży wyposażenia łazienek. Sukces tkwi w wysokiej jakości produktów.
Kabiny prysznicowe SANPLAST
Kabina prysznicowa jest jednym z najważniejszych elementów wyposażenia współczesnej łazienki. Pierwsze kabiny marki SANPLAST posiadały wypełnienie polistyrenowe. Jedną z pierwszych była konstrukcja KNN2 serii Classic- czyli kabina prysznicowa narożna z drzwiami rozsuwanymi. W 1993 roku seria ta zaczęła się rozbudowywać i wdrożono do sprzedaży kabiny narożne kwadratowe KNs Classic. Z biegiem lat myślenie o łazience, jak i o kabinie prysznicowej ewoluowało. W dzisiejszych czasach prysznic nie pełni już tylko funkcji użytkowej i higienicznej. Jest on nieodłącznym elementem dekoracji, na którego wyjątkową uwagę skupiają użytkownicy i projektanci wnętrz. Użytkownicy nie zwracają już tylko uwagi na użyteczność, lecz także na estetykę i elementy wizualne.
„SANPLAST to synonim nieustającego rozwoju. Wieloletnie doświadczenie sprawia, że doskonale znamy się na wyposażeniu łazienek. Przez te ponad 30 lat kabiny ewoluowały, nie przypominają one tych, które znamy obecnie. Zmieniały się trendy i potrzeby Klientów. Zawsze na nie odpowiadaliśmy tworząc wyjątkowe produkty, które trafiały do łazienek Polaków. Niezmiennie jednak liczyła się najwyższa jakość produktu. Dlatego też, jest jeszcze wiele domów, w których do tej pory, w codziennym użytku są jedne z pierwszych kabin prysznicowych naszej marki. Przez prawie 30 lat, użytkowana codziennie kabina prysznicowa była zapewne świadkiem wielu ciekawych historii.”- dodaje Małgorzata Hulisz – Kierownik Marketingu SANPLAST.
Rynek kabin prysznicowych rozwija się bardzo dynamicznie. Obecnie asortyment marki SANPLAST to kabiny prysznicowe dostępne są w 12 seriach. Klienci mają do wyboru różne kolory profili, wzory przeszkleń, czy także detali, które upiększają wygląd prysznica, zapewniając jednocześnie Czystą Przyjemność kąpieli.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.