Komunikaty PR

Santander Leasing uruchamia sprzedaż samochodów online

2020-11-09  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe
Attention Marketing

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

Jak wskazuje Samar w październiku 2020 r. zarejestrowano w naszym kraju łącznie 40 067 nowych aut osobowych, tj. o 14,57 proc. (-6 834 szt.) mniej niż rok wcześniej i o 5,03 proc. (+1 920 szt.) więcej niż we wrześniu 2020 r. W ciągu trzech kwartałów 2020 roku zarejestrowano w Polsce 295 120 samochodów osobowych, tj. o 28,16 proc. mniej w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Co istotne, jak podaje Samar w ciągu dziewięciu miesięcy 2020 r. popyt na samochody w Unii Europejskiej spadł o 28,8 proc.

 

Na tym tle bardzo dobrze wypadł Santander Leasing. W samym trzecim kwartale br. odnotowane zostało jeszcze mocniejsze odbicie w udzielanym przedsiębiorcom finansowaniu, które na koniec września wzrosło r/r o 14,8 proc, przy 2,6 proc. dynamice liczby pojazdów przekazanych firmom.

 

Z racji na sytuację związaną z epidemią oraz faktem, że coraz więcej procesów związanych z obsługą klientów odbywa się w sposób zdalny i zautomatyzowany Santander Leasing zdecydował się na stworzenie dedykowanej platformy sprzedaży nowych pojazdów osobowych pod marką multisalon24.pl.

 

- Nasza platforma zawiera ponad 200 nowych samochodów osobowych, a to dopiero początek. Wychodzimy z założenia, że w obecnych czasach tego typu rozwiązania podążają za oczekiwaniami naszych klientów, a proces sprzedaży pojazdów będzie odbywał się całkowicie w sposób zdalny. Tym samym w serwisie proponujemy leasing nowych pojazdów osobowych, który przygotowaliśmy w oparciu o ofertę polskich autoryzowanych dealerów samochodowych – podkreśla Łukasz Dziubek, odpowiedzialny za rozwój usług flotowych w Santander Leasing. – Tego typu oferta jest o tyle istotna, że COVID-19 nadal ma duży wpływ na skumulowane wyniki rynku samochodowego nie tylko w Polsce, ale również w całej UE.


Witryna została zaprojektowana tak, by prezentowane tam treści były jeszcze bardziej czytelne i wygodne w użytkowaniu. Nowa strona zapewnia prostą i intuicyjną nawigację, dzięki czemu treści dostępne są w przejrzystej, przyjaznej przedsiębiorcom formie. Decyzja o finansowaniu przyznawana jest nawet w ciągu 5 minut od złożenia wniosku. Okres finansowania pojazdów obejmuje przedział między 24 a 60 miesięcy, z pierwszą wpłatą już od 1 proc.- dodaje Daniel Mrozek, dyrektor partnerstwa strategicznego i marketingu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Attention Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.