Savills IM: Amy Shah nową globalną dyrektor ds. zasobów ludzkich
Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny działający na rynku nieruchomości, powierzył Amy Shah stanowisko Globalnego Dyrektora ds. zasobów ludzkich (HR). Jej bezpośrednim przełożonym będzie Alex Jeffrey, Dyrektor Generalny w Savills IM. Amy Shah będzie pracowała w głównej siedzibie firmy w Londynie, a zakres jej obowiązków obejmie wyznaczanie i koordynację globalnej strategii Savills IM w obszarze zasobów ludzkich.
Przed dołączeniem do Savills IM, Amy Shah przez ponad 12 lat pracowała w Standard Life Aberdeen plc, gdzie była m.in. Dyrektorem działu HR na Europę, Bliski Wschód i Afrykę. Doświadczenie zawodowe zdobywała również podczas pracy w Service Innovation Group UK oraz UCLH NHS Foundation Trust.
Alex Jeffrey, Dyrektor Generalny w Savills IM, powiedział:
„Kontynuacja dynamicznego rozwoju Savills IM zależy od naszej zdolności do przyciągania najlepszych pracowników. Bogate doświadczenie Amy w zarządzaniu międzynarodowym zespołem, jak również w opracowywaniu i realizacji strategii HR w wielu regionach, pomoże zapewnić zrównoważony rozwój naszej kadry pracowników, która charakteryzuje się dużą różnorodnością.”
Amy Shah, Globalna Dyrektor ds. zasobów ludzkich w Savills IM, dodała
„Bardzo się cieszę z dołączenia do Savills IM. To wspaniałe, że będę mogła pracować
z zespołami 17 biur regionalnych firmy na całym świecie. Mam nadzieję, że odegram znaczącą rolę w kontynuowaniu procesu dynamicznego wzrostu i ekspansji, jakie w ostatnich latach odnotowuje Savills IM.”

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.