Komunikaty PR

#SEEDIABETES - PODZIEL SIĘ HISTORIĄ SWOJEJ CUKRZYCY

2022-11-16  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Materiały Prasowe
Materiały Prasowe

Warszawa
00-000 Warszawa
poczta|poczta.pl| |poczta|poczta.pl
000000000
Strona www
  • W ramach tegorocznych obchodów Światowego Dnia Cukrzycy (World Diabetes Day) przez cały listopad osoby chore na cukrzycę oraz ich bliscy łączą siły na całym świecie na rzecz budowania świadomości o tej chorobie, aby pomóc społeczności diabetologicznej poczuć się bardziej widzianą i słyszaną. 
  • Maja Makowska, Adrianna Maciejczyk i Maciej Łysiak to członkowie Dexcom Warriors – społeczności użytkowników systemu ciągłego monitorowania glikemii Dexcom G6, którzy prezentują zaprojektowane przez siebie plastry na sensor systemu ciągłego monitorowania glukozy (CGM-rt) Dexcom G6, aby za ich pośrednictwem opowiedzieć swoją „historię cukrzycy”.

 

Dexcom, światowy lider oferujący systemy ciągłego monitorowania stężenia glikemii w czasie rzeczywistym (CGM-rt) u osób z cukrzycą typu 1 i 2, jego partnerzy oraz uczestnicy Dexcom Warriors po raz kolejny pomogą światu zwrócić uwagę na problem cukrzycy (#SeeDiabetes) i zaproszą społeczność diabetologiczną do twórczego wyrażenia wyjątkowych historii ze swojego codziennego życia z cukrzycą – poprzez możliwość zaprojektowania grafik na plastry sensora Dexcom G6. 

W Polsce konkurs zainicjowało troje ambasadorów Dexcom Warriors, którzy jako pierwsi zaprojektowali własne indywidualne plastry i pokazali je na swoich kanałach w mediach społecznościowych, prezentując przy tym osobiste historie, poprzez które pragną pomóc osobom chorym na cukrzycę poczuć się bardziej widzianymi i słyszanymi, niezależnie od tego skąd pochodzą i gdzie mieszkają. Plastry z własnym projektem przygotowali: triathlonistka Maja Makowska „Sugar Woman” (zdiagnozowana w wieku 8 lat), edukatorka i blogerka Adrianna Maciejczyk „Ja Cukrzyk” (zdiagnozowana w wieku 17 lat) oraz psycholog, youtuber, edukator Maciej Łysiak „Nie słodzę” (zdiagnozowany w wieku 21 lat). Autorskie projekty są odzwierciedleniem ich osobistych doświadczeń i symbolicznie obrazują co oznacza dla nich hasło #SeeDiabetes, zachęcając jednocześnie innych do podzielenia się swoją własną interpretacją poprzez wzięcie udziału w konkursie.

Maja Makowska, triathlonistka, ultrakolarka, wielokrotna uczestniczka zawodów Ironman i ambasadorka Dexcom Warriors: „Każdego roku staram się zaangażować w obchody Światowego Dnia Cukrzycy. Doskonale wiem, jak ważne jest podnoszenie świadomości wśród społeczności diabetologicznej, zwłaszcza osób nowo zdiagnozowanych i ich rodzin, a także dzielenie się wiedzą i osobistymi doświadczeniami na temat choroby i radzenia sobie z nią. Nie wyobrażam sobie życia bez sportu, a uprawiania sportu z cukrzycą bez Dexcom G6. Cieszę się, że jako Dexcom Warrior korzystam z technologii CGM-rt, bo dzięki niej odzyskałam wolność i utrzymuję chorobę pod kontrolą. Mam nadzieję, że projekt plastra na sensor, który zaproponowałam, przyciągnie uwagę i jednocześnie uświadomi innym pacjentom, że cukrzycę można kontrolować, można z nią żyć, a osoby z cukrzycą mogą żyć pełnią życia.”

Konkurs rusza 14 listopada, w Światowy Dzień Cukrzycy. Autorskie projekty należy zgłaszać do 27 listopada drogą mailową na adres seediabetes@dexcompolska.pl lub opublikować pod konkursowymi postami Dexcom Warriors w mediach społecznościowych. Spośród osób, które prześlą w konkursie własne propozycje projektów, troje ambasadorów Dexcom Warriors wybierze 3 zwycięzców, dla których Dexcom wyprodukuje i przekaże po 5 plastrów na sensor. Szczegółowy regulamin konkursu dostępny jest pod adresem: http://dexcompolska.pl/seediabetes.
 
Tomasz Borowy, Prezes Zarządu Proglikemia, oficjalnego dystrybutora Dexcom w Polsce: „Społeczność Dexcom Warriors w Polsce to diabetycy, którzy łamią stereotyp pacjenta z cukrzycą i każdego dnia udowadniają, że choroba nie musi ograniczać. Pokazują jak spełniają swoje marzenia, nawet te najbardziej ekstremalne, i że mogą znaleźć spełnienie zarówno w życiu zawodowym, jak i rodzinnym. Cieszę się, że Dexcom CGM-rt może im pomóc w ułatwieniu i poprawie zarządzania cukrzycą”.

***

Informacje o firmie DexCom, Inc.
DexCom, Inc. umożliwia kontrolowanie cukrzycy w czasie rzeczywistym dzięki innowacyjnym systemom ciągłego monitorowania glikemii (CGM-rt). Firma Dexcom z siedzibą w San Diego w Kalifornii, prowadząca działalność w całej Europie i wybranych częściach Azji/Oceanii, stała się liderem w wykorzystaniu technologii na potrzeby opieki diabetologicznej. Wsłuchując się w potrzeby użytkowników, opiekunów i dostawców, Dexcom upraszcza i poprawia zarządzanie cukrzycą na całym świecie. Więcej informacji o Dexcom CGM-rt można znaleźć na stronie https://www.dexcom.com/pl-PL. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Materiały Prasowe
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE Biuro prasowe
2025-06-02 | 01:00

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Dzięki decyzjom samodzielnie podejmowanym przez pacjentów rocznie w Europie udaje się uniknąć nawet 120 milionów konsultacji lekarskich. – Samoleczenie
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć
Zdrowie Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
2025-05-15 | 17:00

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo

Pod hasłem „choroby rzadkie” kryje się długa lista różnych i w większości uwarunkowanych genetycznie schorzeń. – Patrząc na te choroby zbiorczo, okazuje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku

Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.