#SEEDIABETES - PODZIEL SIĘ HISTORIĄ SWOJEJ CUKRZYCY

Materiały Prasowe
Materiały Prasowe
Warszawa
00-000 Warszawa
poczta|poczta.pl| |poczta|poczta.pl
000000000
Strona www
- W ramach tegorocznych obchodów Światowego Dnia Cukrzycy (World Diabetes Day) przez cały listopad osoby chore na cukrzycę oraz ich bliscy łączą siły na całym świecie na rzecz budowania świadomości o tej chorobie, aby pomóc społeczności diabetologicznej poczuć się bardziej widzianą i słyszaną.
- Maja Makowska, Adrianna Maciejczyk i Maciej Łysiak to członkowie Dexcom Warriors – społeczności użytkowników systemu ciągłego monitorowania glikemii Dexcom G6, którzy prezentują zaprojektowane przez siebie plastry na sensor systemu ciągłego monitorowania glukozy (CGM-rt) Dexcom G6, aby za ich pośrednictwem opowiedzieć swoją „historię cukrzycy”.
Dexcom, światowy lider oferujący systemy ciągłego monitorowania stężenia glikemii w czasie rzeczywistym (CGM-rt) u osób z cukrzycą typu 1 i 2, jego partnerzy oraz uczestnicy Dexcom Warriors po raz kolejny pomogą światu zwrócić uwagę na problem cukrzycy (#SeeDiabetes) i zaproszą społeczność diabetologiczną do twórczego wyrażenia wyjątkowych historii ze swojego codziennego życia z cukrzycą – poprzez możliwość zaprojektowania grafik na plastry sensora Dexcom G6.
W Polsce konkurs zainicjowało troje ambasadorów Dexcom Warriors, którzy jako pierwsi zaprojektowali własne indywidualne plastry i pokazali je na swoich kanałach w mediach społecznościowych, prezentując przy tym osobiste historie, poprzez które pragną pomóc osobom chorym na cukrzycę poczuć się bardziej widzianymi i słyszanymi, niezależnie od tego skąd pochodzą i gdzie mieszkają. Plastry z własnym projektem przygotowali: triathlonistka Maja Makowska „Sugar Woman” (zdiagnozowana w wieku 8 lat), edukatorka i blogerka Adrianna Maciejczyk „Ja Cukrzyk” (zdiagnozowana w wieku 17 lat) oraz psycholog, youtuber, edukator Maciej Łysiak „Nie słodzę” (zdiagnozowany w wieku 21 lat). Autorskie projekty są odzwierciedleniem ich osobistych doświadczeń i symbolicznie obrazują co oznacza dla nich hasło #SeeDiabetes, zachęcając jednocześnie innych do podzielenia się swoją własną interpretacją poprzez wzięcie udziału w konkursie.
Maja Makowska, triathlonistka, ultrakolarka, wielokrotna uczestniczka zawodów Ironman i ambasadorka Dexcom Warriors: „Każdego roku staram się zaangażować w obchody Światowego Dnia Cukrzycy. Doskonale wiem, jak ważne jest podnoszenie świadomości wśród społeczności diabetologicznej, zwłaszcza osób nowo zdiagnozowanych i ich rodzin, a także dzielenie się wiedzą i osobistymi doświadczeniami na temat choroby i radzenia sobie z nią. Nie wyobrażam sobie życia bez sportu, a uprawiania sportu z cukrzycą bez Dexcom G6. Cieszę się, że jako Dexcom Warrior korzystam z technologii CGM-rt, bo dzięki niej odzyskałam wolność i utrzymuję chorobę pod kontrolą. Mam nadzieję, że projekt plastra na sensor, który zaproponowałam, przyciągnie uwagę i jednocześnie uświadomi innym pacjentom, że cukrzycę można kontrolować, można z nią żyć, a osoby z cukrzycą mogą żyć pełnią życia.”
Konkurs rusza 14 listopada, w Światowy Dzień Cukrzycy. Autorskie projekty należy zgłaszać do 27 listopada drogą mailową na adres seediabetes@dexcompolska.pl lub opublikować pod konkursowymi postami Dexcom Warriors w mediach społecznościowych. Spośród osób, które prześlą w konkursie własne propozycje projektów, troje ambasadorów Dexcom Warriors wybierze 3 zwycięzców, dla których Dexcom wyprodukuje i przekaże po 5 plastrów na sensor. Szczegółowy regulamin konkursu dostępny jest pod adresem: http://dexcompolska.pl/seediabetes.
Tomasz Borowy, Prezes Zarządu Proglikemia, oficjalnego dystrybutora Dexcom w Polsce: „Społeczność Dexcom Warriors w Polsce to diabetycy, którzy łamią stereotyp pacjenta z cukrzycą i każdego dnia udowadniają, że choroba nie musi ograniczać. Pokazują jak spełniają swoje marzenia, nawet te najbardziej ekstremalne, i że mogą znaleźć spełnienie zarówno w życiu zawodowym, jak i rodzinnym. Cieszę się, że Dexcom CGM-rt może im pomóc w ułatwieniu i poprawie zarządzania cukrzycą”.
***
Informacje o firmie DexCom, Inc.
DexCom, Inc. umożliwia kontrolowanie cukrzycy w czasie rzeczywistym dzięki innowacyjnym systemom ciągłego monitorowania glikemii (CGM-rt). Firma Dexcom z siedzibą w San Diego w Kalifornii, prowadząca działalność w całej Europie i wybranych częściach Azji/Oceanii, stała się liderem w wykorzystaniu technologii na potrzeby opieki diabetologicznej. Wsłuchując się w potrzeby użytkowników, opiekunów i dostawców, Dexcom upraszcza i poprawia zarządzanie cukrzycą na całym świecie. Więcej informacji o Dexcom CGM-rt można znaleźć na stronie https://www.dexcom.com/pl-PL.

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.