Komunikaty PR

Selectivv ponownie wspiera czytelnictwo dzieci

2020-11-18  |  15:40
Biuro prasowe

Selectivv, podobnie jak w kwietniu br. udziela swoich wiedzy i zasobów w celu promowania tej ważnej dla rozwoju czytelnictwa kampanii. 

Zadaniem kampanii jest precyzyjne dotarcie do użytkowników wybranych kategorii aplikacji mobilnych z krótkim przekazem: „Teraz znajdź czas na czytanie książek”. „Czasami potrzeba jest pewnego impulsu, zaskoczenia, żeby zmienić nawyk. Działanie z firmą Selectivv daje nam właśnie taki element zaskoczenia. Jednocześnie, dzięki doskonałej analityce i mechanizmom wdrożonym przez tę firmę, możemy bardzo precyzyjnie dotrzeć do szerokiej grupy użytkowników mobilnych. Prowadzona przez nas wspólnie kampania jest oparta na wiedzy, co zwiększa szansę na odniesienie sukcesu” – podkreśliła Maria Deskur, Prezes Zarządu Fundacji Powszechnego Czytania.

Najnowsze badania Selectivv

Jak pokazują najnowsze badania[1] Selectivv, pandemia zdecydowanie wpłynęła na nasze sposoby przemieszczania się. Okazało się, że ponad połowa mieszkańców wybranych miast nie oddala się bardziej niż na 500m od strefy swojego zamieszkania. Jedyną kategorią, w której zaobserwowano większą liczbę odwiedzających na przestrzeni badania były parki. Zanotowały one ponad trzykrotny wzrost w porównaniu października 2020 do października 2019. Sugeruje to, że coraz częściej zostajemy w okolicach domu, korzystając z nauki bądź pracy zdalnej.

Rozumiemy, jak ważne w rozwoju dzieci jest czytanie, również z rodzicami. Chętnie angażujemy się w wartościowe akcje społeczne, tak jak #ZnajdźCzasNaCzytanie. Wierzymy, że wspólnie z Fundacją uda nam się skłonić odbiorców do znalezienia czasu na czytanie ze swoimi pociechami. Wszyscy coraz więcej czasu spędzamy wspólnie w domu i warto to odpowiednio wykorzystać” - mówi co-CEO Selectivv, Dominik Karbowski.

Współpraca Selectivv i Fundacji Powszechnego Czytania

W badaniach przeprowadzonych przez Selectivv[2] odnotowano wzrost w liczbie osób korzystających z aplikacji mobile. Na podstawie danych z okresów grudzień 2019 – kwiecień 2020 oraz marca 2019 widać, jak zmieniła się aktywność dzieci i młodzieży na urządzeniach mobilnych. Ponad ⅕ użytkowników mobile to właśnie dzieci i młodzież. Jak mówiła Maria Deskur, Prezes Zarządu Fundacji Powszechnego Czytania – “Wzmożone użytkowanie smartfonu nie jest dla dzieci zdrowe. Rozwój dziecka, jego stabilność emocjonalna, opiera się o zdrowe i mocne relacje z rodziną i rówieśnikami, których przez ekran nie da się zbudować. Wspólne czytanie książek i rozmowa jest naukowo potwierdzoną (a jednocześnie dostępną dla każdego!) metodą na zapewnienie dziecku absolutnie wszechstronnego rozwoju: emocjonalnego, społecznego, poznawczego.”

Dlatego firma cieszy się z możliwości ponownego zaangażowania w akcję z Fundacją Powszechnego Czytania.

Do końca listopada Legimi udostępnia darmowe ebooki i e-audiobooki dla dzieci. Kod: czasnaczytanie: https://www.legimi.pl/czas-na-czytanie/

 

O Selectivv

Selectivv na co dzień specjalizuje się w działaniach marketingowych na urządzenia mobilne. Każdego dnia kampanie reklamowe Selectivv widzi na swoich smartfonach blisko 121 mln użytkowników w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym blisko 20 mln w Polsce. Z rozwiązań Selectivv korzystają nie tylko firmy komercyjne, ale również administracja samorządowa, uczelnie wyższe i instytucje kultury.

 

sekretariat@fpc.org.pl
www.fpc.org.pl
www.ksiazkanarecepte.pl

 


[1] https://selectivv.com/mobilnosc-polakow-jak-pandemia-zmienila-nasze-zachowania/

[2] https://selectivv.com/jak-zmienila-sie-konsumpcja-internetu-na-mobile-przez-dzieci-i-mlodziez/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Jak pokonać bariery językowe w podróży? Biuro prasowe
2024-06-24 | 17:00

Jak pokonać bariery językowe w podróży?

Zagraniczne podróże to jeden z najczęściej wybieranych przez nas sposobów spędzania upragnionych wakacji. Jak się okazuje, dla niektórych takie eskapady wiążą się ze
Edukacja Oldschool jest fajny, ale nie w szkole!
2024-06-21 | 14:00

Oldschool jest fajny, ale nie w szkole!

To happening Centrum Nauczania Domowego prowadzony pod hasłem: “Oldschool jest fajny, ale nie w szkole” będący próbą zwrócenia uwagi na konieczność zmian
Edukacja BRAK ZDJĘCIA
2024-06-20 | 17:46

8 sposobów od eksperta na zmniejszenie stresu związanego z sesją egzaminacyjną

W związku z trwającą sesją egzaminacyjną, marka Orbit® wraz z Magdą Chorzewską, psycholożką, chce wesprzeć studentów w radzeniu sobie ze stresem związanym z egzaminami. Przedstawia przydatne wskazówki, jak

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi

Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.

Firma

Grupa LUX MED szuka medycznych innowatorów. Najlepsi mogą liczyć na potężny zastrzyk finansowania

Prawie 3/4 polskich start-upów, które rozwijają innowacje w medycynie, nawiązuje współpracę z placówkami medycznymi – pokazuje nowy raport „Top Disruptors in Healthcare 2024”. Wynika z niego też, że największym wyzwaniem dla młodych, innowacyjnych spółek wciąż pozostaje znalezienie inwestora i pozyskanie finansowania. Szansą dla start-upów może się okazać międzynarodowy program eco-Disruptive, prowadzony przez Bupa, właściciela Grupy LUX MED. Obok 200 tys. funtów nagrody finansowej zwycięski start-up może liczyć w nim również na wsparcie doradcze, możliwość dalszego rozwoju swojego produktu bądź usługi oraz szansę zadebiutowania na zagranicznych rynkach.

Ochrona środowiska

Małe i średnie firmy dopiero zapoznają się z tematyką zrównoważonego rozwoju. Oczekiwania ze strony dużych kontrahentów wymuszą na nich szybsze działania

Czynniki ESG, związane ze zrównoważonym rozwojem, odgrywają coraz ważniejszą rolę w działalności firm, bez których zaangażowania niewiele da się zdziałać w kwestii łagodzenia skutków zmian klimatu i zanieczyszczenia środowiska. W Polsce słyszało o nich już 3/4 dużych i 2/3 średnich firm, ale w praktyce długofalową strategię działań w tym obszarze ma o wiele mniej podmiotów. Rodzime przedsiębiorstwa przywiązują też zdecydowanie większą wagę do celów społecznych niż środowiskowych. Jednak unijne regulacje, które wejdą w życie w przyszłym roku, wymuszą poprawę na tym polu, chociaż będą one dotyczyć w pierwszej kolejności dużych podmiotów. One będą z kolei wymagać tego od swoich mniejszych kontrahentów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.