Selectivv ponownie wspiera czytelnictwo dzieci
Selectivv, podobnie jak w kwietniu br. udziela swoich wiedzy i zasobów w celu promowania tej ważnej dla rozwoju czytelnictwa kampanii.
Zadaniem kampanii jest precyzyjne dotarcie do użytkowników wybranych kategorii aplikacji mobilnych z krótkim przekazem: „Teraz znajdź czas na czytanie książek”. „Czasami potrzeba jest pewnego impulsu, zaskoczenia, żeby zmienić nawyk. Działanie z firmą Selectivv daje nam właśnie taki element zaskoczenia. Jednocześnie, dzięki doskonałej analityce i mechanizmom wdrożonym przez tę firmę, możemy bardzo precyzyjnie dotrzeć do szerokiej grupy użytkowników mobilnych. Prowadzona przez nas wspólnie kampania jest oparta na wiedzy, co zwiększa szansę na odniesienie sukcesu” – podkreśliła Maria Deskur, Prezes Zarządu Fundacji Powszechnego Czytania.
Najnowsze badania Selectivv
Jak pokazują najnowsze badania[1] Selectivv, pandemia zdecydowanie wpłynęła na nasze sposoby przemieszczania się. Okazało się, że ponad połowa mieszkańców wybranych miast nie oddala się bardziej niż na 500m od strefy swojego zamieszkania. Jedyną kategorią, w której zaobserwowano większą liczbę odwiedzających na przestrzeni badania były parki. Zanotowały one ponad trzykrotny wzrost w porównaniu października 2020 do października 2019. Sugeruje to, że coraz częściej zostajemy w okolicach domu, korzystając z nauki bądź pracy zdalnej.
“Rozumiemy, jak ważne w rozwoju dzieci jest czytanie, również z rodzicami. Chętnie angażujemy się w wartościowe akcje społeczne, tak jak #ZnajdźCzasNaCzytanie. Wierzymy, że wspólnie z Fundacją uda nam się skłonić odbiorców do znalezienia czasu na czytanie ze swoimi pociechami. Wszyscy coraz więcej czasu spędzamy wspólnie w domu i warto to odpowiednio wykorzystać” - mówi co-CEO Selectivv, Dominik Karbowski.
Współpraca Selectivv i Fundacji Powszechnego Czytania
W badaniach przeprowadzonych przez Selectivv[2] odnotowano wzrost w liczbie osób korzystających z aplikacji mobile. Na podstawie danych z okresów grudzień 2019 – kwiecień 2020 oraz marca 2019 widać, jak zmieniła się aktywność dzieci i młodzieży na urządzeniach mobilnych. Ponad ⅕ użytkowników mobile to właśnie dzieci i młodzież. Jak mówiła Maria Deskur, Prezes Zarządu Fundacji Powszechnego Czytania – “Wzmożone użytkowanie smartfonu nie jest dla dzieci zdrowe. Rozwój dziecka, jego stabilność emocjonalna, opiera się o zdrowe i mocne relacje z rodziną i rówieśnikami, których przez ekran nie da się zbudować. Wspólne czytanie książek i rozmowa jest naukowo potwierdzoną (a jednocześnie dostępną dla każdego!) metodą na zapewnienie dziecku absolutnie wszechstronnego rozwoju: emocjonalnego, społecznego, poznawczego.”
Dlatego firma cieszy się z możliwości ponownego zaangażowania w akcję z Fundacją Powszechnego Czytania.
Do końca listopada Legimi udostępnia darmowe ebooki i e-audiobooki dla dzieci. Kod: czasnaczytanie: https://www.legimi.pl/czas-na-czytanie/
O Selectivv
Selectivv na co dzień specjalizuje się w działaniach marketingowych na urządzenia mobilne. Każdego dnia kampanie reklamowe Selectivv widzi na swoich smartfonach blisko 121 mln użytkowników w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym blisko 20 mln w Polsce. Z rozwiązań Selectivv korzystają nie tylko firmy komercyjne, ale również administracja samorządowa, uczelnie wyższe i instytucje kultury.
sekretariat@fpc.org.pl
www.fpc.org.pl
www.ksiazkanarecepte.pl
[1] https://selectivv.com/mobilnosc-polakow-jak-pandemia-zmienila-nasze-zachowania/
[2] https://selectivv.com/jak-zmienila-sie-konsumpcja-internetu-na-mobile-przez-dzieci-i-mlodziez/

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.