Komunikaty PR

Selfmaker i SUNMI – szansa na unowocześnienie handlu i usług w Polsce

2021-02-08  |  12:34
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Selfmaker i SUNMI – szansa na unowocześnienie handlu i usług w Polsce

Selfmaker, polska spółka technologiczna rozwijająca automatyzację procesów sprzedaży towarów i usług rozszerza swoje portfolio o urządzenia firmy SUNMI. Za sprzedaż gotowych, przyjaznych dla użytkownika urządzeń odpowiadać będzie iMretail.pl, spółka-córka firmy Selfmaker. Obie firmy mają nadzieję, że dostępność nowoczesnych i sprawdzonych urządzeń SUNMI zwiększy w Polsce popularność internetu rzeczy (IoT) oraz szeroko rozumianej automatyzacji procesów sprzedaży towarów i usług.

SUNMI to znany na rynku azjatyckim producent urządzeń rozwijających automatyzację w punktach sprzedaży – ręcznych terminali metkujących, terminali płatniczych, kas samoobsługowych, infokiosków oraz szeregu akcesoriów rozszerzających możliwości tych urządzeń – kamer, skanerów czy podtrzymywania zasilania. Urządzenia tej firmy zostały wdrożone w 1,5 miliona punktów, w małych i średnich przedsiębiorstwach, takich jak sklepy stacje benzynowe, usługi dostawy posiłków, drogerie, a nawet parki rozrywki.

Współpraca z SUNMI pozwoli nam promować automatyzację handlu i usług poprzez dostarczanie nowoczesnych, estetycznych i godnych zaufania rozwiązań. Ponieważ urządzenia są produkowane masowo, ich cena będzie atrakcyjna dla przedsiębiorstw o różnej wielkości. Jednocześnie Selfmaker będzie kontynuował swoją działalność badawczo-rozwojową projektując i wdrażając sprzęt tworzony na indywidualne zamówienia klientów oraz produkty w krótszych seriach. Jestem przekonany, że dzięki możliwości wyboru polscy przedsiębiorcy masowo przekonają się do wprowadzania nowoczesnych rozwiązań, niezbędnych w trakcie i po pandemii."

– powiedział Marek Wieteska, prezes Selfmaker Technology

Obserwując rynek w Europie zwróciliśmy uwagę na firmę Selfmaker. Doceniając wiedzę i doświadczenie ich pracowników, dogłębną znajomość uwarunkowań regionalnych i lokalnych a przede bliskie nam spojrzenie na rozwój automatyzacji i IoT w handlu i usługach postanowiliśmy rozpocząć współpracę. Mam nadzieję, że będzie to inspiracja dla polskich przedsiębiorców i impuls dla rozwoju ich przedsiębiorstw.

– powiedział Marcin Budziszewski Sales Director Poland and Central Europe SUNMI

Dla zwiększenia efektywności sprzedaży i serwisu urządzeń SUNMI oraz części produktów zaprojektowanych i zbudowanych przez Selfmaker została powołana spółka-córka, iMretail.pl. Na jej czele stanął Przemysław Wójcicki, dyrektor sprzedaży globalnej Selfmaker.

Dynamiczny rozwój rynku i zainteresowanie klientów naszymi rozwiązaniami wymusiły logiczny podział na część badawczo-rozwojową i produkcyjną oraz na część handlową. Pozwoliło nam to zoptymalizować struktury, usprawnić proces obsługi klientów oraz znaleźć potencjał do sprzedaży produktów firmy SUNMI. Zgodnie z naszą strategią rozwijamy się i pomagamy się rozwijać naszym klientom, również w tych trudnych czasach.

– powiedział Wójcicki

W ramach ciągłego rozwoju firma Selfmaker zainwestowała w nowy obiekt produkcyjno-biurowy w okolicach Łodzi, do którego przeniesie projektowanie i wytwarzanie własnych urządzeń. W Warszawie gotowy jest showroom firmy prezentujący dostępne rozwiązania oraz tworzący przestrzeń dyskusji nad indywidualnymi potrzebami klientów i możliwościami ich zaspokojenia. Ze względu na pandemię showroom zostanie otwarty, kiedy będzie to bezpieczne zarówno dla klientów, jak i pracowników.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.