SER Group „Wizjonerem” w raporcie Gartner® Magic Quadrant™ for Content Services
21 października 2021 r., Bonn, Niemcy) SER Group, wiodący dostawca platform ECM i obsługi treści, ma zaszczyt ogłosić, że otrzymała tytuł „Wizjonera” w raporcie firmy Gartner Magic Quadrant for Content Services Platforms 2021*. W raporcie oceniono 18 dostawców platform obsługi treści na podstawie kompletności ich wizji oraz zdolności do jej realizacji.
Wzrost liczby przypadków pracy hybrydowej i zdalnej oraz pojawienie się nowych sposobów pracy w ciągu ostatnich przeszło 18 miesięcy, przyspiesza naszym zdaniem wzrost znaczenia cyfrowego miejsca pracy i zapotrzebowania na innowacyjne rozwiązania w zakresie treści, procesów i współpracy. „Zwiększenie produktywności, skalowanie działalności, reagowanie na potrzeby klientów i tworzenie najwyższej jakości wrażeń klientów stały się krytycznymi czynnikami sukcesu dla organizacji, aby dostosować się do nowego sposobu pracy i dobrze w nim prosperować” komentuje Sven Oliver Behrendt, dyrektor generalny SER Group.
Innowacyjne możliwości w zakresie treści i procesów
„Naszą misją zawsze było ułatwienie codziennej pracy użytkownikom i zapewnienie im zwrotu z informacji. Dlatego, na przykład, dużą innowacją jest predykcyjne wypełnianie wiadomości e-mail z pomocą sztucznej inteligencji. Rozszerzyliśmy możliwości federacji w Doxis4 aby wyeliminować silosy informacyjne naszych klientów i umożliwić im pełne wykorzystanie potencjału treści w różnych repozytoriach i źródłach” mówi dr Gregor Joeris, dyrektor ds. technologicznych Grupy SER.
Jak dodaje „Wiemy, że integracja aplikacji korporacyjnych jest głównym wyzwaniem dla organizacji, które chcą osiągnąć prawdziwą cyfryzację z kompleksowymi procesami. Dlatego rozszerzyliśmy również nasz, i tak już bogaty, zestaw łączy i możliwości API, aby jeszcze łatwiej zintegrować Doxis4 z aplikacjami biznesowymi, takimi jak Salesforce, SAP, Microsoft Dynamics i wieloma innymi”.
Rosnące znaczenie rozwiązań SaaS/PaaS
Raport Magic Quadrant z 2021 r. przewiduje gwałtowny wzrost popytu na rozwiązania SaaS/PaaS na rynku. Z naszej perspektywy spełniamy ten wymóg dzięki Doxis4Cloud, środowisku wdrożeniowemu w chmurze, wspierającemu rozwiązania osadzone w chmurze i ich szybką implementację „W ciągu ostatniego roku odnotowaliśmy znaczny wzrost popytu na rozwiązania SaaS/PaaS oraz przykłady użycia oparte na chmurze, które pozwalają na zastosowanie krótkiego cyklu wdrożenia. Nasza oferta Doxis4Cloud pozwala klientom przyspieszyć czas wprowadzenia produktów na rynek i szybko zwiększyć efektywność dzięki gotowym rozwiązaniom” mówi Behrendt.
Behrendt podsumowuje: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z uzyskania przez Grupę SER tytułu Wizjonera w tym roku. Jest to dla nas potwierdzenie naszej wizji ciągłej innowacji, wyznaczania nowych standardów i spełniania stale zmieniających się potrzeb naszych klientów. To część naszego kultury organizacyjnej jako lidera innowacji. Naszym niezmienny zobowiązaniem pozostaje wspieranie naszych klientów w zapewnieniu ciągłości działania i rozwoju poprzez zapewnianie im zwrotu z informacji”.
Pełny raport firmy Gartner Magic Quadrant for Content Services Platforms z 2021 r. można przeczytać bezpłatnie tutaj.
*Gartner, Magic Quadrant for Content Services Platforms, Michael Woodbridge | Marko Sillanpaa | Lane Severson | Tim Nelms, 18 października 2021 r.
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.
O Grupie SER
SER Group jest wiodącym dostawcą oprogramowania do inteligentnego zarządzania informacjami w oparciu o platformę obsługi treści Doxis4. Codziennie ponad pięć milionów użytkowników korzysta z Doxis4. Wykorzystując połączone ECM, BPM, współpracę i usługi kognitywne, duże firmy, korporacje, władze publiczne i organizacje projektują cyfrowe rozwiązania do inteligentnego zarządzania informacjami i procesami. SER Group ma ponad 35 lat doświadczenia i zatrudnia ponad 630 pracowników w 22 lokalizacjach na całym świecie.
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.