Ser żółty Mazdamer – nowy produkt w portfolio marki Mazurski Smak
Tej wiosny do rodziny Mazurski Smak dołączą kolejne produkty. Po niedawno wprowadzonym na rynek mleku UHT 3,2% nadeszła pora na Ser Mazdamer w plastrach 1 kg. W portfolio znajdują się już znane i cenione przez konsumentów twarogi, masło, śmietany i świeże mleka, które charakteryzuje prosty i przede wszystkim naturalny skład. Ser żółty to nowość, która poszerzy asortyment marki.
Mazurski Smak to marka skierowana do konsumentów, którzy tęsknią za klasycznymi, naturalnymi smakami z kuchni naszych babć. Korzystając w swoich rodzinnych przepisach z produktów marki Mazurski Smak zachowasz tradycję, a jednocześnie otrzymasz produkty, które wytwarzane są w nowoczesnych zakładach z zachowaniem najwyższych standardów jakości.
Wielbicieli serów na pewno ucieszy wiadomość, że już w marcu będą mogli spróbować nowości od SM Mlekpol. Mazdamer jest serem rodzaju szwajcarskiego, półtwardego, typu ementaler. Wyróżnia go łagodnie orzechowy smak z wyczuwalną nutką słodkości i charakterystyczny aromat. Ma jasnożółtą barwę i duże owalne oczy widoczne w przekroju. Dobrze prezentuje się zarówno na kanapkach, jaki i na desce serów, znakomicie sprawdzi się jako osobna przekąska, ale także w połączeniu ze świeżymi i suszonymi owocami czy bakaliami. Jego wykwintny smak można wykorzystać także w daniach ciepłych, takich jak zapiekanki.
Znaczenie stref brandowych podczas eventów
FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.