Komunikaty PR

Ser żółty Mazdamer – nowy produkt w portfolio marki Mazurski Smak

2020-03-11  |  08:30
Biuro prasowe
Do pobrania Mazdamer ( 0.63 MB )

Tej wiosny do rodziny Mazurski Smak dołączą kolejne produkty. Po niedawno wprowadzonym na rynek mleku UHT 3,2% nadeszła pora na Ser Mazdamer w plastrach 1 kg. W portfolio znajdują się już znane i cenione przez konsumentów twarogi, masło, śmietany i świeże mleka, które charakteryzuje prosty i przede wszystkim naturalny skład. Ser żółty to nowość, która poszerzy asortyment marki.

Mazurski Smak to marka skierowana do konsumentów, którzy tęsknią za klasycznymi, naturalnymi smakami z kuchni naszych babć. Korzystając w swoich rodzinnych przepisach z produktów marki Mazurski Smak zachowasz tradycję, a jednocześnie otrzymasz produkty, które wytwarzane są w nowoczesnych zakładach z zachowaniem najwyższych standardów jakości.

Wielbicieli serów na pewno ucieszy wiadomość, że już w marcu będą mogli spróbować nowości od SM Mlekpol. Mazdamer jest serem rodzaju szwajcarskiego, półtwardego, typu ementaler. Wyróżnia go łagodnie orzechowy smak z wyczuwalną nutką słodkości i charakterystyczny aromat. Ma jasnożółtą barwę i duże owalne oczy widoczne w przekroju. Dobrze prezentuje się zarówno na kanapkach, jaki i na desce serów, znakomicie sprawdzi się jako osobna przekąska, ale także w połączeniu ze świeżymi i suszonymi owocami czy bakaliami. Jego wykwintny smak można wykorzystać także w daniach ciepłych, takich jak zapiekanki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.