Komunikaty PR

Sizeer nowym partnerem technologii 4DX® w Polsce

2023-04-21  |  12:30
Biuro prasowe

Sieć multibrandowych salonów Sizeer została sponsorem tytularnym sal kinowych Cinema City wyposażonych w technologię do projekcji filmów w formacie 4DX®. Od kwietnia br. w salach 4DX® zainstalowano podświetlone logotypy Sizeer, a sale te noszą oficjalną nazwę Sizeer 4DX®. Równolegle na ekranach Cinema City w 6 krajach regionu Europy centralnej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia i Bułgaria) prowadzona jest międzynarodowa kampania promująca ofertę salonów z obuwiem Sizeer. Realizację projektu oraz kampanię w całym regonie CEE koordynuje New Age Media.

Program obejmuje także standardowe sale projekcyjne Cinema City, zlokalizowane w wybranych, największych centrach handlowych w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Współpraca zakłada stały branding łącznie14 sal kinowych Cinema City, w tym 6 sal 4DX®, a także inne działania reklamowe. Pierwsza kampania o zasięgu międzynarodowym realizowana w ramach rozszerzonej współpracy, obejmuje emisję spotu w dwóch wersjach (52 oraz 30 sekundowej).

Sizeer to nie tylko międzynarodowa marka osadzona w miejskiej rzeczywistości, posiadająca ponad 250 salonów w regionie Europy Środkowej, ale także brand, który w komunikacji – szczególnie wizualnej – sprawnie posługuje się językiem technologii. Współpraca reklamowa z Cinema City i NAM to nie tylko sposób na zbudowanie zasięgu naszej komunikacji wśród klientów z regionu CEE, ale również tzw. kropka nad i wizerunku Sizeer, jako dynamicznego, odpowiadającego współczesnym zmianom pokoleniowym brandu. Tę dynamikę doskonale oddaje projekcja 4DX – dlatego to właśnie te sale będą nosiły nazwę Sizeer 4DX®.” powiedziała Renata Stanasiuk Dyrektor Marketingu firmy Marketing Investment Group S.A., członka JD Group, właściciela marki Sizeer.

Technologia 4DX® zapewnia widzom odczuwanie filmów wszystkimi zmysłami. Efekty 4DX® takie jak powietrze pod ciśnieniem imitujące podmuchy wiatru oraz ruchome fotele potęgują wrażenie uczestnictwa w akcji. Spoty emitowane są w części specjalnej bloku reklamowego.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do nadzoru nad pierwszą polską elektrownią jądrową. Kluczową kwestią jest bezpieczeństwo

Trwają przygotowania do budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Zgodnie z harmonogramem przedstawianym przez rząd fizyczna budowa ma ruszyć w 2028 roku, a początek eksploatacji pierwszego bloku planuje się na 2036 rok. Również Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do realizacji zadań związanych z dozorem nad budową, rozruchem i eksploatacją nowej jednostki. Kluczowe są kwestie związane z bezpieczeństwem jądrowym i ochroną radiologiczną obiektu.

Ochrona środowiska

K. Wyszkowski: Porozumienie paryskie to duże osiągnięcie. Odwrót USA tego nie zmieni

Z danych Climate Action Tracker wynika, że do końca lutego br. tylko 18 państw sygnatariuszy porozumienia paryskiego zaktualizowało swoje plany realizacji celów klimatycznych do 2035 roku. Chociaż walka z rosnącymi emisjami CO2 nie postępuje w takim tempie, jakie jest wymagane, to samo porozumienie klimatyczne z Paryża należy uznać za osiągnięcie, które przyniesie efekty. Zdaniem Kamila Wyszkowskiego z UN GCNP nie powinno tego zmienić nawet wycofanie się z niego Stanów Zjednoczonych.

Ochrona środowiska

Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł

Niemal 200 mln zł trafi na realizację innowacyjnych projektów dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. NCBR i Orlen w ramach konkursu NEON III chcą znaleźć partnerów wśród instytucji naukowych i technologicznych do działania w trzech obszarach: dekarbonizacji, cyfryzacji i gospodarki obiegu zamkniętego. Nabór wniosków potrwa do 30 czerwca br.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.