Komunikaty PR

Sizeer nowym partnerem technologii 4DX® w Polsce

2023-04-21  |  12:30
Biuro prasowe

Sieć multibrandowych salonów Sizeer została sponsorem tytularnym sal kinowych Cinema City wyposażonych w technologię do projekcji filmów w formacie 4DX®. Od kwietnia br. w salach 4DX® zainstalowano podświetlone logotypy Sizeer, a sale te noszą oficjalną nazwę Sizeer 4DX®. Równolegle na ekranach Cinema City w 6 krajach regionu Europy centralnej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia i Bułgaria) prowadzona jest międzynarodowa kampania promująca ofertę salonów z obuwiem Sizeer. Realizację projektu oraz kampanię w całym regonie CEE koordynuje New Age Media.

Program obejmuje także standardowe sale projekcyjne Cinema City, zlokalizowane w wybranych, największych centrach handlowych w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Współpraca zakłada stały branding łącznie14 sal kinowych Cinema City, w tym 6 sal 4DX®, a także inne działania reklamowe. Pierwsza kampania o zasięgu międzynarodowym realizowana w ramach rozszerzonej współpracy, obejmuje emisję spotu w dwóch wersjach (52 oraz 30 sekundowej).

Sizeer to nie tylko międzynarodowa marka osadzona w miejskiej rzeczywistości, posiadająca ponad 250 salonów w regionie Europy Środkowej, ale także brand, który w komunikacji – szczególnie wizualnej – sprawnie posługuje się językiem technologii. Współpraca reklamowa z Cinema City i NAM to nie tylko sposób na zbudowanie zasięgu naszej komunikacji wśród klientów z regionu CEE, ale również tzw. kropka nad i wizerunku Sizeer, jako dynamicznego, odpowiadającego współczesnym zmianom pokoleniowym brandu. Tę dynamikę doskonale oddaje projekcja 4DX – dlatego to właśnie te sale będą nosiły nazwę Sizeer 4DX®.” powiedziała Renata Stanasiuk Dyrektor Marketingu firmy Marketing Investment Group S.A., członka JD Group, właściciela marki Sizeer.

Technologia 4DX® zapewnia widzom odczuwanie filmów wszystkimi zmysłami. Efekty 4DX® takie jak powietrze pod ciśnieniem imitujące podmuchy wiatru oraz ruchome fotele potęgują wrażenie uczestnictwa w akcji. Spoty emitowane są w części specjalnej bloku reklamowego.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.