Skullcandy Ultra-Low Latency Wireless Transmitter - adapter ograniczający latenc
Firma Skullcandy ma w swojej ofercie wiele udanych rozwiązań audio. Do jednych z nich należy zaliczyć zeszłoroczny gamingowy headset PLYR. Producent zaprezentował właśnie praktyczne akcesorium dla tych słuchawek, które powinno okazać się przydatne dla wielu graczy.
Skullcandy Ultra-Low Latency Wireless Transmitter to adapter USB-A przeznaczony wyłącznie dla słuchawek Skullcandy PLYR. Całość z wyglądu przypomina pendrive’a, jednak zadaniem opisywanego urządzenia jest ograniczanie opóźnień, które domyślnie w niektórych przypadkach mogą wynosić 200 milisekund. W wielu wymagających grach tak wysoka latencja może doprowadzić nawet do przegranej potyczki. Adapter ma znacząco obniżyć opóźnienia — producent deklaruje, że możliwe jest osiągnięcie poziomu 20 milisekund.
Ultra-Low Latency Wireless Transmitter jest przeznaczony do współpracy z komputerami osobistymi oraz konsolami PlayStation (via Slide Switch). Oprócz niskiej latencji urządzenie oferuje także jakość audio 48 KHz/16-bit /256 kbps. Warto dodać, że adapter został wyposażony w specjalny przycisk parowania – informuje o tym wskaźnik LED, dzięki czemu podłączenie go ze słuchawkami powinno być szybkie i proste.
Skullcandy Ultra-Low Latency Wireless Transmitter jest dostępny w sklepie producenta w cenie 149 zł.

Służbowe smartfony bez TikToka i Discorda

Kup wybrany laptop MSI i otrzymaj Microsoft 365 Personal oraz rok dodatkowej gwa

Maersk wykorzystuje SAP BTP do przyspieszenia strategicznej transformacji
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Ukraińcy coraz bardziej aktywni na polskim rynku pracy. Wyzwaniem pozostaje znajomość polskiego i znalezienie pracy zgodnej z kwalifikacjami
78 proc. Ukraińców przebywających w Polsce pracuje. Odsetek ten jest bardzo wysoki zarówno wśród migrantów przedwojennych, jak i uchodźców, którzy przyjechali do nas po 24 lutego 2022 roku. Polski rynek pracy dobrze sobie poradził z przyjęciem dużej fali nowych pracowników, mało tego, potrzebuje ich jeszcze więcej, szczególnie w okresie prac sezonowych. Ukraińcy wskazują jednak na kilka trudności – wśród nich są wysokie oczekiwania pracodawców, słaba znajomość języka polskiego i praca poniżej zdobytych w ojczyźnie kwalifikacji.
Finanse
Sztuczna inteligencja i cleantech w centrum zainteresowania funduszy VC. Polskie start-upy nieźle sobie radzą w obu tych branżach

– Sztuczna inteligencja i cleantech to w tej chwili dwie kluczowe branże, które są w centrum zainteresowania funduszy venture capital i do nich będą płynąć w nadchodzącym czasie największe środki – ocenia prezes zarządu Orlen VC Marek Garniewski. Statystyki pokazują, że rodzime start-upy dobrze sobie radzą w obu tych branżach. Polska jest już w tej chwili uważana za „zielony” hub technologiczny Europy Środkowo-Wschodniej. Na polskim rynku działa około setki spółek, których działalność jest bezpośrednio związana z SI i które mogą skorzystać na fali popularności tej technologii.
Współpraca

Obsługa konferencji prasowych
Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.
Handel
Wysoka inflacja zachwiała priorytetami konsumentów przy wyborze produktów. „Zielona” zmiana zachodzi jednak także w handlu

Kryteria ESG stają się częścią strategii świata biznesu, w tym także firm z branży handlu detalicznego. Choć w dobie szybko rosnącej inflacji konsumenci uważniej przyglądają się cenom, to kwestie jakości, ekologii i etyki firm będących właścicielami sklepów pozostają dla nich istotne. Pandemia, która spowodowała przerwanie łańcuchów dostaw, przekierowała uwagę logistyków na lokalne źródła zaopatrzenia, a to trend współgrający z ekologią ze względu na ograniczenie śladu węglowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.