Słodkie chwile lata – Smoothies w Costa Coffee
Podczas lata orzeźwienie najchętniej czerpiemy z darów natury – słodkich i soczystych owoców. W Costa Coffee zostały one przemienione w trio pysznych, koktajlowych kompozycji – Smoothie Tropikalne, Rajskie oraz Egzotyczne, przeniosą nas w wakacyjne miejsca i dostarczą nam niesamowitych smakowych wrażeń.
Potrójny powód do relaksu
Czasami charakterystyczne smaki mają moc przenoszenia nas w nowe miejsca. Smoothie Tropikalne już po pierwszym łyku na myśl przywodzi gorące tereny Azji. Niezwykłe połączenie kuszącej pikanterii kurkumy oraz imbiru z soczystymi owocami w postaci mango, ananasa oraz banana, tworzy niezwykły smakowy balans, który pobudzi nasze podniebienie. Całość dopełniają baobab i siemię lniane, tworząc satysfakcjonującą całość.
Głęboko błękitne Smoothie Rajskie swój charakterystyczny kolor czerpie z bogatej w białko niebieskiej spiruliny. Ten wykorzystywany od pokoleń dodatek został sparowany z dobrze nam znanymi wakacyjnymi owocami – połączeniem ananasa z kokosem, a także orzeźwiającymi nutami mięty i limonki. Tę kompozycję uzupełnia dojrzałe awokado, które sprawia, że smoothie ma niepowtarzalną, kremową konsystencję.
Trzecim dostępnym w nowej ofercie iście owocowym napojem jest Smoothie Egzotyczne o soczystym, czerwonym kolorze. Łączy ono w sobie smak czterech owoców, które pozwolą nam choć na chwilę oderwać się od codzienności. Mango dostarcza lekkiej kwaskowości, która pysznie współgra z subtelną słodyczą banana oraz smoczego owocu. Paletę smaków uzupełnia limonka, która dodaje napojowi niepowtarzalnej świeżości i potęguje uczucie orzeźwienia. Tych kompozycji po prostu trzeba spróbować!
Słońce na wynos
Trzy orzeźwiające Smoothies, a także cała plejada innych, pysznych oraz chłodnych i ożywczych produktów czeka na odkrycie w najbliższej kawiarni Costa Coffee lub poprzez aplikację UberEats.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego
Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.
Handel
Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.
Nauka
Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.