Słodycze jako idealne prezenty firmowe na Święta – na co stawiają klienci biznes
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. To idealny moment, by znaleźć prezenty dla partnerów w biznesie. W tym przypadku nie można zapominać o personalizacji – dzięki temu obdarowany poczuje się doceniony i będzie wiedział, że upominek był przemyślany. Doskonałym rozwiązaniem są słodycze reklamowe, o czym z powodzeniem przekonuje marka SLODKIE.
Świąteczne podarunki mogą sprawić wiele problemów. Zakup hurtowy jest opłacalny, ale wówczas obdarowany nie poczuje się wyjątkowo, a wybieranie upominku dla każdego kontrahenta z osobna jest czasochłonne i kosztowne. Aby sobie pomóc, warto zajrzeć do świątecznych trendów na 2024 rok. Wśród nich, oprócz jakości i unikalności prezentów, wymienia się personalizację, zaangażowanie w ekologię czy kreatywność w wysyłce. Co łączy w sobie te wszystkie wytyczne? Słodycze reklamowe, które od lat znajdują się w czołówce najbardziej cenionych świątecznych prezentów firmowych! Z jednej strony nawiązują do świątecznych rytuałów i ciepła domowego, z drugiej zaś, dzięki starannemu wykonaniu, podkreślają indywidualny charakter marki.
Przegląd upominków – SLODKIE inspiracje
W tegorocznej świątecznej ofercie znalazły się wyjątkowe propozycje, chętnie wybierane przez różne firmy – w końcu kto nie lubi słodkiego przysmaku, zwłaszcza w okresie Bożego Narodzenia?
W tym sezonie szczególną uwagę naszych Klientów przyciągają czekoladowe puzzle 3D w świątecznych kształtach np. renifera, choinki czy prezentu, a także czekoladki z nadrukami, które można układać jak puzzle. Z kolei praliny z dodatkiem kawy Pluton (z najstarszej palarni w Polsce) czy miodowe łakocie – praliny, lizaki czy czekolady z motywem plastra miodu kuszą najbardziej wymagających klientów. Miłośnicy gorącej czekolady, kalendarzy adwentowych i świątecznych pralin (Christmas Moments i Sweet Sphere to absolutne klasyki) również znajdą masę inspiracji, a zestawy ciasteczek, pierniczków oraz bakalii – w tym kompozycje ze śliwkami w czekoladzie i ręcznie robionymi marmoladkami – to doskonały wybór dla osób ceniących tradycję. Świąteczną ofertę uzupełniliśmy magiczną kolekcją Piernikowa Baśń z pralinami w kształcie kamieniczek czy czekoladą w formie domku z piernika oraz retro kolekcją z dodatkiem alkoholi od J.A. Baczewski. Wszystkie słodycze stworzone zostały na bazie belgijskiej czekolady Barry Callebaut z certyfikacją Cocoa Horizons, która potwierdza, że surowce pochodzą ze zrównoważonych upraw kakaowca – wyjaśnia Anna Garmada, CEO SLODKIE.
Personalizacja na najwyższym poziomie
Klienci biznesowi pragną, aby ich prezenty wyróżniały się na tle masowej oferty i chętnie decydują się na estetyczne opakowania – dlatego za przepiękną świąteczną szatę graficzną produktów firmy SLODKIE odpowiadają znane artystki – Pola Augustynowicz i Martyna Wójcik-Śmierska. Istnieje także kilka sposobów personalizacji, które cieszą popularnością wśród klientów.
Pierwszy to zamówienie własnych niepowtarzalnych kształtów słodyczy, drugi – wybranie smaku czekolady oraz idealnego nadzienia, a trzeci to, dzięki wykorzystaniu jadalnych barwników, dodanie nadruku, a także specjalnego stemplowania np. z logo firmy bezpośrednio na produktach, takich jak czekolady czy pralinki.
Ostatni sposób zakłada stworzenie własnego opakowania z możliwością dostosowania kształtu, nadruku oraz dodatków, takich jak kod QR czy personalizowany (biodegradowalny!) pergamin, co pozwala na jeszcze większą kreatywność i indywidualizację prezentów.
Kreatywne wysyłki, które budują relacje
W świątecznej gorączce firmy prześcigają się w pomysłach na wysyłkę słodkich upominków, które zaskoczą i ucieszą ich odbiorców. Hitem są zestawy prezentowe w formie niespodzianki, dostarczane klientom etapami w dniach poprzedzających Święta. Zamiast jednego, dużego prezentu, wysyła się kilka mniejszych paczek w różnych dniach, co buduje napięcie i angażuje. Każda przesyłka może zawierać słodki drobiazg – doskonale sprawdzą się tutaj czekoladki wysyłkowe z nadrukiem, wiadomości z czekoladowych liter czy kartki z życzeniami ze słodką niespodzianką. Klienci coraz częściej zwracają też uwagę na kwestie ekologiczne, dlatego warto zdecydować się na podarunki w pełni biodegradowalnych opakowaniach, stworzonych z papieru FSC i z folią kompostowaną.
Świąteczny katalog firmy SLODKIE zgodny ze wszystkimi tegorocznymi trendami jest już dostępny na stronie: https://slodkie.com/

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.