Komunikaty PR

Słodycze na Wielkanoc od Goplany i Solidarności

2021-03-15  |  01:00
Biuro prasowe

W wielkanocnej ofercie Solidarności i Goplany dominują całoroczne bestsellery oraz rynkowe hity w edycji limitowanej. Do sprzedaży wracają sezonowe figurki świąteczne Goplany i praliny Solidarności w oryginalnych puszkach w kształcie ozdobnych pisanek. Ofertę uzupełniają najbardziej lubiane słodycze firmy Colian w standardowej szacie graficznej oraz praliny i galaretki Goplana Premium.

 

Polacy z utęsknieniem czekają na tradycyjne rodzinne święta, które w ubiegłym roku wyglądały inaczej niż zwykle. Badania IRCenter* pokazują, że ponad połowie z nas najbardziej brakowało m.in. wspólnych spacerów, spotkań rodzinnych i towarzyskich. Ograniczenia, których doświadczyliśmy, spowodowały, że relacje międzyludzkie i rodzinne chwile doceniamy teraz znacznie bardziej niż przed pandemią. Jako konsumenci, Polacy coraz chętniej sięgają po polskie produkty, deklarując chęć wspierania lokalnych sklepów, marek i producentów. Kupowanie sezonowych słodyczy, takich jak np. wielkanocne czekoladowe figurki, powoli staje się tradycją. Coraz większą rolę podczas wyboru odgrywa jakość produktu.

 

Figurki świąteczne Goplana o smaku karmelowym w czekoladzie to coroczny hit sprzedażowy marki i numer 1 pod względem wartości sprzedaży w swojej kategorii. Kolekcja bestsellerowych 9 figurek z wizerunkami zajączka, baranka i kurczaczka jest dostępna w edycji limitowanej. Idealny słodki drobiazg na niezobowiązujący prezent, nie tylko dla dzieci, i element dekoracji wielkanocnego stołu. Cena det. ok. 1,20 zł/szt.

 

 

W limitowanej ofercie Solidarności królują oryginalne puszki w kształcie wielkanocnych pisanek z pralinami Złota Wiśnia i Złoty Adwokat, dostępne z bilecikiem do wpisania indywidualnej dedykacji dla obdarowywanej osoby. Cena det. ok.  14 zł/ szt.

 

 

Polecamy także bestsellerowe praliny Śliwka Nałęczowska oraz Złota Wiśnia w eleganckich owalnych puszkach z ozdobną kokardą. Słodkie upominki z klasą!  Cena det. ok. 25 zł za opakowanie 250 g.

 

 

Świetnym wyborem na prezent, do dzielenia się, wspólnej lub indywidualnej konsumpcji będą praliny z limitowanej oferty Goplany Premium. Polecamy  wielosmakowe praliny w różnych formatach i gramaturach (Goplana Chocolate Secrets, Goplana Chocolate Fantasies, Goplana Chocolate Creations, Goplana TWISTY w trzech wariantach, Goplana CRISPY Choco-Nut) oraz galaretki w czekoladzie Goplana DELIGHTS, w eleganckiej szacie graficznej. Cena det. od 10 do 25 zł za opakowanie.

 

 

Specjalną ofertę wielkanocną uzupełniają najchętniej wybierane słodycze z oferty standardowej: ciastka Jeżyki, tabliczki Goplany, bitesy Tyci, żelki Akuku!, wafle Grześki, bakalie Jutrzenki. Warto zwrócić uwagę także na czekoladki Pistachio i Choco Choco w nowej szacie graficznej oraz szeroki wybór formatów pralin Solidarności.

 

Produkty z oferty wielkanocnej są dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji na dedykowanych standach okazjonalnych.

 

 

*Badanie IRCenter, CAWI, N=1021, 11-23.05.2020 r.

 

 

 

***

 

 Colian to polska firma rodzinna założona w 1990 roku przez Jana Kolańskiego. Funkcjonuje w oparciu o rodzimy kapitał oraz ponad stuletnią tradycję silnych marek. Dostarcza znane produkty w obrębie czterech dywizji: słodyczy, kulinariów (przyprawy i bakalie), lodów oraz napojów. Jest blisko konsumentów, towarzyszymy im w najważniejszych chwilach, niesie radość produktami, wśród których każde pokolenie znajdzie coś dla siebie. Więcej informacji na www.colian.com.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.