Komunikaty PR

SM Mlekpol znów triumfuje w konkursie Złoty Paragon 2021

2021-05-22  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania Złoto ( 0.12 MB )

Konkurs „Złoty Paragon 2021 – Nagroda Kupców Polskich” został rozstrzygnięty. To jedno z najważniejszych, cyklicznych wydarzeń polskiej branży FMCG, organizowane przez magazyn „Hurt&Detal”. W tegorocznej edycji produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol zdobyły aż trzy pierwsze miejsca oraz dwa wyróżnienia. Pokonały konkurencję w kategorii Mleko, Masło oraz Napoje mleczne.

W tym roku rywalizacja toczyła się w aż 64 kategoriach. W plebiscycie nagradzane są produkty i usługi, które wpływają na rozwój handlu i przynoszą kupcom największe dochody, a w głosowaniu biorą udział Czytelnicy miesięcznika, czyli właściciele i kierownicy sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski. Konkurs wyłania tych, którzy w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego i przynoszą Kupcom największe dochody.

W jedenastej edycji doceniono aż pięć produktów Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Pierwsze miejsce oraz statuetkę Złotego Paragonu otrzymały trzy z nich:

  • Mleko Łaciate UHT 3,2% - od lat jest niekwestionowany faworyt wśród konsumentów (kat. Mleko),
  • Maślanka Mrągowska naturalna 1 l - ceniona za wyjątkowy smak i właściwości prozdrowotne, nazywana naturalnym probiotykiem (kat. Napoje mleczne),
  • Masło Extra Łaciate 200 g – jego wyróżnikiem jest zawartość tłuszczu 83%, co wpływa na jego unikalny i śmietankowy smak (kat. Masło).

Uznanie głosujących, czyli drugie miejsce i wyróżnienia w plebiscycie, zyskały:

  • Mix Łaciaty kubek 200 g (kat. Margaryny i miksy),
  • Serek śmietankowy Łaciaty naturalny 200 g (kat. Serki kanapkowe, sałatkowe).

„Jesteśmy dumni, że otrzymaliśmy aż trzy statuetki i dwa wyróżnienia – to ogromny sukces dla SM Mlekpol. Docenienie naszych marek przez przedstawicieli branży FMCG to ogromny zaszczyt. Złote Paragony są niezwykle cenne, ponieważ to detaliści oddają głosy na to, co najlepiej się sprzedaje. Oznacza to, że niezmiennie nasze produkty wzbudzają zainteresowanie wśród Konsumentów, a to cieszy najbardziej. Liczne nagrody przyznane już kolejny rok z rzędu pokazują nam, że podążamy dobrą drogą, to także impuls do dalszych działań” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.

Konkurs „Złoty Paragon 2021 – Nagroda Kupców Polskich” rozstrzygnięto 20-go maja. Galę, która odbyła się w bezpiecznej formule bez udziału publiczności, transmitowano wprost z Teatru Kamienica - za pośrednictwem serwisu YouTube, na kanale SpożywczaTV. Wyjątkowe okoliczności spowodowała trwająca epidemia koronawirusa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2024-09-25 | 10:00

McCANN Poland ponownie w gronie najbardziej kreatywnych agencji

  McCANN Poland drugi rok z rzędu utrzymuje się wśród najbardziej kreatywnych agencji według prestiżowego Cannes Lions Creativity Report. McCANN Poland kolejny raz znalazł się w gronie najlepszych europejskich agencji
Media i PR ​Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024
2024-09-24 | 17:00

​Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024

Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024: ponad 250 unikalnych zestawów na Boże Narodzenie Nobilia, polska marka oferująca upominki na każdą świąteczną okazję, z
Media i PR 15 lat DlaSpania na polskim rynku: Innowacyjne podejście do snu
2024-09-20 | 14:00

15 lat DlaSpania na polskim rynku: Innowacyjne podejście do snu

DlaSpania, sieć salonów oferujących produkty dla zdrowego i komfortowego snu, obchodzi wyjątkowy jubileusz – 15 lat obecności na polskim rynku. Z tej okazji marka przygotowała

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.