Komunikaty PR

SM Mlekpol znów triumfuje w konkursie Złoty Paragon 2021

2021-05-22  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania Złoto ( 0.12 MB )

Konkurs „Złoty Paragon 2021 – Nagroda Kupców Polskich” został rozstrzygnięty. To jedno z najważniejszych, cyklicznych wydarzeń polskiej branży FMCG, organizowane przez magazyn „Hurt&Detal”. W tegorocznej edycji produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol zdobyły aż trzy pierwsze miejsca oraz dwa wyróżnienia. Pokonały konkurencję w kategorii Mleko, Masło oraz Napoje mleczne.

W tym roku rywalizacja toczyła się w aż 64 kategoriach. W plebiscycie nagradzane są produkty i usługi, które wpływają na rozwój handlu i przynoszą kupcom największe dochody, a w głosowaniu biorą udział Czytelnicy miesięcznika, czyli właściciele i kierownicy sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski. Konkurs wyłania tych, którzy w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego i przynoszą Kupcom największe dochody.

W jedenastej edycji doceniono aż pięć produktów Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Pierwsze miejsce oraz statuetkę Złotego Paragonu otrzymały trzy z nich:

  • Mleko Łaciate UHT 3,2% - od lat jest niekwestionowany faworyt wśród konsumentów (kat. Mleko),
  • Maślanka Mrągowska naturalna 1 l - ceniona za wyjątkowy smak i właściwości prozdrowotne, nazywana naturalnym probiotykiem (kat. Napoje mleczne),
  • Masło Extra Łaciate 200 g – jego wyróżnikiem jest zawartość tłuszczu 83%, co wpływa na jego unikalny i śmietankowy smak (kat. Masło).

Uznanie głosujących, czyli drugie miejsce i wyróżnienia w plebiscycie, zyskały:

  • Mix Łaciaty kubek 200 g (kat. Margaryny i miksy),
  • Serek śmietankowy Łaciaty naturalny 200 g (kat. Serki kanapkowe, sałatkowe).

„Jesteśmy dumni, że otrzymaliśmy aż trzy statuetki i dwa wyróżnienia – to ogromny sukces dla SM Mlekpol. Docenienie naszych marek przez przedstawicieli branży FMCG to ogromny zaszczyt. Złote Paragony są niezwykle cenne, ponieważ to detaliści oddają głosy na to, co najlepiej się sprzedaje. Oznacza to, że niezmiennie nasze produkty wzbudzają zainteresowanie wśród Konsumentów, a to cieszy najbardziej. Liczne nagrody przyznane już kolejny rok z rzędu pokazują nam, że podążamy dobrą drogą, to także impuls do dalszych działań” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.

Konkurs „Złoty Paragon 2021 – Nagroda Kupców Polskich” rozstrzygnięto 20-go maja. Galę, która odbyła się w bezpiecznej formule bez udziału publiczności, transmitowano wprost z Teatru Kamienica - za pośrednictwem serwisu YouTube, na kanale SpożywczaTV. Wyjątkowe okoliczności spowodowała trwająca epidemia koronawirusa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.