Komunikaty PR

Smart pomysły na świąteczne dekoracje

2021-12-21  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Święta to magiczny czas. Ich nieodłącznym elementem są świąteczne dekoracje, które nadają wnętrzom wyjątkowego charakteru. W tym artykule podpowiadamy, jak stworzyć świąteczny nastrój światłem w stylu smart.

Coraz bliżej Święta. To już ostatni moment, aby zadbać o świąteczne dekoracje, które zagwarantują wyjątkową atmosferę w tym magicznym czasie. Oto nasze smart pomysły, na wyjątkowe i nowoczesne iluminacje, które sprawdzą się w każdym wnętrzu. 

 

Zestaw lampek choinkowych Woox

Centralnym punktem każdego domu w czasie świąt jest choinka. Ozdobiona w ulubione bombki nadaje wnętrzu wyjątkowego, świątecznego charakteru. Nie może na niej zabraknąć również światełek. Nasz pomysł na tegoroczne święta, to zestaw lampek choinkowych marki Woox o ciepłej, przyjemnej barwie. Co istotne, ten produkt to coś więcej, niż tradycyjne lampki, gdyż posiada funkcje smart.  

Lampkami choinkowymi Woox można sterować zdalnie, przy użyciu na przykład smartfona z dostępem do internetu. Wystarczy pobrać darmową aplikacji Woox Home i sparować z zestawem światełek. Wtedy przed nami otworzy się szerokie spektrum możliwości m.in. możliwość ustawiania różnych harmonogramy pracy dla poszczególnych dni w przeciągu całego tygodnia, tak aby dekoracja świąteczna została automatycznie włączona/wyłączona zawsze wtedy kiedy tylko tego zechcesz. Ponadto w aplikacji znajdziemy osiem różnych zaprogramowanych wzorów świecenia. Dzięki funkcjom smart włączymy lub wyłączymy świąteczną iluminację bez wstawania z fotela, a nawet nie będąc w domu. 

W zestawie znajduje się sznur lampek o długości 20 m, który z pewnością wystarczy do udekorowania choinki, kominka, czy mebli. Co ważne, światełek można użyć również do ozdobienia domu na zewnątrz. 

 

Światełka w rytmie świątecznych przebojów

“All I Want For Christmas Is You”, czy może “Let it snow”? Jaki jest Twój świąteczny hit? Puść swoją ulubioną świąteczną playlistę, a światełka choinkowe marki Woox rozbłysną w rytm muzyki. Jest to możliwe za sprawą funkcji wykrywania dźwięku, dzięki której lampki LED będą migać w rytm muzyki słuchanej z radia czy TV. Istnieje także możliwość połączenia ich poprzez Bluetooth, wtedy możesz odtworzyć swoją ulubioną muzykę na smartfonie, a lampki urozmaicą słuchanie, migając w jej rytm.

 

Taśma LED Woox

Chcesz stworzyć wyjątkowy nastrój światłem? To bardzo proste. Aby wykreować iście świąteczny klimat, możemy wykorzystać również smart taśmę LED, którą w prosty sposób zamontujemy w dowolnym miejscu. Oferuje ona praktycznie nieograniczone możliwości w wyborze barwy oraz różne poziomy natężenia światła. Reszta zależy tylko od naszej wyobraźni, nastroju i potrzeb. 

Taśmą LED można sterować za pośrednictwem darmowej aplikacji Woox Home, dostępnej na Androida oraz iOS. Ponadto jest ona również kompatybilna z systemami Amazon Alexa, Google Assistant i IFTTT, dzięki czemu można nią sterować za pomocą poleceń głosowych.

 

Dystrybutor marki WOOX w Polsce:

Netinet sp. z.o.o.

ul. Arkuszowa 18,

01-934 Warszawa

tel: 22 213 11 50

e-mail: info@netinet.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.