Smartney i Comperia rozpoczynają współpracę

Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.
Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl
Smartney kontynuuje rozwój i systematycznie poszerza sieć partnerstw, w tym poszerzających dostępność produktu na rynku. Tym razem rozpoczął współpracę z portalem Comperia.pl Wspólny projekt ma na celu udostępnienie użytkownikom portalu nowoczesnych pożyczek, dostarczanych przez Smartney. Zastosowane rozwiązania open banking sprawiają, że proces jest dla klientów szybki i intuicyjny.
15 lutego zakończona została integracja usług oferowanych przez Smartney na platformie Comperia.pl. Klienci portalu wypełniają jeden wspólny wniosek pożyczkowy, przetwarzany za pośrednictwem API. Dzięki tak skonstruowanemu procesowi, przedstawiana w porównywarce oferta Smartney spersonalizowana zostaje dla konkretnego użytkownika. Po jej zaakceptowaniu klient kierowany jest na stronę Smartney, gdzie może błyskawicznie przejść proces zakupu pożyczki.
Według Katarzyny Jóźwik, dyrektor zarządzającej Smartney: „Podobne rozwiązania sprawiają, że klienci przestają spoglądać na korzystanie z finansów jak na niedogodność. Open Banking i rozwiązania integrowane za pośrednictwem API maksymalne upraszczają sam proces i eliminują potrzebę kilkukrotnego wprowadzania tych samych danych lub dostarczania dokumentów. Klienci oszczędzają czas mogąc wnioskować i otrzymać decyzję pożyczkową o dowolnej porze dnia i nocy oraz w weekendy, widzą w tym procesie dużo plusów w porównaniu do tradycyjnego pożyczania.”
„ComperiaRaty to konsekwentnie budowany i świetnie kojarzony już przez klientów marketplace. Nawiązanie współpracy z międzynarodową instytucją finansową – w Polsce reprezentowaną przez Smartney - to kolejny krok w rozwoju naszej platformy finansowej. Nasi klienci zyskają dodatkową możliwość finansowania swoich potrzeb”, tłumaczy Paweł Szukalski z Comperia.pl S.A.
„Jestem przekonany, że oferta Smartney będzie jedną z najkorzystniejszych, jakie zobaczą użytkownicy platformy Comperia.pl. ” - zapewnia Tomasz Głodowski, dyrektor sprzedaży w Smartney - „Wciąż wielu klientów przyzwyczajonych jest do tego, że pożyczkę lub kredyt bierze się w okienku, osobiście. My pokazujemy, że da się to zrobić w sposób lepiej dopasowany do obecnej rzeczywistości. Współpraca z Comperia.pl S.A. jest kolejnym krokiem, w kierunku upowszechnienia naszych usług”.
„Oney Bank, właściciel Smartney to europejski ekspert w zakresie kredytów konsumenckich, finansowania zakupów oraz innych rozwiązań finansowych i ubezpieczeniowych, co stanowi perspektywę poszerzania współpracy w przyszłości. Cieszymy się, że zdecydował się wejść z nami we współpracę zarówno ze względu na atrakcyjną ofertę dla naszych klientów, jak i istotny w 2021 roku trend łączenia sił rozwijających się fintechów” - mówi Paweł Szukalski, członek zarządu Comperia.pl S.A. odpowiedzialny za rozwój platformy ComperiaRaty.

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Legalne działanie w świecie kryptowalut – zgodnie z kanadyjskim prawem

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.