Smartney i Comperia rozpoczynają współpracę

Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.
Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl
Smartney kontynuuje rozwój i systematycznie poszerza sieć partnerstw, w tym poszerzających dostępność produktu na rynku. Tym razem rozpoczął współpracę z portalem Comperia.pl Wspólny projekt ma na celu udostępnienie użytkownikom portalu nowoczesnych pożyczek, dostarczanych przez Smartney. Zastosowane rozwiązania open banking sprawiają, że proces jest dla klientów szybki i intuicyjny.
15 lutego zakończona została integracja usług oferowanych przez Smartney na platformie Comperia.pl. Klienci portalu wypełniają jeden wspólny wniosek pożyczkowy, przetwarzany za pośrednictwem API. Dzięki tak skonstruowanemu procesowi, przedstawiana w porównywarce oferta Smartney spersonalizowana zostaje dla konkretnego użytkownika. Po jej zaakceptowaniu klient kierowany jest na stronę Smartney, gdzie może błyskawicznie przejść proces zakupu pożyczki.
Według Katarzyny Jóźwik, dyrektor zarządzającej Smartney: „Podobne rozwiązania sprawiają, że klienci przestają spoglądać na korzystanie z finansów jak na niedogodność. Open Banking i rozwiązania integrowane za pośrednictwem API maksymalne upraszczają sam proces i eliminują potrzebę kilkukrotnego wprowadzania tych samych danych lub dostarczania dokumentów. Klienci oszczędzają czas mogąc wnioskować i otrzymać decyzję pożyczkową o dowolnej porze dnia i nocy oraz w weekendy, widzą w tym procesie dużo plusów w porównaniu do tradycyjnego pożyczania.”
„ComperiaRaty to konsekwentnie budowany i świetnie kojarzony już przez klientów marketplace. Nawiązanie współpracy z międzynarodową instytucją finansową – w Polsce reprezentowaną przez Smartney - to kolejny krok w rozwoju naszej platformy finansowej. Nasi klienci zyskają dodatkową możliwość finansowania swoich potrzeb”, tłumaczy Paweł Szukalski z Comperia.pl S.A.
„Jestem przekonany, że oferta Smartney będzie jedną z najkorzystniejszych, jakie zobaczą użytkownicy platformy Comperia.pl. ” - zapewnia Tomasz Głodowski, dyrektor sprzedaży w Smartney - „Wciąż wielu klientów przyzwyczajonych jest do tego, że pożyczkę lub kredyt bierze się w okienku, osobiście. My pokazujemy, że da się to zrobić w sposób lepiej dopasowany do obecnej rzeczywistości. Współpraca z Comperia.pl S.A. jest kolejnym krokiem, w kierunku upowszechnienia naszych usług”.
„Oney Bank, właściciel Smartney to europejski ekspert w zakresie kredytów konsumenckich, finansowania zakupów oraz innych rozwiązań finansowych i ubezpieczeniowych, co stanowi perspektywę poszerzania współpracy w przyszłości. Cieszymy się, że zdecydował się wejść z nami we współpracę zarówno ze względu na atrakcyjną ofertę dla naszych klientów, jak i istotny w 2021 roku trend łączenia sił rozwijających się fintechów” - mówi Paweł Szukalski, członek zarządu Comperia.pl S.A. odpowiedzialny za rozwój platformy ComperiaRaty.

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Po ludzku o PIT-8C
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.