Komunikaty PR

Smartney i Expander rozpoczynają współpracę

2020-07-13  |  08:00
Biuro prasowe

Pożyczki Smartney są już dostępne w sieci sprzedaży Expander. Konsument może otrzymać do 60 tys. zł z terminem spłaty do 5 lat, bez zbędnych formalności i bez konieczności odwiedzania placówki stacjonarnej. Proces sprzedaży opiera się na specjalnie przygotowanej aplikacji, którą Smartney dostarcza pośrednikom. To innowacyjne narzędzie typu „plug-and-play”, które umożliwia przyjmowanie wniosków od klientów przez telefon, nie wymaga integracji z systemem pośrednika i ogranicza zaangażowanie zespołu IT do minimum.

 

Smartney jest nowoczesnym i innowacyjnym fintechem, który oferuje pożyczki w prostym, przystępnym i szybkim procesie online – bez zbędnych formalności. Firma od początku swojej działalności stawia na nowoczesne rozwiązania cyfrowe, ułatwiające konsumentom życie i oszczędzające ich czas. Expander działa na rodzimym rynku od 20 lat. Pośredniczy w sprzedaży kredytów, ubezpieczeń oraz nieruchomości i jest liderem w dostarczaniu najlepszych rozwiązań finansowych w Polsce. Obie instytucje postanowiły nawiązać współpracę i zaoferować klientom rozwiązanie dopasowane do potrzeb konsumenckich, zwłaszcza w czasach pandemii i ostrożności związanej z załatwianiem spraw w tradycyjnej formie.

- Dziś większość rzeczy załatwia się przez Internet. Dzięki nowoczesnym technologiom można nie tylko zaoszczędzić czas, ale również zadbać o komfort i bezpieczeństwo, zwłaszcza w dobie pandemii, gdy nie każdy chce iść do placówki finansowej, by dopełnić formalności związanych z kredytem. Konsumenci cenią to, że mogą wziąć pożyczkę online z własnego fotela, ogródka lub biura, bez konieczności wychodzenia z domu. Teraz oferta Smartney będzie dostępna również w sieci sprzedaży Expander i bardzo cieszymy się z tej współpracy – mówi Tomasz Głodowski, Dyrektor Sprzedaży Partnerskiej Smartney.

– Dobieramy najlepsze produkty z rynku i staramy się zawsze unowocześniać i upraszczać procesy, a w tym zakresie Smartney wyróżnia się w branży. Warto też wspomnieć, że nowe przepisy mocno ograniczyły koszty pozaodsetkowe dla tego rodzaju pożyczek. Istotnie spadło też oprocentowanie. Podjęliśmy więc współpracę ze Smartney. Nie tylko ze względu na konstrukcję oferty i procesu sprzedażowego, ale również dlatego, że za nią stoi międzynarodowa grupa bankowa Oney Bank. Ma ona duże doświadczenie w obsłudze klientów detalicznych, gdyż działa od 35 lat i jest obecna w 11 krajach na całym świecie – podsumowuje Jarosław Śliwka, Manager Sprzedaży Zdalnej, Expander.

 

­

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe Biuro prasowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę
Finanse Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
2025-06-11 | 13:40

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Wraz z rosnącą popularnością inwestowania na rynkach finansowych, zwiększa się liczba osób lokujących kapitał w kontrakty na różnicę (CFD). Nic w tym
Finanse Pożyczka na spłatę chwilówek
2025-06-09 | 11:30

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Chwilówki są szybkie, łatwe do zdobycia i często reklamowane jako sposób na drobne, pilne wydatki. Kiedy jednak zaczyna się brać jedną po drugiej, w bardzo prosty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.