Śmietanki Łaciate – „Dodaj do ulubionych”
W maju startuje nowa kampania reklamowa śmietanki Łaciatej od SM Mlekpol. Pod hasłem „Dodaj do ulubionych” będzie zachęcać konsumentów, by wypróbowali inspirujących i pysznych przepisów z Łaciatą w roli głównej. Działania w ramach kampanii potrwają do końca roku, a wśród nich spodziewać się możemy m.in. częstej obecności Łaciatej w internecie z aktywnym wsparciem inspirujących kulinarnie influencerów oraz reklam outdoorowych. Jednym z elementów będzie też specjalna akcja promocyjna z nagrodami dla konsumentów.
Marka Łaciate w najnowszej kampanii pod hasłem „Dodaj do ulubionych” pokazuje zalety śmietanek, które są nie do przecenienia.
Dzięki konsekwentnej obecności śmietanki Łaciatej w mediach wpisała się ona już na stałe w asortyment nie tylko działów nabiałowych w sklepach, ale stała się przede wszystkim produktem, któremu ufamy i po który sięgamy intuicyjnie. Ta najpopularniejsza w Polsce śmietanka prezentowana będzie w wielu różnych kanałach komunikacji: w spotach telewizyjnych największych stacji ogólnopolskich, na nośnikach zewnętrznych, za pomocą działań displayowych oraz cyfrowych w szerokim zakresie. Wśród zaplanowanych aktywności nie zabraknie również współpracy ze znanymi influencerami i blogerami kulinarnymi, którzy proponować będą nowe przepisy na dania z wykorzystaniem śmietanki Łaciatej. Mocnym akcentem rozpoczęcia kampanii jest konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, który startuje już w maju. Informacje o jego szczegółach pojawią się niebawem w mediach, a także na opakowaniach śmietanek. Całość działań zakończy się w grudniu 2021 roku.
Śmietanka UHT Łaciata jest liderem w swojej kategorii, co potwierdza jej udział w rynku oraz fakt, że stała się jednym z obowiązkowych produktów obecnych w naszych domach. Używana jest do zabielania kawy, zup i sosów, do zapiekanek, nie warzy się w potrawie i podnosi jej walory smakowe. Ta z większą zawartością tłuszczu (30 i 36%) jest niezawodna i niezastąpiona podczas przygotowywania ciast, domowych lodów i rozmaitych deserów, gdyż bardzo łatwo się ubija, tworząc gęstą i puszystą bitą śmietanę. Ale przede wszystkim jest produktem o bardzo prostym i czystym składzie, co szczególnie dla świadomych konsumentów jest bardzo dużym atutem, którzy mają pewność, że sięgają po produkt najwyższej jakości.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.