Sniper Ghost Warrior Contracts 2 osiągnął zwrot z inwestycji
Po niespełna dwóch miesiącach od premiery Sniper Ghost Warrior Contracts 2 osiągnął sprzedaż na poziomie 36 mln zł. Tym samym najnowsza część snajperskiej serii CI Games przekroczyła próg rentowności, zwracając Spółce kwotę 30 mln zł przeznaczoną na produkcję i marketing tytułu, w tym opłaty licencyjne za silnik, oraz 4,8 mln zł z produkcji fizycznych nośników. Poprzednia część snajperskiej serii uzyskała break even point po siedmiu miesiącach od dnia premiery.
- Jestem bardzo zadowolony ze sprzedaży jaką notuje druga odsłona Sniper Ghost Warrior Contracts. Przychody z gry pokryły już wszystkie koszty jakie ponieśliśmy na produkcję i marketing. SGWC 2 jest najwyżej ocenianą grą w serii zarówno przez graczy jak i krytyków branżowych. – mówi Marek Tymiński, prezes zarządu CI Games.
Łączna sprzedaż gry, od 4 czerwca do 31 lipca br. szacowana jest na poziomie ponad 36 mln zł. Liczba ta uwzględnienia rezerwy na potencjalne przeceny wydania na nośnikach oraz nie uwzględnia wersji na platformę PlayStation 5. Premiera gry na najnowszą konsolę Sony odbędzie się 24 sierpnia. Obecnie Sniper Ghost Warrior Contracts 2 jest dostępny na PlayStation 4, Xbox One, Xbox Series S|X i PC.
- Wydanie na platformę PS5 jest kolejnym krokiem milowym w budowaniu popularności najnowszej odsłony gry jak i całej serii. Gra będzie dostępna w wydaniu cyfrowym i fizycznym. Jestem przekonany, że najnowszy tytuł będzie miał istotny wpływ na wyniki finansowe Spółki przez kolejnych kilka lat. – dodaje Marek Tymiński.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech
Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Handel
Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.
Nauka
Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.