Soleil de Malta w najwyższym punkcie. Budowa za półmetkiem
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Niedaleko Jeziora Maltańskiego, na poznańskiej Łacinie, szybko postępuje budowa wyjątkowego kompleksu mieszkaniowego. W inwestycji znajdzie się prawie 320 mieszkań, a jednym z jej wyróżników będzie boisko do plażówki. Bardzo charakterystyczne są także wysokie apartamenty z tarasami na dachu.
Soleil de Malta to inwestycja mieszkaniowa realizowana przez Bouygues Immobilier przy ul. Milczańskiej w Poznaniu. Tworzą ją dwa 5-piętrowe budynki wielorodzinne z lokalami usługowo-handlowymi i wspólnym garażem podziemnym.
Na obiekcie właśnie zawisła wiecha. To oznacza, że konstrukcja obiektu osiągnęła najwyższy punkt. Aktualnie trwają prace konstrukcyjne, montaż okien, instalacji elektrycznych i sanitarnych, murowanie ścianek działowych w mieszkaniach i częściach wspólnych oraz rozpoczęły się prace elewacyjne. Planowany termin zakończenia budowy to trzeci kwartał 2021 roku. – Dokładamy wszelkich starań, aby każdą inwestycję oddać w terminie, tak będzie i tym razem. Prace przebiegają zgodnie z harmonogramem. Budowa jest już za półmetkiem – ocenia Cezary Grabowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Bouygues Immobilier Polska.
Tarasy na dachu
W obu budynkach powstaje 316 mieszkań o metrażach od 25 do 128 – od kawalerek po 4-pokojowe. Szczególnie duży wybór jest obecnie pośród lokali 3-pokojowych i 4-pokojowych. – Ich największymi zaletami są funkcjonalne układy pomieszczeń, okna wychodzące na dwie strony świata i możliwość wydzielenia oddzielnej kuchni w niektórych z nich – wymienia Cezary Grabowski. Przewidziano także 5 lokali usługowych.
Zupełnie wyjątkowe są apartamenty położone są na ostatnim piętrze, ponieważ są one wysokie na 3 metry i przynależą do nich przestronne tarasy na dachu. Inne mieszkania zaprojektowano z balkonami lub tarasami, natomiast na parterze są ogródki –w niektórych przypadkach po dwóch stronach mieszkania.
Z myślą o bezpieczeństwie mieszkańców kompleks będzie monitorowany, a wejścia zostaną zabezpieczone wideodomofonami. Oprócz hali garażowej na terenie osiedla zostaną przygotowane zewnętrzne miejsca parkingowe.
Siatkówka plażowa
Nietypowym elementem kompleksu będzie strefa relaksu połączona z placem zabaw dla dzieci. Na zielonym terenie znajdą się leżaki, ławki i pergola, a nawet boisko do gry w siatkówkę plażową. – W końcu znajdujemy się po słonecznej stronie miasta, w świetnej lokalizacji pozwalającej korzystać ze wszystkich uroków miasta – zaznacza Cezary Grabowski.
Lokalizacja to jeden z największych plusów osiedla, które jest położone 10 minut spacerem od rekreacyjnych terenów kultowej Malty. Okolica jest kompletna i zapewnia wygodne życie na co dzień. W bliskim sąsiedztwie znajdują się liczne punkty usługowe, a także szkoły i przedszkola. Nieopodal są dwa duże centra handlowe – Galeria Malta oraz Posnania. Dojazd komunikacją miejską z pobliskiego przystanku do ścisłego centrum zajmuje zaledwie kilka minut. – Szybki dojazd do centrum, bliskość dwóch galerii handlowych oraz strefa relaksu, pozwalająca przyszłym mieszkańcom na aktywny wypoczynek, współtworzą wyjątkowe miejsce do życia – przekonuje Cezary Grabowski.
Dwa przystanki tramwajem dzielą osiedle od kampusu Politechniki Poznańskiej, co sprawia, że Soleil de Malta jest położona w miejscu dogodnym nie tylko dla młodych rodzin, lecz również dla studentów.
Soleil de Malta na Łacinie to trzeci projekt Bouygues Immobilier Polska w Poznaniu. Dwa pozostałe to: Manufaktura Stare Miasto ze zrewitalizowaną rotundą po dawnej fabryce alkoholi (zakończony w połowie 2019 r.) i Cerisier Résidence na Grunwaldzie w przyjemnym otoczeniu zieleni i wiśniowych drzewek, w pobliżu Lasku Marcelińskiego (zakończenie budowy w połowie sierpnia).
Bouygues Immobilier to firma deweloperska o zasięgu międzynarodowym, z wieloletnim doświadczeniem w budownictwie. W Polsce działa od 2001 roku i od tego czasu zrealizowała 45 inwestycji w Warszawie, Poznaniu i we Wrocławiu – łącznie na ponad 6100 mieszkań.
Więcej informacji: http://www.bi-polska.pl/

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.