Sony Professional Displays & Solutions nawiązało współpracę z Xibo
Sony Professional Displays & Solutions nawiązało współpracę z Xibo, czołowym dostawcą oprogramowania Digital Signage typu open source. Współpraca ta polega na połączeniu interfejsu Cloud API i funkcji Zero-Touch Provisioning firmy Sony z oprogramowaniem Xibo, dzięki czemu firmy mogą szybko i łatwo wdrażać, skalować i zdalnie zarządzać całą siecią Digital Signage.
Tradycyjnie sieci Digital Signage i interaktywnych wyświetlaczy były kosztowne i trudne w zarządzaniu bez odpowiedniej wiedzy technicznej zwłaszcza, gdy sieć zaczynała się skalować. Partnerstwo Sony-Xibo rozwiązuje ten problem.
Integracja z Xibo pozwala użytkownikom bez technicznego przygotowania wdrażać, skalować i zarządzać wyświetlaczami i Digital Signage zdalnie z Xibo CMS. Eliminuje to potrzebę stosowania narzędzi, takich jak zdalne sterowanie i pamięci USB, znacznie zmniejszając wysiłek i koszty integracji systemu.
"Wraz z rosnącym naciskiem branży na zdalne skalowanie i zarządzanie, cieszymy się z rozszerzenia naszej współpracy z Xibo", powiedział Thorsten Prsybyl, europejski kierownik sprzedaży detalicznej w Sony Professional Displays & Solutions. "Nasze nowe funkcje doskonale integrują się z systemem CMS Xibo, oferując klientom bezprecedensową kontrolę nad ich sieciami signage. To kolejny krok w kierunku standardów, których oczekują nasi klienci".
"Xibo cieszy się, że jest pierwszym partnerem Digital Signage, który globalnie zintegrował Cloud API i Zero-touch Provisioning Sony" - dodał Dan Garner, dyrektor ds. technicznych w Xibo. "Mieliśmy już duże zapotrzebowanie na te usługi, więc czas był idealny. Cieszymy się, że możemy pogłębić naszą współpracę z Sony i zapewnić naszym klientom dokładnie takie rozwiązanie, o jakie prosili".
Aby zainstalować i skonfigurować monitory profesjonalne BRAVIA i Xibo, użytkownicy mogą po prostu wprowadzić 6-cyfrowy kod na swoim koncie Xibo.
Więcej informacji na temat partnerstwa Sony-Xibo oraz pełną listę partnerów Sony w zakresie sojuszy i technologii można znaleźć na stronie

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.