Komunikaty PR

SPECTRUM – idealny Partner Twojego biznesu

2020-11-02  |  15:14
Biuro prasowe

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum to lider rozwiązań biznesowych dla branży ubezpieczeniowej. W połączeniu z nowoczesnym modelem zarządzania oraz technologią IT już od 14 lat dostarcza swoim Partnerom know how, które daje gwarancję wysokiej rentowności prowadzonego biznesu, na terenie całego kraju.

 

Dlaczego zdecydowanie się na bycie partnerem biznesowym SPECTRUM to dobra decyzja? Powodów jest wiele, ale zacznijmy od jednego z ważniejszych, dla których warto wybrać akurat SPECTRUM – to możliwość dla każdego na otworzenie własnego biznesu przy niewielkim wkładzie finansowym. To swoboda, na którą mogą pozwolić sobie tylko szefowie i niezależność finansowa, która jest przecież tak ważna w życiu każdego.

Rozpoczęcie współpracy ze SPECTRUM i otworzenie własnej franczyzy jest banalnie proste. Można być spokojnym o wszystkie aspekty tego procesu. SPECTRUM zapewnia szkolenia, a następnie egzamin licencyjny KNF oraz wiele innych warsztatów i szkoleń. Czuwa na każdym etapie otwierania nowego biznesu. Do dyspozycji agentów jest funkcjonalny i innowacyjny system transakcyjny, który już w 45 sekund jest w stanie obliczyć składkę w kilkunastu towarzystwach ubezpieczeniowych. To duże ułatwienie, które pozwala na wykorzystanie zaoszczędzonego czasu na rozmowę z klientem czy wypełnianie dokumentów. SPECTRUM to wysokie standardy współpracy, oparte na relacji win-win. Polega ona na obustronnych korzyściach. Osiągając niezależność finansową i bezpieczeństwo własne i najbliższych, dzięki zbudowaniu sieci zadowolonych z usług klientów.

Dla SPECTRUM najważniejszy jest człowiek i jego historia, dlatego każdy z partnerów biznesowych w sposób swobodny tworzy indywidualnie miejsca pracy dla siebie i innych. Miejsca pracy, które dają możliwość kontynuowania swoich pasji i odkrywania nowych doświadczeń. Taki model pracy pozwala na bezproblemowe i bezstresowe pogodzenie życia prywatnego z zawodowym.

Jeżeli chcesz odmienić swoje życie i znaleźć się w prestiżowej grupie zawodowej, cieszącej się szacunkiem i uznaniem – SPECTRUM, to idealny wybór. Odważ się i zobacz jak szybko możesz

znaleźć pomysł na siebie oraz stać się swoim własnym szefem, który ma satysfakcję z pracy i czas na hobby.

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum – lider rozwiązań biznesowych dla branży ubezpieczeniowej, który dostarcza najnowocześniejsze rozwiązania (know-how dla multiagenta). Jest twórcą najlepszego na rynku oprogramowania do sprzedaży ubezpieczeń i zarządzania mutliagencją. Multifunkcyjny system transakcyjny SADUS pozwala w niespełna minutę przygotować ofertę, tym samym ułatwiając pracę agentom. Od 2006 specjalizuje się w doradztwie oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych osobom fizycznym i podmiotom gospodarczym. W ofercie Domu Ubezpieczeniowego Spectrum znajdziemy ponad 30 towarzystw ubezpieczeniowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia W majówkę rośnie odsetek pijanych sprawców wypadków… Biuro prasowe
2024-04-30 | 09:30

W majówkę rośnie odsetek pijanych sprawców wypadków…

W 2023 r. policja zatrzymała w czasie długiego weekendu majowego 1840 nietrzeźwych kierowców – podaje Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji (BRD KGP). Z
Ubezpieczenia Nowe horyzonty w ubezpieczeniach – śniadanie pod chmurą
2024-04-30 | 01:00

Nowe horyzonty w ubezpieczeniach – śniadanie pod chmurą

W hotelu Crowne Plaza Warsaw The HUB 24 kwietnia 2024 odbyło się wyjątkowe wydarzenie, które rzuca nowe światło na przyszłość branży ubezpieczeniowej. Spotkanie pt.
Ubezpieczenia Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok
2024-04-24 | 12:00

Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok

Kluczowe dane: Przychody w 2023 r.: 9,3 mld euro (+13% w porównaniu do 2022 r.) Zysk operacyjny: 301,2 mln euro (+5,8% w porównaniu do 2022 r.) Wskaźnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.