Spółka z grupy LVMH wybrała Metropolitan Warszawa
Moët Hennessy Polska, firma należąca do grupy Louis Vuitton Moët Hennessy – największego na świecie konglomeratu zarządzającego markami i dobrami luksusowymi, dołączyła do grona najemców Metropolitan Warszawa. Nowa siedziba Moët Hennessy Polska zajmuje 600 mkw. nowoczesnej przestrzeni biurowej z widokiem na Raffles Europejski i Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego.
Moët Hennessy Polska jest częścią grupy Louis Vuitton Moët Hennessy, zrzeszającej ponad 70 marek luksusowych z całego świata z branży modowej, kosmetycznej, biżuteryjnej oraz alkoholowej. Do grupy należą najbardziej prestiżowe marki globu, m.in. Louis Vuitton, Dior, Fendi, czy Givenchy. Świat alkoholi Moët Hennessy reprezentowany jest przez marki posiadające bogatą historię oraz doskonałą jakość produktów, powstałych dzięki wieloletniej tradycji. W portfolio firmy znajduje się bogata gama marek szampańskich, takich jak Dom Pérignon, Moët Chandon, Veuve Cliquot, Ruinart czy Krug oraz światowej sławy marki wysokoprocentowe: Hennessy Cognac, Glenmoragie, Ardbeg Whisky czy Belvedere Vodka – jedyny polski produkt w rodzinie LVMH i zarazem pierwsza na świecie wódka w segmencie super premium.
– Dołączenie do grona najemców Metropolitan Warszawa firmy Moët Hennessy Polska stanowi dla nas powód do dumy. Jest to również potwierdzenie skuteczności naszych działań, zmierzających do transformacji Metropolitan Warszawa w miejsce skupiające najbardziej prestiżowe globalne firmy i marki, z nadzwyczajną historią i tradycjami. Nasz budynek oferuje wyjątkowe środowisko pracy, sprzyjające kreatywności i innowacjom, w otoczeniu prestiżowej i eleganckiej części Warszawy. Jestem przekonana, że zespół Moët Hennessy Polska będzie doskonale czuł się w nowych przestrzeniach w Metropolitanie, co przełoży się na kolejne sukcesy firmy – powiedziała Joanna Kowalska-Szymczak, założycielka i CEO EBRU Capital, firmy pełniącej rolę asset managera Metropolitan Warszawa.
Firma Moët Hennessy Polska przeprowadziła się do Metropolitan Warszawa w sierpniu br. Jej nowa siedziba obejmuje 600 mkw. najwyższej jakości powierzchni komercyjnej, usytuowanej na 4. piętrze z widokiem na Raffles Europejski i Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego. Wyjątkowa przestrzeń, składa się z części biurowej oraz eventowej, przygotowanej z myślą o wydarzeniach specjalnych dla pracowników i gości firmy. Długoterminowa umowa pomiędzy Moët Hennessy Polska a Metropolitan Warszawa została zawarta na zasadach zielonego najmu.
– Dynamiczny rozwój firmy i powiększający się zespół spowodowały, że dotychczasowa przestrzeń biurowa okazała się niewystarczająca. To skłoniło nas do poszukiwania nowej lokalizacji. Wybór padł na budynek Metropolitan, który przekonał nas otwartą przestrzenią biurową, strategicznym położeniem w centrum Warszawy oraz atrakcyjnym widokiem na Ogród Saski i Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego – skomentował Tomasz Urbański, General Manager Moët Hennesy Poland & Ukraine.
Metropolitan Warszawa to najwyższej klasy budynek z biurami i luksusową przestrzenią handlowo-usługową na parterze, wyróżniający się ponadczasowymi rozwiązaniami architektonicznymi – w tym przestronnym, publicznym dziedzińcem. Metropolitan Warszawa usytuowany jest przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie, tuż przy Ogrodzie Saskim i Trakcie Królewskim. Inwestycja oferuje 33 600 mkw. najwyższej jakości powierzchni biurowej oraz 3 300 mkw. przestrzeni handlowo-usługowej dostępnej z ulicy.
W trzech charakterystycznych, siedmiokondygnacyjnych bryłach, oprócz najwyższej klasy powierzchni biurowych, mieszczą się również butiki z ekskluzywnymi markami, prestiżowy klub fitness, kawiarnie. W budynku znajduje się także 441 miejsc parkingowych w garażu podziemnym, w tym parking publiczny oraz stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Dostępna jest również infrastruktura dla rowerzystów.
Potwierdzenie jakości Metropolitan Warszawa i zastosowanych w budynku rozwiązań przyjaznych środowisku stanowi certyfikat BREEAM na poziomie Excellent. Najwyższy standard procedur bezpieczeństwa w obiekcie został natomiast wyróżniony oceną WELL Health-Safety Rating. Z kolei najlepsza łączność cyfrowa, jakość rozwiązań teletechnicznych i planów awaryjnych zostały potwierdzone certyfikatem WiredScore na najwyższym poziomie Platinum.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.