Spółka z grupy LVMH wybrała Metropolitan Warszawa
Moët Hennessy Polska, firma należąca do grupy Louis Vuitton Moët Hennessy – największego na świecie konglomeratu zarządzającego markami i dobrami luksusowymi, dołączyła do grona najemców Metropolitan Warszawa. Nowa siedziba Moët Hennessy Polska zajmuje 600 mkw. nowoczesnej przestrzeni biurowej z widokiem na Raffles Europejski i Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego.
Moët Hennessy Polska jest częścią grupy Louis Vuitton Moët Hennessy, zrzeszającej ponad 70 marek luksusowych z całego świata z branży modowej, kosmetycznej, biżuteryjnej oraz alkoholowej. Do grupy należą najbardziej prestiżowe marki globu, m.in. Louis Vuitton, Dior, Fendi, czy Givenchy. Świat alkoholi Moët Hennessy reprezentowany jest przez marki posiadające bogatą historię oraz doskonałą jakość produktów, powstałych dzięki wieloletniej tradycji. W portfolio firmy znajduje się bogata gama marek szampańskich, takich jak Dom Pérignon, Moët Chandon, Veuve Cliquot, Ruinart czy Krug oraz światowej sławy marki wysokoprocentowe: Hennessy Cognac, Glenmoragie, Ardbeg Whisky czy Belvedere Vodka – jedyny polski produkt w rodzinie LVMH i zarazem pierwsza na świecie wódka w segmencie super premium.
– Dołączenie do grona najemców Metropolitan Warszawa firmy Moët Hennessy Polska stanowi dla nas powód do dumy. Jest to również potwierdzenie skuteczności naszych działań, zmierzających do transformacji Metropolitan Warszawa w miejsce skupiające najbardziej prestiżowe globalne firmy i marki, z nadzwyczajną historią i tradycjami. Nasz budynek oferuje wyjątkowe środowisko pracy, sprzyjające kreatywności i innowacjom, w otoczeniu prestiżowej i eleganckiej części Warszawy. Jestem przekonana, że zespół Moët Hennessy Polska będzie doskonale czuł się w nowych przestrzeniach w Metropolitanie, co przełoży się na kolejne sukcesy firmy – powiedziała Joanna Kowalska-Szymczak, założycielka i CEO EBRU Capital, firmy pełniącej rolę asset managera Metropolitan Warszawa.
Firma Moët Hennessy Polska przeprowadziła się do Metropolitan Warszawa w sierpniu br. Jej nowa siedziba obejmuje 600 mkw. najwyższej jakości powierzchni komercyjnej, usytuowanej na 4. piętrze z widokiem na Raffles Europejski i Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego. Wyjątkowa przestrzeń, składa się z części biurowej oraz eventowej, przygotowanej z myślą o wydarzeniach specjalnych dla pracowników i gości firmy. Długoterminowa umowa pomiędzy Moët Hennessy Polska a Metropolitan Warszawa została zawarta na zasadach zielonego najmu.
– Dynamiczny rozwój firmy i powiększający się zespół spowodowały, że dotychczasowa przestrzeń biurowa okazała się niewystarczająca. To skłoniło nas do poszukiwania nowej lokalizacji. Wybór padł na budynek Metropolitan, który przekonał nas otwartą przestrzenią biurową, strategicznym położeniem w centrum Warszawy oraz atrakcyjnym widokiem na Ogród Saski i Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego – skomentował Tomasz Urbański, General Manager Moët Hennesy Poland & Ukraine.
Metropolitan Warszawa to najwyższej klasy budynek z biurami i luksusową przestrzenią handlowo-usługową na parterze, wyróżniający się ponadczasowymi rozwiązaniami architektonicznymi – w tym przestronnym, publicznym dziedzińcem. Metropolitan Warszawa usytuowany jest przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie, tuż przy Ogrodzie Saskim i Trakcie Królewskim. Inwestycja oferuje 33 600 mkw. najwyższej jakości powierzchni biurowej oraz 3 300 mkw. przestrzeni handlowo-usługowej dostępnej z ulicy.
W trzech charakterystycznych, siedmiokondygnacyjnych bryłach, oprócz najwyższej klasy powierzchni biurowych, mieszczą się również butiki z ekskluzywnymi markami, prestiżowy klub fitness, kawiarnie. W budynku znajduje się także 441 miejsc parkingowych w garażu podziemnym, w tym parking publiczny oraz stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Dostępna jest również infrastruktura dla rowerzystów.
Potwierdzenie jakości Metropolitan Warszawa i zastosowanych w budynku rozwiązań przyjaznych środowisku stanowi certyfikat BREEAM na poziomie Excellent. Najwyższy standard procedur bezpieczeństwa w obiekcie został natomiast wyróżniony oceną WELL Health-Safety Rating. Z kolei najlepsza łączność cyfrowa, jakość rozwiązań teletechnicznych i planów awaryjnych zostały potwierdzone certyfikatem WiredScore na najwyższym poziomie Platinum.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.