Spółka z grupy LVMH wybrała Metropolitan Warszawa
Moët Hennessy Polska, firma należąca do grupy Louis Vuitton Moët Hennessy – największego na świecie konglomeratu zarządzającego markami i dobrami luksusowymi, dołączyła do grona najemców Metropolitan Warszawa. Nowa siedziba Moët Hennessy Polska zajmuje 600 mkw. nowoczesnej przestrzeni biurowej z widokiem na Raffles Europejski i Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego.
Moët Hennessy Polska jest częścią grupy Louis Vuitton Moët Hennessy, zrzeszającej ponad 70 marek luksusowych z całego świata z branży modowej, kosmetycznej, biżuteryjnej oraz alkoholowej. Do grupy należą najbardziej prestiżowe marki globu, m.in. Louis Vuitton, Dior, Fendi, czy Givenchy. Świat alkoholi Moët Hennessy reprezentowany jest przez marki posiadające bogatą historię oraz doskonałą jakość produktów, powstałych dzięki wieloletniej tradycji. W portfolio firmy znajduje się bogata gama marek szampańskich, takich jak Dom Pérignon, Moët Chandon, Veuve Cliquot, Ruinart czy Krug oraz światowej sławy marki wysokoprocentowe: Hennessy Cognac, Glenmoragie, Ardbeg Whisky czy Belvedere Vodka – jedyny polski produkt w rodzinie LVMH i zarazem pierwsza na świecie wódka w segmencie super premium.
– Dołączenie do grona najemców Metropolitan Warszawa firmy Moët Hennessy Polska stanowi dla nas powód do dumy. Jest to również potwierdzenie skuteczności naszych działań, zmierzających do transformacji Metropolitan Warszawa w miejsce skupiające najbardziej prestiżowe globalne firmy i marki, z nadzwyczajną historią i tradycjami. Nasz budynek oferuje wyjątkowe środowisko pracy, sprzyjające kreatywności i innowacjom, w otoczeniu prestiżowej i eleganckiej części Warszawy. Jestem przekonana, że zespół Moët Hennessy Polska będzie doskonale czuł się w nowych przestrzeniach w Metropolitanie, co przełoży się na kolejne sukcesy firmy – powiedziała Joanna Kowalska-Szymczak, założycielka i CEO EBRU Capital, firmy pełniącej rolę asset managera Metropolitan Warszawa.
Firma Moët Hennessy Polska przeprowadziła się do Metropolitan Warszawa w sierpniu br. Jej nowa siedziba obejmuje 600 mkw. najwyższej jakości powierzchni komercyjnej, usytuowanej na 4. piętrze z widokiem na Raffles Europejski i Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego. Wyjątkowa przestrzeń, składa się z części biurowej oraz eventowej, przygotowanej z myślą o wydarzeniach specjalnych dla pracowników i gości firmy. Długoterminowa umowa pomiędzy Moët Hennessy Polska a Metropolitan Warszawa została zawarta na zasadach zielonego najmu.
– Dynamiczny rozwój firmy i powiększający się zespół spowodowały, że dotychczasowa przestrzeń biurowa okazała się niewystarczająca. To skłoniło nas do poszukiwania nowej lokalizacji. Wybór padł na budynek Metropolitan, który przekonał nas otwartą przestrzenią biurową, strategicznym położeniem w centrum Warszawy oraz atrakcyjnym widokiem na Ogród Saski i Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego – skomentował Tomasz Urbański, General Manager Moët Hennesy Poland & Ukraine.
Metropolitan Warszawa to najwyższej klasy budynek z biurami i luksusową przestrzenią handlowo-usługową na parterze, wyróżniający się ponadczasowymi rozwiązaniami architektonicznymi – w tym przestronnym, publicznym dziedzińcem. Metropolitan Warszawa usytuowany jest przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie, tuż przy Ogrodzie Saskim i Trakcie Królewskim. Inwestycja oferuje 33 600 mkw. najwyższej jakości powierzchni biurowej oraz 3 300 mkw. przestrzeni handlowo-usługowej dostępnej z ulicy.
W trzech charakterystycznych, siedmiokondygnacyjnych bryłach, oprócz najwyższej klasy powierzchni biurowych, mieszczą się również butiki z ekskluzywnymi markami, prestiżowy klub fitness, kawiarnie. W budynku znajduje się także 441 miejsc parkingowych w garażu podziemnym, w tym parking publiczny oraz stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Dostępna jest również infrastruktura dla rowerzystów.
Potwierdzenie jakości Metropolitan Warszawa i zastosowanych w budynku rozwiązań przyjaznych środowisku stanowi certyfikat BREEAM na poziomie Excellent. Najwyższy standard procedur bezpieczeństwa w obiekcie został natomiast wyróżniony oceną WELL Health-Safety Rating. Z kolei najlepsza łączność cyfrowa, jakość rozwiązań teletechnicznych i planów awaryjnych zostały potwierdzone certyfikatem WiredScore na najwyższym poziomie Platinum.
Ponad 10 000 m kw. posadzek żywicznych Flowcrete w zmodernizowanej Hali Urania
Apartamenty Vinea – nowa, kameralna inwestycja Budlexu w Toruniu przyciąga uwagę
Mieszkaniowe Black Weeks w Grupie Murapol
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Europejscy rolnicy przeciw umowie UE i Mercosur. Obawiają się zalewu taniej żywności z Ameryki Południowej
Europejscy rolnicy sprzeciwiają się umowie między UE a krajami Mercosur w obecnie wynegocjowanym kształcie. Obawiają się, że unijny rynek zostanie zalany przez tanią żywność z Ameryki Południowej, ponieważ tamtejsi rolnicy w przypadku większości produktów nie muszą przestrzegać zasad zrównoważonego rozwoju, które z kolei podnoszą koszty produkcji we wspólnocie. Zdaniem prof. Łukasza Ambroziaka z IERiGŻ – PIB, choć umowa handlowa jako całość w wielu aspektach jest korzystna dla UE, to akurat produkcja rolno-spożywcza może na niej ucierpieć.
Infrastruktura
Zadyszka na rynku ładowania samochodów elektrycznych. Rozwój infrastruktury przyhamował
Bardzo powolny, ale stabilny wzrost na rynku samochodów elektrycznych – tak sytuację swojej branży oceniają firmy, które w niej działają. Zauważają także delikatną zadyszkę spowodowaną dość niską dynamiką rozwoju infrastruktury ładowania względem oczekiwań, co przekłada się na popyt aut. Elektromobilny biznes liczy na działania, które mogłyby pobudzić rynek.
Transport
Dekarbonizacja jest wyzwaniem dla firm przemysłowych. Wymaga zmian w całym łańcuchu dostaw
Sektor przemysłowy jest jednym z głównych emitentów CO2, a jego dekarbonizacja ma kluczowe znaczenie dla osiągnięcia unijnych celów neutralności klimatycznej. Dla przedsiębiorstw, zwłaszcza z branż energochłonnych, oznacza to jednak konieczność modernizacji zakładów i przeprojektowania procesów produkcyjnych. Kluczowe są m.in. ich automatyzacja, cyfryzacja i maksymalne skracanie łańcuchów dostaw, również wewnątrzzakładowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.