Komunikaty PR

AGNIESZKA RADWAŃSKA AMBASADORKĄ MACZFIT

2021-09-20  |  17:00
Biuro prasowe

Agnieszka Radwańska została ambasadorką marki Maczfit, lidera cateringu dietetycznego. Tenisistka korzysta na co dzień ze zdrowej, zbilansowanej diety opracowanej przez zespół dietetyków klinicznych z Maczfit, a swoimi wyborami i ulubionymi daniami dzieli się w mediach społecznościowych. 

W życiu osób, które profesjonalnie uprawiają sport, dieta odgrywa niezwykle istotną rolę. Ambasadorami Maczfit są znani, polscy sportowcy. Marce zaufały między innymi Sylwia Gruchała, Agnieszka Kobus-Zawojska czy Dorota Banaszczyk. Tym razem firma połączyła siły z finalistką Wimbledonu, Agnieszką Radwańską. Mistrzyni rakiety powierzyła specjalistom z Maczfit dbanie o swoją codzienną dietę, pojawiła się także na planie sesji zdjęciowej, zorganizowanej przez lidera cateringu dietetycznego. 

 

– Pudełka od Maczfit są idealnym rozwiązaniem dla wszystkich tych, którzy lubią różnorodność w diecie i chcą mieć możliwość wyboru dań. Jestem bardzo zadowolona ze współpracy i cieszę się, że moje posiłki są przygotowywane przez sztab profesjonalistów, którzy na temat zdrowego żywienia wiedzą wszystko. Warto zaznaczyć, że jedzenie jest naprawdę pyszne – jestem wielką fanką maczfitowych owsianek, które bardzo często wybieram na śniadanie. Z kolei wśród dań obiadowych moim numerem jeden są świetnie przyprawione ryby. Moje serce skradły również genialne sosy, które są absolutnie wyjątkowe i świetnie komponują się z posiłkami – przekonuje Agnieszka Radwańska.

 

Na profilach Agnieszki oraz marki Maczfit na Instagramie oraz Facebooku można zobaczyć, jak wygląda odpowiednio zbilansowany i zaplanowany jadłospis osoby na co dzień związanej ze sportem oraz zainspirować się daniami wybranymi przez polską tenisistkę. W czasie sesji zdjęciowej Agnieszka Radwańska odpowiedziała także na serię pytań zadanych przez klientów Maczfit. Odpowiedzi zostały opublikowane w mediach społecznościowych Maczfit.

 

– Sport i zdrowe odżywianie od zawsze idą ze sobą w parze, a w DNA naszej marki jest wpisane promowanie zarówno zdrowych nawyków żywieniowych, jak i aktywności fizycznej. To, że wybierają nas najlepsi polscy sportowcy jest dla nas powodem do dumy i potwierdzeniem najwyższej jakości dostarczanych przez nas posiłków, która od zawsze jest dla nas priorytetem – komentuje Maciej Lubiak, założyciel marki Maczfit.

 

Na profilu Agnieszki oraz marki Maczfit na Instagramie oraz Facebooku możemy zobaczyć, jak wygląda odpowiednio zbilansowany i zaplanowany jadłospis osoby na co dzień związanej ze sportem oraz zainspirować się daniami wybranymi przez polską tenisistkę. 

Marka Maczfit powstała z miłości do sportu i zdrowego żywienia. Jej założyciel – Maciej Lubiak – to pasjonat aktywnego stylu życia, były mistrz Polski w tenisie ziemnym, kierowca rajdowy oraz czołowy, polski gracz w squasha. Dziś, lider cateringu dietetycznego, słynący z posiłków o restauracyjnym smaku, jest także pionierem innowacji w swojej branży. Firma wprowadziła na rynek m.in. mobilną aplikację do zarządzania dietą oraz Wybór Menu, w którym codziennie do wyboru jest aż 25 dań. 

Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz  blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.