Marcin Janusz nowym ambasadorem marki ASICS
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Jeden z najlepszych polskich siatkarzy, Marcin Janusz dołączył do grona ambasadorów ASICS. Dwukrotny zwycięzca Ligi Mistrzów będzie zaangażowany w działania zorientowane na promocję linii siatkarskiej, która obok biegania i tenisa ziemnego, jest kluczową kategorią produktową japońskiej marki.
Produkty ASICS testowałem od dłuższego czasu. Teraz pojawiła się okazja, aby zacieśnić naszą współpracę. Poza zaawansowanym technologicznie obuwiem, które podczas gry zapewnia mi szybkość oraz elastyczność, przekonała mnie filozofia założycielska marki, czyli „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Sport to nie tylko wyniki czy osiągnięcia, ale również harmonia pomiędzy ciałem i umysłem. Szczególnie wśród zawodowych sportowców, odpowiednie wsparcie mentalne jest równie ważne, jak rozwój fizyczny – powiedział Marcin Janusz.
ASICS posiada szeroką ofertę obuwia przeznaczonego do siatkówki. Wszystkie modele powstają w Instytucie Nauki i Sportu w japońskim Kobe i różnią się swoim przeznaczeniem w zależności od stylu gry zawodników. Marcin Janusz w pierwszej kolejności stawia na ASICS NETBURNER BALLISTIC FF3 oraz GEL-BLADE 8 – lekkie, szybkie i energiczne buty przeznaczone do gry full court, czyli na całym boisku. Współpraca z nowym ambasadorem obejmuje testy produktów na kanałach własnych, występowanie w obuwiu marki we wszystkich rozgrywkach oraz zaangażowanie w akcje promocyjne i dedykowane eventy konsumenckie.
Współpraca z Marcinem wzmacnia wizerunek naszej marki, jako mocno zaangażowanej w kategorię siatkarską. W naszych produktach stawiamy na innowacje oraz najwyższy komfort. Cieszymy się, że tak doświadczony, ale zarazem wciąż młody siatkarz, jak Marcin, docenił jakość, która kryje się za ASICS. Nasza współpraca ma charakter wielopłaszczyznowy, dlatego liczymy, że wspólnie będziemy rozwijać się, a także realizować wiele siatkarskich aktywacji dla wszystkich, którzy jeszcze nie spróbowali swoich sił w tym sporcie. Nasz nowy ambasador słynie z niesamowitej boiskowej inteligencji, wyczucia oraz doskonałej współpracy z kolegami. Słynie także z siły mentalnej, co z kolei wpisuje się w naszą globalną strategię, obejmującą wsparcie sportowców w obszarze zdrowia psychicznego. Jestem przekonany, że wspólnie będziemy jeszcze silniejsi – dodał Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Obuwie ASICS w zależności od stylu gry dzieli się na trzy wiodące segmenty - "Wyżej", "Mocniej", "Szybciej". Pierwszy z nich obejmuje modele przeznaczone w głównej mierze dla atakujących i środkowych, którzy najczęściej skaczą przy siatce. Druga kategoria koncentruje się na zawodnikach, którzy są „bliżej podłoża” i potrzebują jak najlepszej stabilizacji, a trzecia znajdzie zastosowanie wśród przyjmujących i libero. Wybór zależy jednak od indywidualnych preferencji.
Marcin Janusz jest obecnie jednym z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy. Urodzony w Nowym Sączu zawodnik ma na swoim koncie wiele tytułów zarówno na arenie krajowej, jak i zagranicznej. Wystarczy wspomnieć, że w swoim dorobku posiada aż pięć medali mistrzostw Polski, w tym dwa złote, trzy triumfy w Pucharze Polski oraz dwukrotnie sięgnął po zwycięstwo w prestiżowej Lidze Mistrzów. Na co dzień występuje na pozycji rozgrywającego.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.