Spotify uruchamia funkcję Blend z Dawidem Podsiadło
Od 12 lipca, przy okazji 10-lecia działalności artystycznej Dawida Podsiadło, użytkownicy Spotify mogą zobaczyć na ile zbliżone są ich własne preferencje muzyczne do gustu jednego z najpopularniejszych artystów w kraju.
Spotify Blend to doświadczenie muzyczne, które możemy dzielić w grupie do dziesięciu osób, razem z przyjaciółmi, rodziną, a nawet wybranymi artystami. Poprzez tę funkcję, Spotify łączy gusta różnych osób, pozwala im sprawdzić poziom zgodności pod kątem muzyki i tworzy wspólną playlistę z ulubionymi utworami każdego z członków grupy.
W trakcie 10-letniej kariery, Dawid Podsiadło pobił wiele rekordów na Spotify w Polsce. W 2013 roku, kiedy to Spotify pojawiło się w Polsce, Dawid został pierwszym polskim artystą, który osiągnął pułap 500 tysięcy odtworzeń miesięcznie. Jest obecnie jednym z najchętniej streamowanych artystów w kraju, który jako pierwszy w 2022 roku przekroczył próg 3 milionów miesięcznych słuchaczy na Spotify w Polsce.
W 2022 roku Spotify współpracował z twórcą przy premierze jego albumu “Lata Dwudzieste.Enhanced Album”, a sama płyta zajęła 4 miejsce w globalnym zestawieniu Spotify, Top Album Global Debut Chart, za okres 21-23 października 2022.
Sprawdź, na ile Twój gust muzyczny pokrywa się z gustem artysty i podziel się otrzymanym wynikiem z przyjaciółmi. Szczegóły jak stworzyć Blend z Dawidem Podsiadło znajdziesz na instagramie Spotify Poland @spotifypoland
Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu: press-pl@spotify.com
O Spotify:
Spotify na zawsze zmienił sposób słuchania muzyki, od chwili startu w 2008 roku. Obecnie jest najpopularniejszym na świecie serwisem subskrypcji strumieniowego przesyłania muzyki, który dociera miesięcznie do ponad 515 milionów użytkowników, w tym 210 milionów korzystających z subskrypcji, na ponad 180 rynkach. Umożliwia odkrywanie, zarządzanie i udostępnienie za darmo ponad 100 milionów utworów, w tym ponad 5 milionów tytułów podcastów za darmo. Dzięki Spotify Premium użytkownicy mają również dostęp do dodatkowych funkcji – ulepszonej jakości dźwięku oraz możliwości słuchania utworów i podcastów w trybie offline i bez reklam.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.