Śródka OdNowa 2 – duże mieszkanie dla dużej rodziny
W zielonej części Śródki, blisko Wartostrady i Ostrowa Tumskiego powstaje nowa inwestycja Grupy Partner – Śródka OdNowa 2. Projekt doceniany przez klientów ze względu na zielne otoczenie i dogodną lokalizację, oferuje mieszkania zarówno dla par, jak i wielodzietnych rodzin.
Śródka OdNowa 2 to całe spektrum możliwości mieszkaniowych. Swoje cztery kąty znajdą tu zarówno single, pary, małe oraz większe rodziny. Aktualnie w sprzedaży znajdują się mieszkania o powierzchni od 35 do 82 mkw. Są to kawalerki, dwu-, trzy- i czteropokojowe przestrzenie z aneksem kuchennym. Lokale parterowe zostaną wyposażone w ogródki, zaś wszystkie mieszkania położone na piętrach w loggie, balkony lub przestronne tarasy. – Projektując osiedle Śródka OdNowa 2 braliśmy pod uwagę stworzenie większych przestrzeni. Dlatego w przypadku niektórych lokali istnieje możliwość łączenia, dająca nawet ponad 100-metrowe mieszkanie, 5-6 pokojowe. Takie rozwiązanie pozwala również w przyszłości na powtórne podzielenie lokali – podkreśla Michał Wawrzyniak, dyrektor ds. Nieruchomości Grupy Partner. Ceny rozpoczynają się od 260 tys. zł brutto, a zgodnie z harmonogramem pierwsi mieszkańcy klucze do własnych M otrzymają w IV kwartale 2021 roku. – Dla lokali dwu-, trzy- i czteropokojowych przygotowaliśmy specjalną promocję. Tylko teraz komórka lokatorska w cenie mieszkania – dodaje Michał Wawrzyniak.
Umiejscowienie projektu stanowi dogodne rozwiązanie dla wielu osób. Inwestycja powstaje przy ulicy Bernata na poznańskiej Śródce, w spokojnej okolicy, a jednocześnie oddalonej od Starego Rynku o blisko 2 km. W sąsiedztwie Śródki OdNowa 2 mieszczą się prestiżowe szkoły (państwowe i prywatne), co z pewnością docenią rodziny. Dla osób aktywnych duży atut będą stanowiły tereny rekreacyjne, ścieżka rowerowa na Śródkę i Wartostrada, zaś pobliskie Jezioro Maltańskie pozwoli na wypoczynek po pracy, wytchnienie dostępne o każdej porze roku. Dogodna komunikacja miejska powoduje, że łatwo z osiedla dostać się w każdą stronę miasta: czy to do centrum, czy na jego obrzeża. – Niedaleko naszej realizacji mieści się też Ostrów Tumski i Brama Poznania. Śródka to miejsce, które obecnie jest odkrywane „OdNowa”. Powstają tutaj modne restauracje i kameralne knajpy – mówi Michał Wawrzyniak.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.