Komunikaty PR

Stacje bp udostępniają podróżnym nowoczesne pralkomaty Break & Wash

2022-10-18  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania info_pras ( 1.02 MB )

Na terenie sześciu stacji paliwowych bp zainstalowane zostały nowoczesne urządzenia piorąco-suszące firmy Break & Wash. Innowacyjne rozwiązanie zapewnia podróżującym, szczególnie kierowcom zawodowym, ale też podróżującym kamperami, możliwość skorzystania z wygodnego i samoobsługowego prania oraz suszenia odzieży. To atrakcyjne uzupełnienie stale poszerzającej się oferty usług stacji paliwowych bp dostępne jest przez całą dobę w punktach w lokalizacjach: Otłoczyn Zachód (87-700 Aleksandrów Kujawski), Granica (Olszyna, 68-212 Trzebiel), Reszka (Żarska Wieś 9, 59-900 Zgorzelec) Gozdowo (Gozdowo 31, 62-300 Gozdowo), Lutol (Rogoziniec 11A, 66-210 Zbąszynek) i Polesie (Polesie 129A, 99-418 Bełchów).

Break & Wash jest pierwszą firmą w Polsce, która dostarcza gotowe pralko-suszarki dla stacji benzynowych w systemie vendingowym, zwłaszcza na dużych stacjach paliwowych z parkingami przystosowanymi do dłuższego postoju pojazdów ciężarowych oraz kamperów. Nowatorska koncepcja obejmuje dostawę urządzeń, montaż i obsługę na miejscu, zapewniając kierowcom możliwość skorzystania z usług prania wodnego oraz suszenia odzieży w trybie 24/7. Za usługi zapłacić można gotówką, kartą płatniczą lub przedpłaconą.

– Marka Break & Wash wprowadziła łatwe w obsłudze i wygodne rozwiązanie odpowiadające na codzienne potrzeby podróżujących, w tym kierowców zawodowych oraz osób w dłuższej podróży, na przykład przemieszczających się kamperami. Nasza koncepcja powstała z miłości do prostych rozwiązań – bardzo zależy nam na tym, aby nasze pralkomaty były dostępne zawsze po drodze w całej Polsce – powiedział Krzysztof Lubiszewski, prezes zarządu Break & Wash. – bp jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek paliwowych w Polsce i drugą pod względem liczby punktów w naszym kraju. Współpraca z tą siecią to istotny krok do rozwoju naszej oferty, która pozytywnie wpływa na poszerzanie oferty usługowej stacji paliw oraz podnoszenie ich konkurencyjności wśród kierowców – dodał Szymona Bauza, współwłaściciel Break & Wash.

Wyróżniające się łatwością obsługi nowoczesne urządzenia Break & Wash posiadają trzy programy prania, które można dostosować do typu odzieży i zabrudzeń (najdłuższy cykl prania w temperaturze 60 stopni zajmuje 45 minut) oraz 2 warianty suszenia (20 lub 40 minut). Klienci mogą skorzystać z własnych środków piorących lub zakupić produkty na miejscu wprost z automatu.

– Rozpoczynając współpracę z polskim startupem i wprowadzając automaty na nasze stacje realizujemy założenia naszej strategii wychodzenia naprzeciw zmieniającym się potrzebom naszych klientów. Automaty Break & Wash na stacjach bp to kolejny element podnoszący komfort podróżnych zatrzymujących się w naszych punktach, w tym kierowców zawodowych, czy coraz liczniejszej grupy podróżującej kamperami. Prostota i szybkość obsługi to dla naszego klienta ważne elementy – powiedziała dr Magdalena Kandefer-Kańtoch, rzeczniczka prasowa w bp Polska. – Dodatkowo zależy nam na aktywnym wspieraniu polskiego rynku, dlatego stale korzystamy z polskich biur projektowych, zakupy robimy u polskich dostawców i szeroko współpracujemy z polskimi wykonawcami oraz podwykonawcami, a współpraca z Break & Wash jest tego najlepszym przykładem.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja NAVITEL wprowadza funkcję komend głosowych po polsku Biuro prasowe
2025-08-18 | 14:00

NAVITEL wprowadza funkcję komend głosowych po polsku

NAVITEL jako pierwszy producent, umożliwia sterowanie głosowe funkcjami wideorejestratora w języku polskim. A to za sprawą wydanej właśnie aktualizacji dla flagowego modelu NAVITEL
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.