Komunikaty PR

Startują wielkanocne zbiórki żywności w sklepach Lidl Polska

2024-03-06  |  15:00
Biuro prasowe

Lidl Polska po raz kolejny angażuje się w działania pomocowe skierowane do osób potrzebujących. Sieć chce sprawić, aby każdy z nas spędził nadchodzące Święta Wielkiej Nocy wraz z bliskimi, bez trosk przy pełnym stole. W tym celu w sklepach Lidl Polska zostaną przeprowadzone dwie zbiórki żywności – z Caritas oraz z Federacją Polskich Banków Żywności. Zbiórki odbędą się w wybranych sklepach w całej Polsce. Pierwsza z nich rusza już w piątek, 8 marca.


Jak co roku przez Świętami Wielkiej Nocy Lidl Polska angażuje się w działania pomocowe skierowane do osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. Wysokie koszty utrzymania sprawiają, że wielu osób nie stać na świąteczne zakupy. Możemy im pomóc, dokładając produkty spożywcze do specjalnych koszy, które w dniach 8-9 oraz 15-16 marca będą znajdowały się w wybranych sklepach Lidl Polska. Zebrana żywność trafi do najbardziej potrzebujących osób.


Od początku naszej działalności w Polsce współpracujemy z organizacjami działającymi na rzecz osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. Co roku wraz z Bankami Żywności oraz Caritas organizujemy zbiórki artykułów spożywczych. Dziękujemy naszym klientom oraz pracownikom za dotychczasowe zaangażowanie w niesienie pomocy. Razem możemy sprawić, by nadchodzące święta były dla wszystkich okresem pełnym radości, spokoju i nadziei – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.
Jak możemy pomóc?


W specjalnie oznaczonych koszach, które znajdą się w wybranych sklepach Lidl Polska za linią kas, należy umieszczać artykuły spożywcze z długim terminem przydatności do spożycia, takie jak: mąka, makaron, cukier, olej, konserwy, przetwory, bakalie oraz słodycze. W dniach 8-9 marca (piątek i sobota) sieć będzie zbierać dary, które zostaną przekazane Caritas Polska i  Caritas diecezjalnym. Natomiast 15-16 marca (piątek i sobota) odbędzie się zbiórka na rzecz na rzecz lokalnych Banków Żywności.


„Mały procent, wielka pomoc”
Zbiórki żywności to nie jedyne działanie charytatywne, w które angażuje się Lidl Polska – w ramach tegorocznej kampanii „Mały procent, wielka pomoc”, sieć po raz 12. zachęca klientów oraz pracowników do skorzystania z możliwości przekazania 1,5% podatku na rzecz wybranej fundacji lub organizacji pożytku publicznego. W tym roku, tak jak w latach ubiegłych, kampanią zostało objętych trzynaście organizacji pożytku publicznego. Należą do nich m.in.: Fundacja WOŚP, Caritas Polska, Banki Żywności, Fundacja JiM czy Fundacja Mam Marzenie. Część swojego podatku w ramach „Mały procent, wielka pomoc” można przekazać do 30 kwietnia br.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.