Startuje druga transza emisji akcji SAMITO prezentowana na CrowdConnect.pl
Trwa oferta publiczna akcji SAMITO S.A., twórcy technologicznych rozwiązań dla e-commerce w modelu SaaS. Dziś spółka rozpoczęła przyjmowanie zapisów na akcje w drugiej transzy emisji akcji, skierowanej do wszystkich zainteresowanych inwestorów. Informacje o warunkach nabycia akcji są zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl. Spółka zamierza pozyskać do 3,38 mln zł, które zostaną przeznaczone na rozwój oraz marketing narzędzi SAMITO.
SAMITO oferuje sklepom i innym firmom pozyskującym klientów online szereg rozwiązań, które pomagają zaangażować użytkowników i skutecznie zachęcić ich do dokonania zakupów. W tym roku spółka wprowadziła na rynek autorskie narzędzie, które pozwala na automatyczne łączenie treści artykułów na stronach wydawców z produktami ze sklepów internetowych. Rozwiązanie zostało już wdrożone m.in. w serwisach wydawnictwa Burda Media.
- SAMITO dla wydawców pomaga wydawcom monetyzować treści serwisów, poprzez zautomatyzowane działania content marketingu dla sklepów internetowych. To narzędzie z dużym potencjałem do rozwoju i to właśnie głównie na ten cel mamy zamiar przeznaczyć środki pozyskane z emisji. W najbliższym czasie planujemy wprowadzenie narzędzia umożliwiającego samodzielną implementację przez mniejszych wydawców, pracujemy również nad funkcjonalnością, która pozwoli na automatyczne tagowanie treści wideo. – komentuje Rafał Gawłowski, prezes zarządu SAMITO S.A.
Równolegle, SAMITO wraz z PayNow – integratorem płatności z Grupy mBank przygotowują nową usługę efektywnego ratowania porzuconych koszyków dla e-sklepów. Usługa ta już za kilka tygodni będzie dostępna dla klientów SAMITO. W ciągu kolejnych miesięcy znajdzie się także w czołowych platformach dla e-commerce w Polsce – w formie wtyczki. Docelowo spółki wspólnie chcą opracować i wdrożyć szereg rozwiązań, które ułatwią proces płatności w sklepach online i zwiększą konwersję.
Informacje dotyczące spółki, akcji oraz warunków ich nabycia, w tym Dokument Informacyjny dotyczący oferty publicznej, dostępne są na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC:
https://crowdconnect.pl/samito
SAMITO planuje wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect na przełomie 2021 i 2022 r.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.