Startuje druga transza oferty publicznej Stars.Space S.A.
Trwa oferta publiczna akcji Stars.Space S.A., spółki specjalizującej się w monetyzacji influencer marketingu. W ramach pierwszej transzy, nabywców znalazły wszystkie zaoferowane akcje o łącznej wartości 1 mln zł. Dziś spółka rozpoczyna przyjmowanie zapisów na akcje w drugiej transzy emisji, skierowanej do wszystkich zainteresowanych inwestorów. Informacje o warunkach nabycia akcji są zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl. W sumie spółka zamierza pozyskać do 4,55 mln złotych. 10 października br. spółka ruszyła z kampanią marketingową kosmetyków Stars from the Stars, która głównie realizowana jest za pośrednictwem platformy TikTok. Od momentu startu akcji do czwartku hasztag #itsaboutstars osiągnął blisko 56,8 mln wyświetleń.
Stars.Space S.A. skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Obecnie spółka zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem i przy współpracy z platformą społecznościową TikTok oraz siecią drogerii Rossmann wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków Stars from the Stars. Stars.Space ruszył z działaniami operacyjnymi w sierpniu, a 28 września wystartował jej sklep internetowy z marką kosmetyczną Stars from the Stars. Do końca września bieżącego roku spółka osiągnęła już blisko milion złotych przychodu.
Oficjalna kampania marketingowa z udziałem Mary (Maria Jeleniewska), popularnie nazywana polską królową TikToka oraz Wersow (Weronika Sowa) i Lexy (Lexy Chaplin) ruszyła 10 października. TikTokowe konto marki śledzi już 15,7 tys. obserwujących, a hasztag akcji #itsaboutstars ma już ponad 56,8 mln wyświetleń na tej platformie.
– Kampania marketingowa przynosi oczekiwane efekty, konta marki Stars from the Stars rosną w siłę, a posty notują zasięgi liczone w milionach. Liczby te mają realne przełożenie na sprzedaż – produkty marki znikają ze sklepowych półek sieci Rossmann, która jest wyłącznym, stacjonarnym dystrybutorem tej marki w Polsce. Bardzo dużą popularnością cieszy się też nasz sklep online . Cieszy nas również zainteresowanie inwestorów emisją akcji spółki, którego dowodem jest przyjęcie przez spółkę zapisów na wszystkie akcje zaoferowane w pierwszej transzy oferty publicznej – komentuje Maciej Zegarski, Prezes Zarządu Stars.Space S.A.
Informacje dotyczące oferty zostały zaprezentowane na CrowdConnect.pl. W ramach drugiej transzy, trwającej od 14 do 20 października 2021 r., spółka zamierza pozyskać do 3,55 mln złotych. Wartość akcji oferowanych w pierwszej transzy, która rozpoczęła się 7 października 2021 r. to milion złotych. Firmą inwestycyjną wykonującą usługę oferowania akcji jest Dom Maklerski INC S.A.
Po ofercie Stars.Space chce rozpocząć działania związane z wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect.
----------------------------
O Spółce:
Stars.Space S.A. to spółka zależna należąca do grupy Hub.Tech. Firma specjalizuje się w monetyzacji influencer marketingu. Stars.Space skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Obecnie Spółka zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem i już wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków.
Stars.Space od początku działania skierowana jest na działalność na międzynarodowych rynkach, na których partnerem marketingowym jest TikTok, a sama platforma wiodącym kanałem budowania wizerunku marki.
http://stars.space/
Instagram: @stars_from_the_stars
Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.