Komunikaty PR

STILL RX 60-35/50 - Nowy poziom elektrotechnologii

2020-10-16  |  10:33
Biuro prasowe
Kontakt
Wojciech Podsiadły
More&More Marketing

ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 5/13
52-204 Wrocław
wojciech|getmorepr.pl| |wojciech|getmorepr.pl
+48571246669
www.moreandmore.pl

W roku swojego setnego jubileuszu STILL prezentuje rozwiązanie, które ma stać się nowym rozdziałem w historii wózków elektrycznych. Kompaktowy pojazd 80 V umożliwia realizację zadań wykonywanych dotychczas przez maszyny spalinowe taniej, wydajniej i bez emisji CO2.

Choć z punktu widzenia technologii w ciągu 100 lat zmieniło się niemal wszystko, optymalne wykorzystanie zasobów, wydajność i innowacyjność zawsze były cechami rozpoznawczymi produktów STILL. Czy to powojenne kłopoty z dostępnością paliwa czy rosnące zapotrzebowanie na elektromobilność – pierwsze wózki STILL, EK 2000 i EGS 1000, odpowiadały na bieżące potrzeby rynku. Podobnie jest i dziś, gdy kluczowymi pojęciami stają się efektywność energetyczna i gospodarka bezemisyjna. W tym kontekście premiera RX 60-35/50 ma podniosłe znaczenie.

Dynamiczny mocarz do wszelkich zastosowań

STILL Performance System – to nowe połączenie sprzętu i oprogramowania zapewniające optymalną wydajność układów: jezdnego i podnoszenia. Stanowi standardowe wyposażenie każdego z 7 wózków wchodzących w skład serii RX 60-35/50. Wszystkie one są dostępne zarówno z bateriami litowo-jonowymi i kwasowo-ołowiowymi, jak i w wariancie wysokiej wydajności, charakteryzującym się ponadprzeciętną mocą, przyspieszeniem i efektywnością pracy – w sam raz do najbardziej wymagających zastosowań.

Niezależne testy z 2019 roku wykazały, że RX 60-25 – wózek tej samej rodziny produktowej o udźwigu 2,5 tony – ma rekordowe w swojej kategorii osiągi i jest w stanie konkurować pod względem efektywności z porównywalnymi pojazdami z napędem Diesla. Zastosowana tam koncepcja systemu napędowego została przeniesiona do RX 60 w klasie udźwigu do 5 ton. Dwa 3-fazowe silniki jazdy z aktywnym chłodzeniem przedniej osi – w wersji wysokowydajnej po 11 kW – gwarantują moc napędową większą o 46 proc. niż w wózkach poprzedniej generacji. Uruchamiane w zależności od bieżących potrzeb, bezobsługowe wentylatory pozwalają zachować stabilność termiczną podczas pracy na najwyższych obrotach – i to bez żadnych filtrów.

Kompaktowy król zasięgu i dostępności

Nowy RX 60 nie tylko potrafi gnać z prędkością 20 km/h, ale ma do tego świetną kondycję. Tryb szybkiego uruchamiania, automatyczny hamulec postojowy i intuicyjny komputer pokładowy STILL Easy Control – wszystko to przyczynia się do pełnej dostępności mocy od pierwszych sekund pracy i sprawia, że na wózku można polegać w każdym zastosowaniu. Dzięki niskim poborom energii i dostępności akumulatorów o pojemności 118,4 kWh (w wersji Li-Ion), RX 60-50 może działać przez dwie zmiany pod rząd bez ładowania w międzyczasie. Kiedy przyjdzie czas ładowania, boczna wymiana baterii z klapą odchylaną nawet o 180 stopni pozwoli łatwo wymienić akumulator jednej osobie. Alternatywnie dostępny jest wariant ze zintegrowaną ładowarką – jak znalazł do szybkich ładowań częściowych.

Ulubieniec operatorów – ergonomia, widoczność i radość jazdy

Ergonomiczny projekt stanowiska może być dziś sposobem na kreowanie wartości dodanej. W sytuacji permanentnych kłopotów z wykwalifikowanymi kadrami zadowolony i zdrowy pracownik to w końcu prawdziwy skarb. RX 60-35/50 podejmuje wyzwanie ergonomii, gwarantując ponadprzeciętny komfort i bezpieczeństwo. Kabina wyższa o 16 mm, o szerokość dłoni większa przestrzeń w nogach – pozwalająca na wygodne ułożenie i ruchy stóp o rozmiarze do 50 pozwalają pracować przez całą zmianę bez zmęczenia. Przemyślane ułożenie pedałów zapobiega nadmiernemu napięciu mięśni nóg i umożliwia swobodne manewrowanie. Do tego szeroki, antypoślizgowy stopień do wchodzenia i opuszczania wózka. Mając świadomość, że duże ładunki zasłaniają więcej, pracujący nad RX 60-35/50 inżynierowie STILL szczególną wagę przyłożyli także do kwestii widoczności. Niski przedni korpus, mądrze rozmieszczone elementy sterujące i wyświetlacze, ale nade wszystko profile masztu zaprojektowane pod kątem maksymalnej widoczności przez maszt i na ładunek – wszystko to sprawia, że operator widzi więcej i w efekcie pracuje mu się lepiej i bezpieczniej.

Energetyczny wybór na przyszłość

Dobranie „dobrego” wózka widłowego to dziś proces daleko wykraczający poza kwestie marki i udźwigu. Przy dzisiejszych możliwościach technologicznych każde zakupy stają zadaniem z obszaru optymalnej organizacji transportu wewnętrznego i dostosowania rozwiązań do bieżących potrzeb przedsiębiorstwa. Kluczową rolę odgrywa tu system zasilania floty. To, który sposób będzie najlepszy, w dużej mierze zależy od indywidualnych priorytetów. Wszystkie firmy działające w Unii już wkrótce będą jednak podlegać zaleceniom o radykalnej redukcji CO2, oszczędzaniu zasobów i zwiększaniu ogólnej efektywności energetycznej całego systemu. Z wysoką dostępnością, kompatybilnością z bateriami Li-Ion i możliwością szybkich ładowań częściowych wózek RX 60-35/50 został pomyślany tak, by już dziś sprostać przyszłym wymaganiom i dać firmom obsługującym ładunki do 5 ton efektywną elektryczną alternatywę.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: More&More Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Drugi kwartał roku nie zakończył się dobrze dla dla branży TLS. Biuro prasowe
2024-07-28 | 10:00

Drugi kwartał roku nie zakończył się dobrze dla dla branży TLS.

Sytuacja w polskiej branży TLS nie poprawiła się, a wręcz przeciwnie. Patrząc na dane Krajowego Rejestru Długów, rosnącą ilość strajków oraz zwolnień, nawet w dużych
Transport Paryż 2024 - CEVA Logistics o logistyce wiosek olimpijskich i paraolimpijskich
2024-07-25 | 15:00

Paryż 2024 - CEVA Logistics o logistyce wiosek olimpijskich i paraolimpijskich

Olimpiady są jedną z największych imprez sportowych na świecie, a za kulisami jedną z najbardziej złożonych operacji logistycznych, wymagającą precyzyjnego planowania, realizacji i
Transport Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
2024-07-23 | 15:00

Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny

Girteka, największy przewoźnik drogowy w Europie oparty na aktywach własnych, powołała Nikolaya Pargova na stanowisko dyrektora operacyjnego (COO) z dniem 2 września 2024 r. Zmiana

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.