Komunikaty PR

Strasznie wyjątkowe produkty marek własnych z okazji Halloween już w Żabce!

2024-10-28  |  11:30
Biuro prasowe
Do pobrania Halloween ( 0.67 MB )

Z okazji Halloween Żabka przygotowała bogatą ofertę produktów poświęconych tematyce popularnego w wielu zakątkach świata święta. W tym roku, oprócz znanego już hot doga Doguli, klienci sieci spróbować mogą takich ciepłych przekąsek jak Halloween Boo!rger i Halloween Bagietucha. W asortymencie nie zabrakło też pełnowartościowych posiłków z programu „Porcja DobreGO!” takich jak Halloween Makabresse Bolognese i Halloween Vampierogi.

Nowe smaki i powrót Doguli

Ciekawi nowych smaków klienci Żabki mogą już spróbować m.in. limitowanej wersji 100% wołowego burgera. W skład Halloween Boo!rgera, oprócz solidnej porcji mięsa, wchodzi ser mimolette, piklowana czerwona kapusta i papryczki jalapeño. Wszystkie składniki znajdują się w pomarańczowej bułce z czarnym sezamem i okraszone są sosem majonezowo-pieprzowym. To propozycja dla prawdziwych łowców, nie tylko duchów.

O podgrzanie burgera można poprosić w sklepie lub zrobić to samodzielnie – w domu. Halloween Boo!rgera można kupić w promocyjnej cenie 8,50 zł przy zakupie dwóch sztuk (cena standardowa 9,99 zł/1 szt.).

W sklepach Żabka dostępna jest także okazjonalna bagietka marki Tomcio Paluch, z niską zawartością cukru. Halloween Bagietucha to pomarańczowa bagietka z czarnym sezamem, wypełniona pikantnym kurczakiem – red hot strips i serem mimolette. Całość kompozycji smakowej uzupełnia sos majonezowo-musztardowy o wędzonym posmaku. Halloween Bagietucha dostępna jest w promocyjnej cenie 12,99 zł wraz z aplikacją Żappka (cena standardowa 13,99 zł) i poleca się na śniadanie lub lunch.

Nie mogło zabraknąć także Doguli. Znany już klientom sieci halloweenowy hot dog to unikalne połączenie czarnej bułki, czarnej kiełbaski oraz specjalnego sosu halloween dynia. Klienci mogą również skomponować własną wersję tej przekąski. Kompozycja własna może składać się z czarnej bułki, dowolnie wybranej kiełbaski lub parówki oraz dowolnego sosu. Podczas Halloween Dogula będzie do kupienia w promocyjnej cenie 4,50 zł wraz z aplikacją Żappka (cena standardowa 6,99 zł).

Pełnowartościowe posiłki na Halloween

Halloweenowe menu zostało uzupełnione także o pełnowartościowe posiłki oznaczone zieloną etykietą programu „Porcja DobreGO!”. Na sklepowych półkach pojawiły się bowiem limitowane serie dwóch produktów – Halloween Makabresse Bolognese i Halloween Vampierogi marki Szamamm.

Pierwszy z nich to czarny makaron z sosem do bolognese – będący jednym z najpopularniejszych produktów marki Szamamm. Makaron Halloween Makabresse Bolognese można nabyć w promocyjnej cenie 11,50 zł przy zakupie dwóch sztuk (cena standardowa 13,50 zł/1 szt.).

Z kolei Halloween Vampierogi to pierogi z czarnego ciasta, wypełnione drobiowym farszem i okraszone złocistą cebulką – do kupienia w cenie 9,99 zł.

Smak halloweenowych potraw uzupełnić może Foodini Pumpkin Spice, czyli warzywno-owocowa płynna przekąska z dodatkiem witamin poprawiających odporność, przyprawiona imbirem i cynamonem. Gotowe danie bez dodatku cukru jest lekkostrawne i niskoenergetyczne, dzięki czemu poczujemy się zdrowo najedzeni.

Wszystkie halloweenowe produkty dostępne są w sklepach Żabka do 5 listopada br. lub do wyczerpania zapasów. Szczegóły oferty dostępne pod adresem: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Intersport w Galerii Jurajskiej przeszedł spektakularną metamorfozę Biuro prasowe
2024-10-28 | 12:00

Intersport w Galerii Jurajskiej przeszedł spektakularną metamorfozę

Klienci odwiedzający Galerię Jurajską mogą zrobić już zakupy w odświeżonym salonie Intersport. Marka zdecydowała się m.in. na zmianę aranżacji sklepu, wprowadziła nowe rozwiązania
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-10-28 | 10:00

E-commerce w XXI wieku. Jak zoptymalizować procesy?

Popularność e-zakupów w Polsce rośnie z roku na rok. Trend ten mocno uwidocznił się podczas pandemii i pozostał w polskim społeczeństwie do dziś. Według raportu „E- commerce w Polsce 2023”, przygotowanego przez
Handel Grupa Wittchen uruchomiła trzeci salon w Rumunii
2024-10-28 | 09:30

Grupa Wittchen uruchomiła trzeci salon w Rumunii

Grupa Wittchen, specjalizująca się w sprzedaży galanterii skórzanej, akcesoriów podróżnych i obuwia z segmentu premium, uruchomiła trzeci salon stacjonarny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Ochrona środowiska

Polski przemysł nie jest gotowy na większy udział OZE. Potrzebne są inwestycje w magazyny energii

Mimo że magazyny energii potaniały w ciągu ostatniego roku aż czterokrotnie, to przedsiębiorcy wciąż są przekonani, że to bardzo kosztowna inwestycja. Eksperci podkreślają, że przy dobrej optymalizacji produkcji i zużycia energii zwrot z takiej inwestycji można osiągnąć już w ciągu dwóch lat od instalacji. Prognozowanie szczytowej produkcji i zużycia ułatwiane jest przez narzędzia sztucznej inteligencji. Inwestowanie w zieloną energię stanie się w najbliższych latach dla dużych przedsiębiorców koniecznością, ściśle związaną z wdrażaniem unijnej dyrektywy w sprawie efektywności energetycznej.

DlaWas.info

Firma

Sztuczna inteligencja coraz częściej wspomaga pracę firm. Nie zawsze jest to bezpieczne

Adaptacja rozwiązań bazujących na sztucznej inteligencji w firmach jest coraz większa, ale przedsiębiorstwa muszą przyłożyć większą wagę do jej wykorzystywania w sposób świadomy i bezpieczny. – Dość powszechnym zjawiskiem w korporacjach jest obecnie tzw. Shadow AI, czyli wykorzystanie rozwiązań sztucznej inteligencji i narzędzi zewnętrznych dostawców do wspomagania pracy. Natomiast często odbywa się to bez wiedzy i świadomości działu IT – mówi Przemysław Biel z Synology Poland. To powoduje, że pracownicy często nieświadomie wysyłają prywatne dane firmy do zewnętrznego podmiotu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.