Strategiczne partnerstwo banku BRD Groupe Société Générale i fintechu Backbase
AMSTERDAM, 4 lipca 2023 r. - Backbase, lider w kategorii Engagement Banking Platform, ogłosił przedłużenie strategicznego partnerstwa z BRD, trzecim co do wielkości bankiem w Rumunii i częścią Groupe Société Générale. Jako wieloletni partner BRD w zakresie innowacji, Backbase wzmocni usługi bankowości cyfrowej oraz zapewni szerokiej grupie klientów BRD doskonałe doświadczenia podczas korzystania z nich. Jeden z ważnych ośrodków Backbase znajduje się w Polsce: firma zlokalizowała w Krakowie swoje centrum badań i rozwoju.
Przedłużenie współpracy Backbase z BRD to wynik kilkuetapowego procesu. Bank, planując kolejne kroki w obszarze cyfrowej transformacji, przeprowadził wraz z Backbase tymczasową implementację projektu, który przerodził się we współpracę mającą na celu stworzenie gotowych do wdrożenia rozwiązań. To owocne partnerstwo już teraz przyciąga do BRD nowych klientów indywidualnych oraz firmy z sektora MŚP.
W ramach rozszerzonej współpracy BRD wykorzysta wielokrotnie nagradzaną platformę Backbase, by przebudować swoje usługi i dotrzeć do nowych segmentów klientów. Partnerstwo obejmuje wdrożenie kompleksowego pakietu Backbase dla klientów detalicznych i MŚP, w którego skład wchodzą rozwiązania takie jak Digital Onboarding, Digital Banking, Digital Assist oraz Digital Engage - Premium.
– Dzięki rozszerzeniu współpracy z Backbase możemy przyspieszyć naszą cyfrową transformację i poprawić doświadczenia klientów. Chcemy jak najszybciej zacząć wykorzystywać platformę Backbase, by zapewniać doskonałe doświadczenia klientom bankowości detalicznej i MŚP oraz utrzymać pozycję lidera branży w Rumunii – komentuje Maja Mikic, dyrektorka wykonawcza ds. transformacji cyfrowej w BRD.
– Realizowane przez BRD ambicje doskonalenia obsługi klienta i cyfrowego przyspieszenia idealnie współgrają z przewagami Backbase – mówi Jouk Pleiter, założyciel i dyrektor generalny Backbase. – Backbase pozwoli BRD nie tylko utrzymać najwyższy standard usług, ale także rozszerzyć je o nowe możliwości, zapewniając doskonałe doświadczenia użytkowników. Tym samym wzmocnimy ich jako liderów bankowości w Rumunii.
Odnowione partnerstwo Backbase i BRD oznacza wspólne zaangażowanie na rzecz redefiniowania standardów bankowości cyfrowej, tworzeniu nowych możliwości zrównoważonego rozwoju w Rumunii i poza nią oraz zapewnianiu klientom banku wyjątkowej oferty.
# # #
Backbase
Misją Backbase jest transformacja bankowości i skupienie jej wokół klienta.
Backbase stworzyło wiodącą w swojej kategorii Engagement Banking Platform (EBP), która pomaga bankom i spółdzielczym kasom oszczędnościowo-kredytowym zarządzać pełnym cyklem życia klienta poprzez jedną, oferowaną pod marką własną platformą, zastępując kilka pojedynczych rozwiązań.
Firmy analityczne takie jak Forrester, Gartner, Celent, Omdia and IDC nieustannie potwierdzają wiodącą pozycję Backbase w branży. Aktualnie na całym świecie rozwiązania Backbase Engagement Banking Platform zostały wdrożone w ponad 120 dużych instytucjach finansowych, w tym: DSK Bank, OTP Bank Group, SKB, Hellenic Bank, 365.bank, Basisbank, Société Générale, Raiffeisen, Advanzia, Banco Caja Social, Banco de la Nacion Peru, Bank of the Philippine Islands, Citizens Bank, Greater Bank, HDFC, Judo Bank, KeyBank, National Bank of Bahrain, Standard Bank, Natwest i TPBank.
Backbase jest prywatnie finansowaną firmą fintech, założoną w 2003 roku w Amsterdamie (globalna siedziba główna), z regionalnymi biurami w Krakowie, Atlancie (amerykańska siedziba główna), Boise, Cardiff, Dubaju, Hyderabadzie, Londynie, Mexico City, Mediolanie, Nowym Jorku, Singapurze (azjatycka siedziba główna), Sydney oraz Toronto.
BRD - Groupe Société Générale
BRD - Groupe Société Générale jest jednym z liderów sektora bankowego w Rumunii. Bank zarządza siecią 451 oddziałów i posiada łączne aktywa o wartości 70,5 mld lei (stan na 31 marca 2023 r.). BRD jest czołowym bankiem detalicznym , a także jednym z najważniejszych graczy w sektorze bankowości korporacyjnej i liderem rumuńskiego rynku faktoringu.
BRD jest częścią Grupy Société Générale, jednego z najważniejszych usługodawców finansowych w Europie. Société Générale zatrudnia ponad 117 000 pracowników w 66 krajach i codziennie wspiera 25 milionów klientów indywidualnych i biznesowych oraz inwestorów instytucjonalnych na całym świecie, oferując szeroki zakres usług doradczych i niestandardowych rozwiązań finansowych.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.