Komunikaty PR

Strategiczne partnerstwo OLX i Abstra na kanale „Do Roboty”

2021-04-15  |  14:00
Biuro prasowe

Abstra rozpoczęło współpracę z partnerem strategicznym – OLX przy realizacji cyklu na kanale „Do Roboty” (YouTube) poświęconemu 52 różnym zawodom. Partnerstwo pozwoliło stworzyć formułę stanowiącą połączenie rozrywki z promocją kategorii OLX Praca.

Już 22 kwietnia na kanale „Do Roboty” startuje pierwszy odcinek z serii realizowanej przez Abstra na YouTube we współpracy strategicznej z OLX. Celem materiałów jest promocja kategorii OLX Praca.

Szukaliśmy idealnego partnera strategicznego, który pozwoli połączyć cele marki z realnymi potrzebami widzów i odbiorców. Zależało nam na współpracy z największym serwisem ogłoszeń, w tym ogłoszeń o pracę, jakim jest OLX. Dzięki partnerstwu na kanale „Do Roboty” dajemy widzom możliwość zobaczenia, jak wyglądają poszczególne zawody od kuchni. Za sprawą jednego kliknięcia mogą przenieść się z kanału na OLX Praca, gdzie czekają na nich aktualne oferty zatrudnienia. W ten sposób łączymy rozrywkę z pomocą w szukaniu miejsca zatrudnienia – powiedziała Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, VP sales & production.

„Praca” to jedna z największych kategorii w serwisie ogłoszeniowym OLX. W marcu 2021 roku kategorię odwiedziły 3,3 mln użytkowników (Mediapanel). Użytkownicy serwisu mogą szukać pracy w 30 kategoriach, w których miesięcznie pojawia się nawet 100 tys. ogłoszeń.

Z serwisu OLX korzysta średnio co trzeci Polak. Internet to nasze naturalne środowisko komunikacji z użytkownikami, dlatego dzięki twórcom kanału „Do Roboty” mamy nadzieję dotrzeć również do tych internautów, którzy są ciekawi zalet pracy w danym zawodzie i tego, jakich mogą spodziewać się zarobków. Jako największy job board w Polsce chcemy przedstawiać oferty z sektora blue i gray w sposób atrakcyjny dla widzów YouTubemówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.Jednocześnie pracodawcom dodającym ogłoszenia w naszym serwisie chcemy dać możliwość zaprezentowania się w sieci i przedstawienia się swoim potencjalnym pracownikom z jak najlepszej strony.

Każdy z 52 odcinków poświęcony jest innej profesji, np. pracy elektryka, cukiernika czy architekta. Do tej pory powstały 4 odcinki testowe, które osiągnęły ponad milion wyświetleń. Kanał poprowadzi Wojtek Kaczmarczyk, który osobiście testuje każdy z zawodów.

Termin startu serii przewidziany został na 22 kwietnia. Kampania potrwa do końca roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje Biuro prasowe
2025-04-30 | 06:00

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Wyniki badania płacowego Mercer Total Remuneration Survey (TRS) 2024 dostarczają cennych informacji na temat aktualnych zmian na rynku wynagrodzeń w Polsce. W 2024 roku zauważono kilka
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.
Praca Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
2025-04-10 | 17:00

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

1/3 firm w Polsce przekazuje benefity pozapłacowe  dla pracowników na Wielkanoc. Jest a to druga najbardziej popularna okazja w roku (po świętach Bożego Narodzenia)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.